قیمت خرید دستگاه لیفتینگ و جوانسازی میکروکارنت4

قیمت خرید دستگاه لیفتینگ و جوانسازی میکروکارنت در سایت‌های مختلف متفاوت است. اما در شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا شما می‌توانید این دستگاه را با قیمت ویژه از ما خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های کارشناسان ما با ما تماس بگیرید.

دستگاه میکروکارنت چیست؟

امروزه استفاده از انواع روش‌های زیبایی پوست، در بین مردم به خصوص بانوان، طرفداران زیادی پیدا کرده است. مشخصاً استفاده از دستگاه‌های زیبایی، به دلیل غیر تهاجمی بودن و نداشتن عوارض برای پوست افراد، بسیار زیاد شده است. دستگاه‌های زیبایی علاوه بر اینکه عوارضی بر جای نمی‌گذارند، درد آنچنانی هم به همراه ندارند. به همین خاطر مشتریان بیشتری نسبت به روش‌های جراحی زیبایی دارند. اگر شما کلینیک زیبایی دارید، قیمت دستگاه میکروکارنت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت خرید دستگاه لیفتینگ و جوانسازی میکروکارنت4

یکی از جدیدترین دستگاه‌های زیبایی که از تکنولوژی‌های نوین استفاده می‌کند، دستگاه میکروکارنت است. از این دستگاه می‌توانید در کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی استفاده کنید. این دستگاه با استفاده از جریان الکتریسیته خیلی ضعیف، می‌تواند انواع مشکلات پوستی را برطرف کند. از آن می‌توان برای رفع افتادگی‌های پوست، شلی بیش از حد پوست، انواع چین و چروک‌ها و همچنین لیفت پوست استفاده کنید. حتی استفاده از میکروکارنت برای زاویه سازی فک امروزه بسیار رونق پیدا کرده و این روش طرفداران زیادی دارد.

عملکرد دستگاه میکروکارنت چگونه است؟

میکروکارنت را می‌توانید جایگزین مناسبی برای بوتاکس و دستگاه میکرونیدلینگ دانست. با این کار دیگر نیازی به جراحی نیست و به راحتی می‌توان کار لیفت و جوانسازی را انجام داد. میکروکارنت از پیری پوست جلوگیری کرده و برای مشکلات مختلف پوستی، راه حل مناسب ارائه خواهد شد.

در روش میکروکارنت با استفاده از یک جریان الکتریکی ضعیف، سلول‌های لایه زیر پوست تحریک می‌شوند. در حقیقت فرق اصلی دستگاه میکروکارنت با بقیه روش‌های جوانسازی، همین استفاده از روش الکتریکی است. استفاده از جریان برق باعث سفت شدن ماهیچه‌ها شده و در نهایت موجب لیفت و جوانسازی خواهد شد.

آیا دستگاه میکروکارنت عوارض هم دارد؟

استفاده از دستگاه میکروکارنت تا کنون گزارش عوارض و مشکل به همراه نداشته است. البته بعد از انجام آن عوارض گذرا مشاهده شده است. که بعد از چند ساعت یا نهایتا! تا چند روز از بین رفته‌اند. ضمناً نیاز به انجام کار خاصی برای بهبودی نیست و علائم خود به خود از بین خواهند رفت. هرگونه قرص و یا پماد و دارو، باید زیر نظر پزشک مصرف شود.

این روش کاملاً ایمن بوده و برای بدن ضرری به همراه ندارد. این ویژگی باعث شده تا قیمت دستگاه میکروکارنت بسیار مقرون به صرفه باشد. با توجه به پوست افراد مختلف، شاید افرادی دچار مور مور، حساسیت پوستی و یا خشکی پوست شوند. همه این عوارض بعد از چند روز از بین رفته و دیگر دچار آنها نخواهید شد. انتخاب با شماست، می‌توانید بوتاکس و عوارض مواد شیمیایی آن را انتخاب کنید و یا روش بدون درد و عوارض میکروکارنت!

قیمت خرید دستگاه لیفتینگ و جوانسازی میکروکارنت4

فواید استفاده از دستگاه میکروکارنت چیست؟

💠 انجام میکروکارنت هیچ دردی به همراه ندارد.

💠 در این روش جوانسازی پوست با جریان الکتریسیته قابل انجام است.

💠 لازم به ذکر است که این جریان در حد استاندارد بوده و کاملا غیر تهاجمی است.

💠 استفاده از میکروکارنت عضلات پوست صورت را تحریک کرده و موجب سفت شدن آنها می‌شود.

💠 استفاده از این روش درمانی از شل شدگی پوست جلوگیری کرده و جوانی پوست را شاهد خواهیم بود.

💠 بهبود گردش خونرسانی در پوست و جذب بهتر مواد مغذی روی پوست را به همراه دارد.

💠 استفاده از دستگاه میکروکارنت به بهبود عملکرد متابولیسم کمک می‌کند.

💠 موجب تولید کلاژن و الاستین می‌شود.

💠 استفاده از این دستگاه کمک شایانی به ساخت عضلات خواهد کرد.

💠سبب شادابی و روشن شدن پوست خواهد شد.💝

کارایی دستگاه میکروکارنت را نام ببرید؟

✅ سفت کردن عضلات صورت

✅ ساخت عضلات صورت

✅ قابل استفاده در فیزیوتراپی‌ها

✅ جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری پوست

✅ نابودی جوش‌ها و لکه‌های قهوه ای

✅ قابل استفاده برای ماساژ بدن

✅ انجام کاهش وزن

✅ انجام لیفت باسن و سینه💯

✅ لایه‌برداری سلول‌های قدیمی

✅ بهبود گردش خون در زیر پوست

✅ بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست💯

✅ درمان غدد لنفاوی

قیمت خرید دستگاه لیفتینگ و جوانسازی میکروکارنت4

قبل و بعد از انجام میکروکارنت چه کارهایی باید انجام شود؟

قبل از اینکه تکنسین برای شما میکروکارنت انجام دهد، از شما می‌خواهد تا پوست خود را با یک شوینده ساده و مناسب پوست خود شستشو دهید. در ضمن انجام میکروکارنت در حاملگی، باید تحت نظر پزشک باشد. بعد از انجام میکروکارنت هم باید تا چند روز مصرف آب و میوه‌جات را بالا ببرید. بهتر است پوست تا چند روز در مقابل آفتاب قرار نگیرد. همچنین شنا و ماساژ برای پوست توصیه نمی‌شود.

بعد از انجام میکروکارنت روی پوست خود باید تا مدت 3 روز فعالیت ورزشی شدیدی که منجر به عرق کردن شود، انجام ندهید. شنا، سونا، استخر و جکوزی ممنوع است. حتماً استفاده از ضدآفتاب را جدی گرفته و هم در خانه و هم در مقابل آفتاب از آن استفاده کنید.

تعداد جلسات و مدت زمان انجام میکروکارنت چقدر است؟

اکثر افراد از دستگاه‌های زیبایی انتظار معجزه آنی دارند. بهتر است بدانید که عملکرد دستگاه‌های زیبایی غیر تهاجمی بوده و در عمق پوست تغییر ایجاد می‌کند. بنابراین نیاز به گذشت زمان دارد تا نتایج برای شما نمایان شود. معمولاً برای گرفتن نتایج بهتر، نیاز به 5 جلسه درمانی دارید. مدت زمان انجام هر جلسه میکروکارنت، بین 30 تا 45 دقیقه است. البته با توجه به مشکل و محل آن، تعداد جلسات در افراد مختلف، متفاوت است. شما می‌توانید قیمت دستگاه میکروکارنت را از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

هندپیس های دستگاه میکروکارنت

دسته‌ها و اقلام دستگاه میکروکارنت N97

  1. درم ابریژن الماسی
  2. اولتراسوند (Ultrasound)
  3. بیو لیفت
  4. فوتون درمانی
  5. اسکراب پوست ( اتوی صورت)
  6. چکش گرم و سرد

در ادامه هر کدام از این دسته‌ها را شرح می‌دهیم.

💠 درم ابریژن الماسی

این دسته اپلیکاتور الماسی نام دارد که موجب پاکسازی پوست شده و کار لایه‌برداری سلول‌های مرده را انجام می‌دهد. این کار به پاکسازی پوست و روشن و شفاف شدن آن کمک می‌کند. کک و مک، خطوط پوست، منافذ و رنگدانه‌‌ها را بهبود می‌دهد.

💠 اولتراسوند (Ultrasound)

این دسته با استفاده از امواج فراصوت، انواع خطوط روی پوست را از بین برده و منجر به جوانسازی آن می‌شود.

💠 بیولیفت (لیفت طبیعی پوست)

همانطور که در بالا گفته شد، دستگاه میکروکارنت از انرژی الکتریکی استفاده می‌کند. میکروکارنت ضرری برای بدن نداشته و این پالس‌هایی که تولید می‌کند شبیه پالس الکتریکی خود بدن است. استفاده از این دسته باعث جوانسازی و لیفت پوست و از بین بردن خطوط آن خواهد شد. برای انجام لیفت توسط دستگاه میکروکارنت، می‌توانید از دستکش مخصوص دستگاه هم استفاده کنید.

💠 فوتون درمانی

شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی از این دسته استفاده کنید. این اپلیکاتور برای نور درمانی استفاده می‌شود که به آن فوتون درمانی هم می‌گویند. اگر از تونل ال ای دی استفاده کرده باشید، کار این اپلیکاتور را بهتر درک می‌کنید. خصوصیات و مزایای این نور، برای چربی زدایی پوست، از بین برنده التهاب، نابودی لکه‌ها و ملانین، از بین بردن حساسیت با مواد مغذی است.

💠 اتوی صورت

این دسته که در اکثر دستگاه‌های فیشیال پوست هم وجود دارد، نابود کننده انواع چین و چروک‌های پوست است. گردش خون را در زیر پوست بهبود می‌دهد. منافذ پوست را تمیز کرده و پوست شاداب به ما می‌بخشد.

💠 چکش سرد و گرم

از چکش سرد برای از بین بردن منافذ پوست، بهبود التهاب و قرمزی، کاهش درد و ورم پوست استفاده می‌شود. از چکش گرم هم برای بهبود خونرسانی به پوست استفاده می‌شود. اگر از هر دو چکش به صورت متناوب استفاده کنید، چین و چروک‌ها را نابود کرده و پوست را شاداب و جوان می‌کند.

نحوه خرید و ارسال دستگاه میکروکارنت

شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا برای رفاه حال مشتریان خود، علاوه بر خرید حضوری، خرید اینترنتی را هم در نظر گرفته است. در خرید حضوری شما بعد از استعلام گرفتن، در شرکت حضور پیدا خواهید کرد. دستگاه در مقابل شما تست شده و خرید انجام می‌شود. برای خرید اینترنتی هم فیلم تست دستگاه برای شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید دستگاه را از طریق باربری و یا تیپاکس درب منزل خود دریافت کرده و در صورت هرگونه مشکل، تا 24 ساعت مهلت دارید تا آن را عودت دهید.

قیمت خرید دستگاه لیفتینگ و جوانسازی میکروکارنت

برای خرید یک دستگاه یکی از مهم‌ترین عوامل، قیمت آن است. شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا، وارد کننده مستقیم انواع دستگاه‌های زیبایی است. امروزه مشتریان فیشیال و زیبایی، اطلاعات بالایی دارند و در صورت راضی بودن از یک روش، آن را به بقیه هم معرفی خواهند کرد. با داشتن دستگاه میکروکارنت شما برای کلینیک خود یک تبلیغات عالی دارید. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه میکروکارنت می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

43 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *