لیست قیمت جدیدترین دستگاه های هایفوتراپی بازار

لیست قیمت جدیدترین دستگاه های هایفوتراپی بازار در این سایت برای شما، قابل دسترسی است. اگر شما کلینیک و مطب زیبایی دارید، می توانید با راهنمایی های کارشناسان ما بهره مند شوید، تا بهترین تصمیم را بگیرید.

دستگاه هایفو چیست؟

روشی که در دستگاه هایفو در نظر گرفته شده است، بسیار ارزشمند است. خصوصاً که هیچ ضرری برای انسان ایجاد نمی کند. بنابراین به راحتی می توانید در همه قسمت های بدن خود، از آن استفاده نمایید. دستگاه های هایفو در بازار قیمت های متفاوتی دارند. اما در شرکت آروینیا، شما می توانید این محصولات را با قیمت های مقرون به صرفه ، تهیه نمایید.خصوصاً که بعد از خرید دستگاه هایفو، آموزش های لازم جهت کار با هایفو، برای همه الزامی است. شرایط قرار داد ما، برای مشتری این استلزام را ایجاد می کند. قیمت جدیدترین دستگاه هایفوتراپی بازار در سایت ما مشخص است.

روش عملکرد دستگاه شگفت انگیز هایفو

به نظر من انتخاب واژه شگفت انگیز برای دستگاه هایفو، بهترین گزینه است. چون از زمان تولید این دستگاه تا کنون، چیزی جز حیرت ندیده ایم. این دستگاه به روش فراصوت، امواج را به اعماق پوست، ارسال می کند. این امواج در حقیقت درجه حرارت بین ۶۰ تا ۷۰ درجه را به پوست می فرستند. علاوه بر اینکه هیچ ضرری ندارند، موجب می شود که با گذشت زمان، کلاژن ها دوباره شروع به فعالیت نمایند. نتیجه این کارها، موجب جوان شدن پوست به صورت کاملاً طبیعی می شود. قیمت جدیدترین دستگاه هایفوتراپی بازار اینجاست.

انرژی فراصوت لایه‌های عمیق پوست را هدف قرار داده و آنها را گرم می‌کند. بعد از اینکه آن سلول‌ها به درجه حرارت مشخص رسیدند، در آن قسمت‌ها آسیب ایجاد می‌شود. این کار باعث تحریک پوست شده و در نتیجه کلاژن سازی را به همراه دارد. کلاژن در پوست موجب جوانسازی شده و پوست را سفت و قوام آن را بهبود می‌بخشد.

انواع دستگاه هایفو

دستگاه هایفو هم مانند تمام دستگاه‌های جوانسازی دارای سه مدل خانگی، سالنی و کلینیکی است. مدل خانگی این دستگاه را می‌توانید در خانه خودتان استفاده کنید. این دستگاه برای از بین بردن چین و چروک‌ها، خطوط روی صورت مفید است. شما از این دستگاه می‌توانید در اطراف چشم‌ها استفاده کنید. چین و چروک‌های دور چشم، خطوط خنده و اخم را می‌توانید از بین ببرید.

قیمت دستگاه هایفو خانگی

درست است که این دستگاه کوچک بوده و در خانه قابل استفاده است. شاید بتوانید در مراکز زیادی این دستگاه‌ها را تهیه کنید. اما توصیه ما این است که اگر قصد خرید دستگاه هایفو کلینیکی را دارید، از مراکز مهم مانند تجهیزات زیبایی و پوست آروینیا تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه هایفو خانگی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع دستگاه هایفو کلینیکی

💠 هایفو ویمکس

💠 هایفو اولترا ( 3 و 5 کارتریج)

💠 هایفو اولترا فورمر 7 بعدی

💠 هایفو اولترا فورمر واژینال دار

💠 هایفو دلتا

💠 هایفو 4 بعدی 2 هندپیس (آر اف و هایفو)

💠 هایفو 4 بعدی تک هندپیس

💠 هایفو 4 بعدی 3 هندپیس واژینال دار

💠 هایفو 4 بعدی 5 هندپیس

💠 هایفو اولترا 7 بعدی

دستگاه هایفو سالنی

مدل سالنی این دستگاه اندازه مناسبی داشته و در سالن‌های زیبایی استفاده می‌شود. این دستگاه با ساخت کلاژن موجب جوانسازی پوست می‌شود. انواع چین و چروک، افتادگی‌ها و شلی پوست را بهبود می‌دهد. این دستگاه قدرت بالایی داشته و می‌توان در کلینیک‌های زیبایی هم از آن استفاده کرد. برای اطلاع از خرید و قیمت دستگاه هایفو سالنی با شماره‌های کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

موارد استفاده دستگاه هایفو سالنی

✅ این دستگاه در همه قسمت‌های گونه ها و صورت استفاده می‌شود.

✅ برای قسمت فک و آرواره‌ها استفاده می‌شود.

✅ در قسمت پشت پلک و ابروها کاربرد دارد.

✅ در قسمت گردن برای لیفت کردن و فرم دهی استفاده می‌شود.

قیمت دستگاه هایفو سالنی ویمکس

دستگاه هایفو کلینیکی

این مدل از دستگاه هایفو کلینیکی قابل استفاده در همه قسمت‌های بدن است. برای انواع مشکلات چین و چروک، خطوط پوست و حتی لاغری و آب کردن چربی‌ها کاربرد دارد. اگر قصد خرید دستگاه هایفو کلینیکی را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اقدامات بعد از هایفو

  • بعد از هایفو معمولاً پوست دچار قرمزی می شود، که البته جای نگرانی وجود ندارد.
  • بد از چند ساعت قرمزی و التهاب از بین می رود.
  • بهتر است از وسایل آرایشی تا دو سه روز استفاده نکنید.
  • همچنین نباید در مرض نور آفتاب قرار بگیرید.
  • دستگاه هایفو برای موارد گوناگونی استفاده می شود.
  • قیمت جدیدترین دستگاه هایفوتراپی بازار را از کارشناسان ما بخواهید.

کاربرد های دستگاه هایفو

  • لیفت پوست صورت و شکم
  • از بین بردن چربی ها
  • لیفت ابرو
  • از بین بدرن چین و چروک ها
  • از بین بردن خط اخم و خط خنده
  • کلاژن سازی و تحریک پوست
  • کمک به بهبود منافذ باز پوست
  • نابودی سلول های مرده پوست
  • قیمت جدیدترین دستگاه هایفوتراپی بازار را از ما بخواهید.

انواع کارایی‌های دستگاه هایفو تراپی

💠 هایفو تراپی غبغب برای از بین بردن چربی‌ها و همچنین افتادگی پوست استفاده می‌شود. این ویژگی در هایفو می‌تواند به خوبی غبغب را از بین ببرد.

💠 هایفوتراپی بینی کسانی که تمایل به جراحی بینی ندارند و دوست دارند بینی زیبایی داشته باشند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. این ویژگی بینی را لیفت داده و خطوط آن را هم از بین می‌برد.

💠 هایفو تراپی در قسمت شکم هم استفاده می‌شود. هایفو با نفوذ به عمق شکم بیمار، می‌تواند چربی‌ها را حذف کرده و زیبایی را برای شما به ارمغان آورد. این روش مناسب کسانی است که چربی‌های زیادی در قسمت شکم نداشته، اما چربی‌ها نسبت به ورزش و رژیم مقاوم بوده‌اند.

💠 هایفو تراپی ابرو منجر به لیفت ابرو شده و کاملاً غیر تهاجمی بوده و چین و چروک‌ها را از بین می‌برد. این کار هم با تولید کلاژن در قسمت ابرو انجام می‌شود.

💠 هایفو تراپی واژینال توسط این دستگاه شگفت انگیز انجام می‌شود. این روش مناسب خانم‌هایی است که بعد از زایمان در ناحیه واژن دچار مشکل شده‌اند. در هر قسمت از پوست که دچار چین و چروک باشد، هایفو جوابگو است و می‌تواند با تولید کلاژن برای شما جوانی را به همراه آورد.

