لیست قیمت هایفو آذر 1401

دستگاه هایفو با استفاده از امواج فراصوت در لیفت و جوانسازی پوست شگفتی ایجاد کرده است. برای اطلاع از لیست قیمت هایفو آذر 1401 با ما تماس بگیرید.

دستگاه هایفو اولتراپی چیست؟

روش هایفو اولتراپی ایجاد شد تا کسانی که از بیهوشی و عواقب آن می‌ترسند، به راحتی کارهای زیبایی را بر روی پوست خود انجام دهند. غیر تهاجمی بودن این روش و عدم نیاز به جراحی، باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. ضمن اینکه از این روش می‌توان در تمام قسمت‌های بدن و حتی ابرو، گردن و گونه و دکلته هم استفاده کرد. دستگاه هایفو حرارتی بین 69 تا 70 درجه سلسیوس را به پوست افراد می‌فرستد که موجب لیفت و جوانسازی پوست خواهد شد. کاربردهای این روش درمانی بسیار زیاد هستند که در ادامه به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

انواع دستگاه هایفو

دستگاه هایفو به دلیل روش بی ضرری که ارائه می‌دهد، مدل ها و برندهای مختلفی از آن پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه در مدلهای سالنی یا هایفو ویمکس، مدل هایفو خانگی، هایفو اولترا و هایفو دلتا و همچنین هایفو سه بعدی و هایفو چهار بعدی موجود می‌باشد. روند کاری در همه مدلها یکسان است اما قدرت دستگاه، تعداد شات و همچنین کارتریج ها در آنها فرق دارند. برای مثال دستگاه هایفو اولترا و دلتا از تعداد 5 عدد کارتریج برخوردار هستند که برای قسمت های مختلف بدن ایجاد شده اند. کارتریج ها با عمق 1.5و 3 و 4 برای صورت استفاده می‌شوند و دو عدد کارتریج با عمق بیشتر 8و13 هم برای بدن استفاده می‌شود.

ویژگی ها و کاربردهای دستگاه هایفو چیست؟

همانطور که گفته شد دستگاه هایفو با ایجاد گرمای بین 60 تا 70 درجه سانتی گراد، می‌تواند باعث انقباض پوست در قسمت های زیرین شود. حتی با تکنولوژی های جدید این دستگاه، به عمق 8 تا 13 میلی متر هم در زیر پوست نفوذ می‌کند. این ویژگی کاربردهای هایفو را بسیار گسترده کرده و باعث می‌شود تا موجب لاغری در قسمت هایی مانند شکم، باسن، پهلوها، ران، غبغب و بازوها شود. کاربردهای کلی دستگاه هایفو به شرح زیر است:

  • از بین بردن انواع چین و چروک ها در صورت
  • لیفت و فرم دهی به قسمت های مختلف صورت
  • از بین بردن انواع خطوط ایجاد شده در چهره
  • از بین بردن خط فک
  • کمک به گردش بهتر خون در پوست
  • کمک به تشکیل کلاژن سازی و جوانسازی پوست

لیست قیمت هایفو آذر 1401

مشخصات دستگاه هایفو

انواع دستگاه های هایفو، مشخصات مربوط به خودشان را دارند. هنگام خرید دستگاه مورد نظر باید این موارد را در نظر بگیرید. بسته به نوع مشتریان شما این انتخاب می‌تواند متفاوت باشد. انواع دستگاه های هایفو به راحتی تا عمق 4 میلی متری در پوست نفوذ میکنند و می‌توانند مشکلات مختلف پوستی را برطرف کنند. اما اگر شما به دنبال روشی هستید که بتوانید با استفاده از آن چربی ها را هم از بین ببرید، باید دستگاهی را خریداری کنید که به عمق بیشتری از پوست نفوذ کند. چربی ها معمولا در عمق 8 تا 13 میلی متری به خوبی قابل حذف هستند. بنابراین هنگام خرید دستگاه هایفو، این مورد را حتما در نظر بگیرید.

عوارض دستگاه هایفو چیست؟

روش هایفو تراپی در اصل برای به حداقل رساندن عوارض عمل های جراحی به وجود آمد. این روش غیر تهاجمی بوده و عوارض خاصی برای بیماران به وجود نمی‌آورد. شاید تنها مشکلی که بعد از هایفو برایتان به وجود آید، کمی تورم و قرمزی در ناحیه درمان باشد. البته این روش درد هم ندارد، چون در حین درمان از ژل مخصوص استفاده خواهد شد و نیازی نیست نگران درجه حرارت این دستگاه باشید. البته همه این موارد به ناحیه مورد درمان و جنس پوست هم بستگی دارد. در بعضی پوست ها شاید هیچ تورمی دیده نشود، اما در بعضی از افراد شاید تا چند وقت این موارد قابل مشاهده باشند. به هر حال دستگاه هایفو ایمنی کاملی را برای بیمار به همراه داشته و جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

لیست قیمت هایفود آذر 1401

دستگاه های هایفو همانطور که گفته شد، در انواع و اقسام مختلف تولید شده اند. به دلیل کاربرد گسترده و همچنین تمایل زیاد مردم به انجام هایفوتراپی، شرکت‌های زیادی تصمیم به تولید این دستگاه گرفته اند. با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت دستگاه هایفو روز به روز در حال تغییر است و نمی‌توانیم قیمت واحدی را به شما بگوییم. برای اطلاع از قیمت دستگاه های هایفو باید با شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیست قیمت هایفو آذر 1401

خرید با قیمت ارزان دستگاه هایفو

دستگاه هایفو در مدلهای خانگی، سالنی، کلینیکی موجود می‌باشد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت واحدی را برای آن در نظر گرفت. برای خرید با قیمت ارزان دستگاه هایفو، هنوز فرصت هست و شما تا پایان آذر ماه می‌توانید خرید خودتان را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *