خرید انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

خرید دستگاه میکرودرم ابریژن در انواع سالنی، مطبی و خانگی با قیمت واقعی همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل به شکل آنلاین امکان پذیر گردیده است.

همیشه در زمینه خرید هر نوع محصولی به خصوص یک دستگاه که قرار است در یک سالن آرایشی و یا مطب و حتی خانه مورد استفاده قرار گیرد، مشاوره های قبل از خرید اهمیت جدی داشته است.
آیا می دانید که جهت خرید دستگاه میکرودرم ابریژن به مشاوره ی کدام مرکز فروش می توانید اطمینان کنید؟
دستگاه میکرودرم ابریژن پوست به سبب خواص مفیدی که بر روی انواع پوست داشته می تواند به عنوان یکی از پرفروش ترین دستگاه های زیبایی پوست شناخته شود.
در ادامه ضمن معرفی انواع دستگاه میکرودرم ابریژن، با چگونگی خرید دستگاه میکرودرم ابریژن به قیمت روز بازار آشنا خواهید شد.

خرید انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن پوست

میکرودرم روشی است که امروزه تبدیل به یکی از سریع ترین، بدون عارضه ترین و کم هزینه ترین روش پاکسازی و جوانسازی پوست شده است.
در حال حاضر کارخانجات گوناگون داخلی و خارجی انواع دستگاه میکرودرم ابریژن را در مدل های ذیل به فروش می رسانند:

  1. دستگاه میکرودرم خانگی
  2. دستگاه میکرودرم سالنی
  3. دستگاه میکرودرم مطبی

در این میان میکرودرم های خانگی دارای سرهای قابل تعویض بوده، قابلیت تنطیم سرعت دارند، کوچک و قابل حمل بوده و دارای باطزی کم مصرف هستند. دستگاه های میکرودرم سالنی و مطبی در سالن های آرایشی و کلینیک های زیبایی پوست مورد استفاده قرار گرفته و دارای دو سیستم پودری و الماسه می باشند.
این دستگاه ها با از بین بردن سلول های مرده پوست، شادابی و شفافیت را به انواع پوست هدیه می دهند.

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن از نظر برند

  • دستگاه میکرودرم طب مکس
  • دستگاه میکرودرم طوس طب
  • دستگاه میکرودرم نایس درم
  • دستگاه میکرودرم پویان تجهیز
  • دستگاه میکرودرم استارمکس

دستگاه میکرودرم استارمکس

دستگاه میکرودرم استارمکس (StarMax Microdermabrasion) یکی از دستگاه‌های استفاده شده در روش‌های زیبایی و درمانی پوست است. این دستگاه از تکنولوژی میکرودرم ابراژی استفاده می‌کند که با استفاده از جریان هوا و کریستال‌های میکرواسکوریوم (معمولاً اکسید آلومینیوم) یا بخار آلومینیوم بر روی پوست اثر می‌گذارد. این روش بهبود جوانی و متعادل کردن تنظیمات پوست، از بین بردن لایه‌های بالایی مرده و بازسازی پوست را تسهیل می‌کند.

خرید انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم استارمکس در چندین نوع مختلف و با ویژگی‌های متفاوت قابل دسترس است که به توجه به نیازهای مختلف پوست، انتخاب می‌شوند. برخی از انواع آن شامل موارد زیر می‌باشد:

  • میکرودرم ابریژن کریستالی: در این نوع، کریستال‌های میکرواسکوریوم بر روی پوست اعمال می‌شوند و لایه‌های مرده پوست را بازمی‌دارند. این روش معمولاً برای پوست‌های حساس و خشک مناسب است.
  • میکرودرم ابریژن الماسی: در این نوع، از سری تراشه های الماسی برای انجام میکرودرم ابریژن استفاده می‌شود. این روش به عنوان جایگزینی برای میکرودرم ابریژن کریستالی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای پوست‌های حساس‌تر و قابلیت تنظیم بیشتر دارد.
  • میکرودرم ابریژن سرد: این نوع میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال یا الماس بوده و با استفاده از تکنولوژی جریان هوای سرد لایه‌های مرده پوست را برداشته و آسیب نمی‌زند. این روش برای پوست‌های حساس و آسیب‌پذیر مناسب است.
  • میکرودرم ابریژن هیدراژن: این نوع میکرودرم ابریژن علاوه بر برداشتن لایه‌های مرده پوست، مواد مرطوب کننده و مغذی را همزمان به پوست می‌رساند. این روش برای پوست‌های خشک و نیازمند به آب می‌باشد.

هر کدام از این انواع دستگاه میکرودرم استارمکس ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند و با توجه به نوع پوست و نیازهای فرد، انتخاب می‌شوند. اما در کل، هدف اصلی این دستگاه‌ها بهبود بافت پوست، کاهش چین و چروک، درمان جوش و لکه‌های پوستی، و افزایش جوانی و روشنایی پوست می‌باشد.

دستگاه میکرودرم طوس طب

بله، با لذت. دستگاه میکرودرم “طوس طب” یکی دیگر از دستگاه‌های استفاده شده در روش‌های زیبایی و درمانی پوست است. این دستگاه از تکنولوژی میکرودرمابراژی استفاده می‌کند برای بهبود بافت پوست، کاهش چین و چروک، درمان جوش و لکه‌های پوستی، و افزایش جوانی و روشنایی پوست.

میکرودرم “طوس طب” به ویژه در بازار ایران شناخته شده است. این دستگاه معمولاً از دو نوع میکرودرمابراژی استفاده می‌کند:

میکرودرم ابریژن کریستالی: در این نوع، کریستال‌های ریز اکسید آلومینیوم بر روی پوست اعمال می‌شوند و لایه‌های مرده پوست را بازمی‌دارند.

میکرودرم ابریژن الماسی: در این نوع، از سری الماسی برای انجام میکرودرم ابریژن استفاده می‌شود که به عنوان جایگزینی برای میکرودرم ابریژن کریستالی عمل می‌کند.

دستگاه میکرودرم “طوس طب” همچنین از قابلیت‌های دیگری مانند تنظیم شدت جریان و تنوع در نوع کریستال یا الماس که برای پوست‌های مختلف مناسب است، برخوردار است. علاوه بر این، این دستگاه ممکن است دارای ویژگی‌های دیگری مانند امکانات خودکارسازی، کنترل دقیق دمای دستگاه، و یا اضافه کردن محصولات ترمیم‌کننده به فرآیند میکرودرم ابریژن باشد.

در کل، دستگاه میکرودرم “طوس طب” همانند سایر دستگاه‌های مشابه، با بهره‌گیری از این تکنولوژی، بهبودی در ظاهر و سلامت پوست ارائه می‌دهد و می‌تواند یکی از گزینه‌های موثر در روش‌های زیبایی و درمانی پوست باشد.

خرید انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

مراکز فروش دستگاه میکرودرم

امروزه مراکز فروش دستگاه میکرودرم را می توان به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد:

  • مراکز فروش حقیقی
  • مراکز فروش آنلاین

بی شک امروزه خرید از مراکز فروش حقیقی می تواند چالش هایی را برای مشتریان به همراه داشته باشد.
چالش هایی همچون برند تقلبی، قیمت غیر واقعی و گران که تمامی این موارد به سبب وجود افراد واسطه می باشد.
آیا می دانید که امروزه با وجود مراکز فروش آنلاین دستگاه میکرودرم، دیگر دغدغه و نگرانی بابت خرید وجود نخواهد داشت؟
از جمله مزایای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن از مراکز فروش آنلاین می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. انجام مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه
  2. خرید مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولید و یا از دست وارد کنندگان اصلی
  3. خرید با قیمت واقعی
  4. تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن

خرید انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

چگونگی خرید دستگاه میکرودرم با قیمت مناسب

پس اگر شما هم دغدغه ی چگونگی خرید دستگاه میکرودرم ابریژن با قیمت مناسب را دارید، پیشنهاد می کنیم تا خرید آنلاین را تجربه نمایید.
با خرید این دستگاه در مدل های گوناگون به شکل آنلاین می توانید از مزایای خرید اینترنتی و تخفیفات موجود بهره کافی را ببرید.

سفارش خرید دستگاه میکرودرم ابریژن

سفارش خرید دستگاه میکرودرم ابریژن از هر کجای ایران که هستید بدون کوچکترین اتلاف وقت و هزینه اضافی از طریق سایت ذیر امکان پذیر می باشد.
خریداران می توانند همین حالا پس از مشورت با مشاورین با تجربه، ضمن استعلام قیمت و مشاوره پیرامون انتخاب مدل و برند دستگاه، خریدی مقرون به صرفه تر از سایر بازارهای کشور را تجربه کنند.

تماس با ما