 

دستگاه هایفو سه بعدی

این روش برای افراد بالای ۳۰ سال که دارای چین و چروک در قسمت های مختلف پوست هستند، می تواند گزینه مناسبی باشد. این مسئله معمولاً در قسمت های گردن و صورت بیشتر حائز اهمیت می باشد. با استفاده از دستگاه هایفو سه بعدی به راحتی می توانید از شر این چین و چروک ها خلاص شوید. در سن بین ۳۰ تا ۴۰ سال میزان کلاژن در بدن افراد بیشتر تولید می شود.

بنابراین انجام هایفو در این مناطق می تواند نتایج بهتری داشته باشد. اما متأسفانه افراد بین ۴۰ تا ۶۰ سال کاندیدای استفاده از این روش هستند. در این رنج سنی هم می توانید از این روش استفاده نمایید. اما مشاهده نتایج کمی دیرتر اتفاق می افتد.

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

کاربرد های دستگاه هایفو سه بعدی

✅ لیفت گونه و سفت کردن آن

✅کاهش خطوط و چین و چروک های صورت و گردن

✅ براق کردن و لطافت بخشیدن به پوست در همه افراد

✅ رفع خطوط و چین و چروک ها در ناحیه گردن

✅ بهبود دادن الاستیک پوست و سفت نمودن آن

✅ نابودی خطوط ایجاد شده در قسمت های ابرو و پیشانی

✅ نابودی چین و چروک ها در قسمت های پیشانی، چشم ها، لب و بینی

دستگاه هایفو اولترا (3 و 5 کارتریج)

این دستگاه دارای دو مدل 3 کارتریج و 5 کارتریج است. مورد استفاده این دستگاه، در کلینیک‌های زیبایی است. دارای صفحه نمایش لمسی است. انواع چین و چروک‌ها را از بین برده و جهت لیفت پوست استفاده می‌شود. هایفو اولترا 3 کارتریج، دارای کارتریج های 1.5 ، 3 و 4.5 میلی متری است. برای افتادگی های پوست، شما با یک جلسه درمانی، می‌توانید مشکل را از بین ببرید.

مدل 5 کارتریج این دستگاه، علاوه بر کارتریج های با عمق 1.5 ، 3 و 4.5 میلی متری، دارای کارتریج های 8 و 13 میلی متری است که برای بدن استفاده می‌شود.

قیمت دستگاه هایفو اولترا فورمر 3و5 کارتریح

هایفو اولترا فورمر 7 بعدی

این دستگاه مدل جدید دستگاه هایفو اولترا است. این دستگاه را می‌توانید برای همه قسمت‌های صورت و بدن استفاده کنید. هایفو اولترا برای صورت از کارتریج‌های 1.5،2،3،4.5 میلی متری استفاده می‌کند. برای بدن هم کارتریج‌های 6،9 و 13 میلی متری را استفاده می‌کند. ناگفته نماند که کارتریج‌های صورت تا 20 هزار شات و کارتریج بدن تا 30 هزار شات قابلیت استفاده دارد.

قیمت دستگاه هایفو اولترا فورمر 7 بعدی

هایفو اولترا فورمر واژینال دار

این دستگاه هایفو اولترا را می‌توانید هم برای جوانسازی و هم برای واژینال استفاده کنید. در قسمت‌های مختلف صورت و بدن قادر به استفاده است. هایفو اولترا فورمر واژینال دار، سرعت بسیار بالایی داشته و سطح مقطع آن نسبت به بقیه دستگاه‌ها کوچک تر است. نقطعه عطف این دستگاه، داشتن کارتریج 2 میلی متری برای استفاده در دور چشم‌ها و لیفت شقیقه است. این دستگاه از یک هندپیس مخصوص جهت بانوان برخوردار است که از امواج فراصوت استفاده می‌کند.

قیمت دستگاه هایفو اولترا فورمر واژینال دار

دستگاه هایفو چهار بعدی 4D Ultra Hifu دو هندپیس (واژینال دار)

یکی از جدیدترین مدل‌های دستگاه هایفو، هایفو چهار بعدی 4D است. این دستگاه هم کار جوانسازی و لیفت پوست را انجام می‌دهد. عملکرد این دستگاه هم با تولید کلاژن در پوست اتفاق می‌افتد. از بین بردن چین و چروک‌ها، انواع کک و مک، خطوط خنده و اخم از کاربردهای این دستگاه هستند. ناگفته نماند انجام هایفو با این دستگاه هم به صورت غیر تهاجمی انجام می‌شود.

هایفو چهاربعدی با نفوذ مستقیم به لایه SMAS پوست، افتادگی‌های پوست را برطرف کرده و کلاژن سازی را برای پوست انجام می‌دهد. لایه SMAS در عمق سه میلی متری پوست قرار دارد و تغییر در این لایه، موجب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. نفوذ هندپیس هایفو چهار بعدی بسیار زیاد است و انرژی حرارتی در این عمق بین 65 تا 72 درجه سانتی گراد است. لازم به ذکر است که این دستگاه با وجود عمقی که نفوذ می‌کند، هیچ مشکلی برای پوست به وجود نمی‌آورد.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

کارتریج‌های دستگاه هایفو 4D

هایفو چهار بعدی دارای دو هندپیس چهار بعدی و ویمکس است. برای این دستگاه، کارتریج‌های با عمق‌های متفاوت در نظر گرفته شده است.

✅ کارتریج 3 میلی متری برای نفوذ به لایه درم پوست

✅ کارتریج 4.5 میلی متری برای نفوذ به لایه SMAS پوست

✅ کارتریج های 6, 8, 10, 13 و 16 میلی متری برای بدن استفاده می‌شوند.

✅ هندپیس ویمکس این دستگاه هم دارای کارتریج‌های زیر است:

✅ کارتریج‌های 1.5 ، 3 ، 4.5 میلی متری برای صورت استفاده می‌شوند.

✅ کارتریج 4.5 میلی متری را می‌توانید برای قفسه سینه استفاده کنید.

✅ کارتریج های 8 و 13 میلی متری را می‌توانید برای از بین بردن لایه‌های چربی استفاده کنید.

کاربردهای دستگاه هایفو 4 بعدی Ultra 4D

💠 جهت جوانسازی و لیفت پوست

💠 از بین بردن غبغب و قوام پوست صورت

💠 نابودی خطوط صورت و خط اخم و خنده

💠 فرم دادن به صورت و لیفت به بالا

💠 نابودی چربی‌های شکم

💠 مجهز به هندپیس واژینال برای جوانسازی واژن

دستگاه هایفو چهار بعدی دو هندپیس ( هایفو و آراف )

هندپیس هایفو این دستگاه دارای 3 کارتریج 1.5 ، 3 و 4.5 میلی متری است.

هندپیس آراف فرکشنال از 4 نیدل نانو برخوردار است.

توان دستگاه هایفو دو هندپیس 4 بعدی، برابر با 2 ژول است.

توان هندپیس آراف فرکشنال، بین 10-200W است.

برای خطوط هایفو 4D می‌تواند تا تعداد خطوط 1 تا 12 شات تنظیم شود.

وزن این دستگاه 15 کیلوگرم است.

قیمت دستگاه هایفو چهاربعدی دو هندپیس با آراف

دستگاه هایفو 4D تک هندپیس

این مدل هم یکی از جدیدترین مدلهای دستگاه هایفو 4D است. این دستگاه هم با تولید کلاژن در پوست، موجب جوانسازی و لیفت آن خواهد شد. می‌توانید از این دستگاه برای نابودی انواع چین و چروک، لیفت گونه‌ها، لیفت ابرو و پلک استفاده کنید. همچنین برای اصلاح خط خنده و لیفت گردن و غبغب هم قابل استفاده است.

قیمت دستگاه هایفو چهار بعدی تک هندپیس1

دستگاه هایفو 4D پنج هندپیس

یکی از کامل‌ترین دستگاه‌های هایفو که در تمام قسمت‌های بدن و صورت قابل استفاده است. این دستگاه هم از امواج اولتراسوند استفاده می‌کند. ناگفته نماند با قدرت بالای امواج هایفو، هیچ مشکلی برای پوست ایجاد نمی‌کند. همچنین هنگام کار بر روی یک قسمت از بدن، به سایر بافت‌های بدن آسیب نمی‌رساند.

قیمت دستگاه هایفو چهار بعدی پنج هندپیس

هندپیس‌های دستگاه هایفو 4D پنج هندپیس

✅ هندپیس ویمکس

✅ هندپیس آراف فرکشنال

✅ هندپیس تشخیصی

✅ هندپیس واژینال

✅ هندپیس لیپوسونیکس

دستگاه هایفو دلتا

دستگاه هایفو با استفاده از تکنولوژی امواج صوتی که شبیه امواج سونوگرافی می باشد، توانسته به عمق پوست نفوذ کند. عملکرد این دستگاه تمرکز در لایه های مخاطی و عضلات واژن می باشد. این کار بدون هیچ گونه درد و خونریزی و حتی بیهوشی انجام می شود. بیماران بعد از کار با این دستگاه می توانند به راحتی به زندگی روزمره خود ادامه دهند. هیچ گونه مشکل و عوارضی بعد از استفاده از این دستگاه به وجود نمی آید.

مهم ترین ویژگی این دستگاه این است که به هیچ عنوان به سطح پوست آسیبی وارد نمی شود. همه این کارها در عمق پوست انجام می شوند. در گذشته برای درمان این موارد و مشکلات واژن و جوانسازی آن، از جراحی استفاده می شد. این کار خطرات و مشکلات خاص خودش را داشت. بسیاری از افراد هم از نتایج کار رضایت نداشتند و مجبور به هزینه های اضافه می شدند. اما امروزه بدون جراحی و خونریزی این کار با بالا ترین کیفیت انجام می شود.

قیمت دستگاه هایفو دلتا

ویژگی های دستگاه هایفو دلتا

  • دستگاه هایفو دلتا دو کاره است. یعنی فقط برای لیفت و جوانسازی واژن استفاده نمی شود.
  • از دو عدد هندپیس برخوردار است. یکی برای لیفت و جوانسازی بافت صورت
  • دیگری برای لیفت و فرم دهی و جوانسازی بافت واژن
  • این دستگاه در حال حاضر از دستگاه های به روز در زمینه جوانسازی واژن می باشد.
  • هیچ درد و خونریزی در حین انجام این کار ایجاد نمی شود.
  • در حقیقت استفاده از دستگاه هایفو دلتا موجب تلاقی امواج اولتراسونیک در عمق پوست می شود.
  • در نهایت به وسیله کارتریج دستگاه در یک نقطه کانونی می شوند.
  • در نتیجه این کار منجر به بیشتر شدن اثر این امواج می شود.
  • حرارتی که در این عمق ایجاد می شود بین ۶۵ تا ۷۰ درجه سانتی گراد است.
  • این دما مناسب ترین دما برای تحریک کلاژن ها محسوب می شود.
  • این کار هم در عضلات صورت و هم در واژن می تواند موثر واقع شود.
  • قیمت جدیدترین دستگاه هایفوتراپی بازار در سایت ما بیان شده است.

کاربردهای دستگاه هایفو دلتا

  • دارای دو هندپیس مخصوص صورت و واژن می باشد.
  • استفاده از امواج بی خطر رادیویی
  • برطرف کردن افتادگی های گونه و پلک ها
  • تایتنینگ و افزایش تحریک پذیری در واژن
  • رفع خشکی واژن
  • درمانی با ماندگاری بالا
  • مشاهده نتایج بلافاصله بعد از درمان
  • ماندگاری بالای دو سال
  • در ساخت هندپیس این دستگاه همه موارد ارگونومیک رعایت شده است.
  • ایمنی دستگاه برای بیمار و کاربر دستگاه رعایت شده است.
  • قیمت جدیدترین دستگاه های هایفوتراپی بازار را از ما بخواهید.

کاربردهای دستگاه هایفو دلتا

نحوه خرید و ارسال دستگاه هایفو

برای راحتی حال مشتریان، دستگاه هایفو هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری، به فروش می‌رسد. برای خرید این دستگاه شگفت انگیز می‌توانید از طریق شماره‌های کارشناسان ما، سفارش خود را ثبت کنید. اگر به صورت اینترنتی خرید کنید، کارشناسان دستگاه را برای شما تست کرده و ارسال می‌کنند. در ضمن فیلم تست دستگاه را هم برایتان ارسال می‌کنند. شما بعد از دریافت دستگاه، اگر مشکلی مشاهده کردید، می‌توانید برایمان آن را عودت دهید.

در ضمن کسانی که خرید اینترنتی انجام می‌دهند، باید شماره تماس خود را تا دریافت دستگاه، روشن نگاه دارند. در خرید اینترنتی دستگاه از طریق باربری و یا تیپاکس برای شما ارسال می‌شود. کد رهگیری به شما داده خواهد شد و بعد از آن تیپاکس پاسخگوی شماست. اگر تلفن خود را به هر دلیلی جواب ندهید، دستگاه به انبار شرکت ارسال کننده رفته و از شما هزینه اضافه گرفته خواهد شد.

لیست قیمت جدیدترین دستگاه های هایفوتراپی بازار

در شرکت آروینیا می توانید از یست قیمت جدیدترین دستگاه های هایفوتراپی بازار با خبر شوید. دستگاه های هایفو انواع و اقسام بسیار گوناگونی دارند. برای مصارف مختلفی از آن استفاده می شود. مثلاً برای لاغری، از دستگاه هایفو لاغری، برای زیبایی و جوانسازی، هایفو اولترا، دستگاه های هایفو چهار بعدی و سه بعدی و … . به همین دلیل قیمت دستگاه ها بسیار متفاوت است. با وجود تکنولوژی های جدید در زمینه زیبایی، هنوز هم استفاده از هایفو برای جوانسازی در صدر دستگاه های زیبایی قرار دارد.

63

  1. من از شما دستگاه هایفو خانگی رو خریدم کار کردن با این دستگاه خیلی راحت این مدل با این که خیلی جمع و جور و کوچک هست ولی کار برد های زیادی داره

  2. سلام و وقت بخیر
    بین دستگاه هایفو اولترا ۳ و ۵ کارتریج و فورمر ۷ بعدی کدوم یکی کارایی بالاتری داره؟

  3. سلام دستگاه هایفو تراپی برای ازبین بردن غبغب و همچنین افتادگی پوست استفاده می‌شود. این ویژگی در هایفو می‌تواند به خوبی غبغب را از بین ببرد من از این دستگاه استفاده کردم واز کارایی این دستگاه راضی هستم

  4. اون سری ازتون دستگاه میکرودرم خرید کردم خیلی راضی بودم این سری می خوام ازتون دستگاه هایکو خرید کنم با خانم زمانی هماهنگ میشم

  5. سلام.
    وجود دستگاه هایی که به جوانسازی پوست کمک می کند واقعا در سالن های زیبایی ضروری است و می تواند باعث جذب مشتری شود.

  6. سلام و خسته نباشید
    ممنون از اطلاعات خوبتون

    شما هایفو فورمر ۷ بعدی ایستاده هم دارید؟
    همکارم دارن خیلی ازش راضی هستن و میخواستم به کلینیک این مدل رو اضافه کنیم

  7. سلام و تشکر از مجموعه خوبتون
    ممنون از اطلاعات کامل و مفیدتون
    حیدری هستم و ازتون هایفو فورمر خرید داشتم و واقعا یکی از بهترین هایفو‌های وارداتی هست.
    دستگاه لیزر الکس گرویتی هم دارید ؟
    به خاطر سخت گیری هایی که میشه لیزری میخوام که ثبت آی مد باشه

  8. سلام
    ببخشید شما خرید و بازدید حضوری هم دارید ؟
    دستگاه ها گارانتی دارن ؟
    چه جوری میتونم از نزدیک دستگاه ها رو ببینم ؟
    بیشتر فورمر 7 بعدی با هندپیس واژینال و فرکشنال کامل مد نظرم هست

  9. سلام دستگاه هایفو تراپی صورت وگردن قیمتش چند وآیا میشه بازدید حضوری داشت ازنزدیک بیام دستگاه رو بررسی کنم و سفارش بدهم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  10. سلام نمونه فورمر مدنظرم هست
    شرایط پرداختی رو لطف کنید و اینک کارتریج ها قابل تعویض هستن یا باید مجدد شارژر بشه ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما