معرفی و مشخصات دستگاه فیس آپ face up قیمت نمایندگی

معرفی و مشخصات دستگاه فیس آپ face up در این مطلب به صورت کامل برای شما آورده شده است. اگر نیاز به یک دستگاه قوی برای لایه برداری پوست دارید، میکرودرم فیس آپ مشکل شما را برطرف می‌کند.

دستگاه میکرودرم فیس آپ چیست و چه مزیتی دارد؟

دستگاه میکرودرم فیس آپ یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های میکرودرم در دنیا می باشد. این دستگاه با سایش و ماساژ همزمان پوست باعث لایه برداری و شفافیت آن می شود. از مزیت های این دستگاه می توان به جوانسازی پوست اشاره کرد. لایه برداری آن به گونه ای است که لک ها، خال ها و چروک ها را از بین می برد.

یکی از مزیت های مهم این وسیله این است که برای اطراف چشم می توان به راحتی آن را استفاده کرد. مواد سیلیکونی که در زمان فیس آپ برای پوست استفاده می کنند برای تمام پوست ها مناسب می باشد.

معرفی و مشخصات دستگاه فیس آپ face up قیمت نمایندگی

مدرن ترین دستگاه میکرودرم فیس آپ با قیمت مناسب

انواع دستگاه میکرودرم در بازار ها وجود دارد که هر کدام قابلیت و کاربردی دارند. همان گونه که گفتیم مدرن ترین آنها میکرودرم فیس آپ می باشد. این دستگاه طراحی های فوق العاده ای دارد و برای بسیاری از بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و آنها را درمان می کند. قیمت این دستگاه در هر نمایندگی متفاوت است و شما باید استعلام قیمت بگیرید.

برای تهیه این وسیله با قیمت های مناسب و ارزان بهترین مکان کارخانه ها هستند. خرید مستقیم از تولید کنندگان باعث می شود تا دستگاهی عالی و کم قیمت را تهیه نمایید. دستگاه میکرودرم سالنی یکی از نمونه های پیشرفته و حرفه ای آنها می باشد. بعد از تولیدی نمایندگی ها بهترین مرجع فروش هستند که تولیدات با کیفیت تولیدی را با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رسانند.

پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم فیس آپ

آرایشگاه های بزرگ و برخی از پزشکان متخصص پوست با استفاده از دستگاه میکرودرم فیس آپ پاکسازی پوست را انجام می دهند. در پاکسازی ها تمام آلودگی های موجود از روی صورت از بین می رود و شفافیت و شادابی را برای افراد به ارمغان می آورد. با ماساژ دادن پوست به وسیله فیس آپ پوست تحریک و گردش خون بیشتر می شود.

این وسیله با ماساژ دادن باعث کلاژن سازی و در نتیجه جوانسازی پوست می شود. نوع لکه ها و خال های موجود بر روی هر پوست متفاوت است اما با این دستگاه تمام آنها از بین می رود. دستگاه میکرودرم فیس آپ جوش صورت را نیز از بین می برد و صورت را صاف و صیقل می کند. اگر می‌خواهید دستگاه میکرودرم فیس آپ را به قیمت نمایندگی تهیه کنید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در هر صورت در بدن همه افراد تیرگی‌هایی وجود دارند که به راحتی از بین نمی‌روند. این تیرگی‌ها و سیاهی‌ها می‌توانند در قسمت‌های مختلف بدن به وجود بیایند. اگر کلینیک زیبایی دارید و قصد دارید با یک دستگاه، همه تیرگی‌ها و لایه‌های مرده پوست را از بین ببرید، قطعا دستگاه فیس آپ انتخاب مناسبی است. این دستگاه برای همه افراد و در همه نقاط بدن، قابل استفاده است. همین موضوع سبب شده تا میکرودرم face up به دستگاه محبوب همه تبدیل شود.

معرفی و مشخصات دستگاه فیس آپ face up قیمت نمایندگی

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم فیس آپ face up

💠 دستگاه میکرودرم فیس آپ از موتور گرداننده برخوردار است.

💠 این موتور اجازه می‌دهد که همزمان هم کار ماساژ را انجام دهید و هم کار سایش و لایه برداری را.

💠 این دستگاه یک لایه بردار قوی است که موجب پاکسازی پوست از آلودگی‌ها می‌شود.

💠 در نهایت انجام لایه برداری با فیس آپ، موجب جوانسازی و تولید کلاژن خواهد شد.

💠 ماساژ پوست با فیس آپ باعث بهبود جریان خونرسانی می‌شود.

💠 کلاژن سازی با تحریک پوست انجام می‌شود.

💠 استفاده از فیس آپ باعث سفت شدن و شاداب شدن پوست خواهد شد.

تفاوت دستگاه میکرودرم فیس آپ با دستگاه ابریژن

نمونه های متفاوتی از دستگاه های پاکسازی وجود دارد که هر کدام از نظر کارایی و کاربرد با یکدیگر فرق دارند. مثلا؛ دستگاه میکرودرم فیس آپ با دستگاه ابریژن از نظر ظاهر، کارایی، میزان تاثیر گذاری و بسیاری نکات دیگر متفاوت هستند. می توانید با مراجعه به نمایندگی ها و کمک گرفتن از فروشندگان نمونه ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین دستگاه را خریداری نمایید.

خریدار دستگاه میکرودرم فیس آپ باید با تمام مشخصات و کاربرد های آن آشنا باشد تا در زمان خرید دچار مشکل نشوند. او برای اطلاع از این مشخصات و حتی قیمت آنها می تواند به سایت های اینترنتی مراجعه کند. همان گونه که دستگاه ها با هم تفاوت دارند دستگاه میکرودرم خارجی هم با نمونه های ایرانی فرق دارد. شما یک دستگاه خریداری می‌کنید که کار چند دستگاه را انجام می‌دهد. پس اگر قیمت دستگاه فیس آپ از نمونه‌های ایرانی بالاتر است، دلیل آن کیفیت و کارایی آن است.

توضیح عملکرد دستگاه میکرودرم فیس آپ face up

دستگاه میکرودرم فیس آپ face up  از پودر اکسید آلومینیوم استفاده نمی‌کند. همین ویژگی باعث شده تا بتوان به راحتی آن را در قسمت‌های حساس پوست، مانند اطراف چشم‌ها به کار برد. دستگاه میکرودرم فیس آپ قدرت بالایی داشته و استفاده از آن باید توسط افراد خبره و دوره دیده انجام شود. این دستگاه قابلیت‌های بسیار زیادی داشته و حتی برای از بین بردن تیرگی‌های زانو ها و پاشنه پا هم استفاده می‌شود. به همین دلیل فیس آپ را بهترین و کامل‌ترین دستگاه میکرودرم در جهان می‌شناسند.

لایه برداری با میکرودرم فیس آپ هم با استفاده از هندپیس و سری‌های آن انجام می‌شود. سری هندپیس face up سطح زبری داشته و هنگامی که روی پوست قرار داده می‌شود، به صورت چرخشی لایه برداری را انجام می‌دهد.

در دستگاه‌های میکرودرم پودری، مشکلات زیادی مانند پاشیدن پودر درون چشم وریختن پودر به بیرون از دستگاه و موارد دیگری اتفاق می‌افتد. اما با دستگاه فیس آپ این مشکلات دیگر وجود ندارد و سرعت انجام کار هم بیشتر است. ضمنا استفاده از دستگاه میکرودرم فیس آپ دردی را به همراه ندارد. قیمت دستگاه فیس آپ در مقایسه با کارایی که دارد، مقرون به صرفه محسوب می‌شود. شما دیگر نیاز به خریدن چند دستگاه لایه بردار برای قسمت‌های مختلف پوست ندارید و فیس آپ کار چند دستگاه را برای شما انجام می‌دهد.

 

سری های دستگاه میکرودرم فیس آپ face up

XXFine : این سری برای پوست‌های نازک که کمی حساس هستند استفاده می‌شود.

XFine : این سری برای پوست‌های معمولی کاربرد دارد.

Fine : این سری کار لایه برداری را به صورت معمولی انجام می‌دهد که قابلیت از بین بردن لکه‌های صورت را دارد.

Mediom : اگر مراجعه کننده شما چین و چروک‌های سطحی دارد، از این سری استفاده کنید. این سری لایه برداری قوی داشته و به صورت سطحی چین و چروک‌ها را از بین می‌برد.

Course : می‌توانید از این سری برای نابودی تیرگی‌های شدید در قسمت زیر بغل، زانوها و کشاله ران استفاده کنید.

کاربردهای دستگاه میکرودرم فیس آپ face up

💠 از بین بردن جای زخم و جوش

💠 نابودی ترک‌های پوستی

💠 از بین برنده جوش‌های سرسیاه

💠 نابود کننده انواع کک و مک و لکه‌های مختلف پوست

💠 بهبودی منافذ باز پوست که در اثر مشکلات مختلف ایجاد می‌شود.

💠 رفع و بهبود چین و چروک‌های سطحی پوست

💠 سفت شدن پوست و استحکام آن

معرفی و مشخصات دستگاه فیس آپ face up قیمت نمایندگی

فیس آپ را در چه مناطقی از پوست می‌توان استفاده کرد؟

همانطور که گفته شد دستگاه میکرودرم فیس آپ از پودر اکسید آلومینیوم استفاده نمی‌کند. همچنین قدرت بسیار زیادی داشته و خطری هم برای پوست ندارد. به همین دلیل می‌توان آن را به راحتی در قسمت‌های مختلف پوست استفاده کرد.

💠 در پوست بدن

💠 برای لایه برداری کشاله ران

💠 تیرگی‌های قوزک پا

💠 در زیر چانه

💠 روی شکم فرد

💠 پوست بازوها

💠 پوست زانوها

💠 پوست گردن

نکاتی درباره استفاده از دستگاه میکرودرم فیس آپ

برای استفاده از دستگاه فیس آپ باید زیر نظر پزشک باشید تا براساس مشکل پوستی که دارید شما را راهنمایی کرده و تعداد جلساتی که نیاز به دستگاه دارید را تعیین کند. از جمله نکاتی که بعد از استفاده از دستگاه باید رعایت کرد این است که:

💠 تا مدت 24 ساعت پوست خود را ماساژ ندهید و در حمام لیف نکشید.

💠 تا 4 روز بعد از انجام فیس آپ باید به صورت مداوم، پوست خود را مرطوب کنید.

💠 تا دو روز بعد از انجام دادن لایه برداری با فیس آپ نباید صورت خود را اصلاح کنید.

💠 از کرم ضد آفتاب استفاده کرده و در معرض مستقیم نور خورشید نباشید.

💠 تا زمانی مشخصی نباید از مواد آرایشی استفاده کرد.

💠 به پوست خود دست نزنید و حساس نباشید.😍

اگر این نکات را به درستی رعایت نمایید می توانید پوستی براق و صاف را داشته باشید. هر دستگاه نیاز به رعایت نکاتی دارد که فرد مصرف کننده باید آنها را با دقت انجام دهد تا دچار مشکلات نشود. پزشکان زیادی در حال حاضر از این دستگاه استفاده می کنند و به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که در این دستگاه نهفته است هر روزه به تعداد مصرف کنندگان آن افزوده می شود.

موارد منع استفاده از دستگاه میکرودرم فیس آپ face up

💠 استفاده از روش لایه برداری با فیس آپ برای افرادی که جوش‌های فعال دارند ممنوع است.

💠 اگر روی پوست خود ضایعاتی دارید که ملتهب شده‌اند، فیس آپ نکنید.

💠 اگر شما برای درمان جوش‌های خود از داروی راکوتان و یا ایزوترتینوئین استفاده می‌کنید، تا یک سال نباید پوست خود را با فیس آپ، لایه برداری کنید.

💠 افرادی که دچار آفتاب سوختگی هستند، نباید از میکرودرم فیس آپ استفاده کنند.

💠 افرادی که پوست آنها دچار عفونت‌های باکتریایی و یا ویروسی و قارچی هستند، فیس آپ نکنند.

قیمت  دستگاه  فیس آپ

قیمت دستگاه فیس آپ می‌تواند بسیار متغیر باشد. این دستگاه ایتالیایی بوده و وارداتی است. با توجه به نوسان قیمت دلار، ما نمی‌توانیم قیمت مشخصی را به شما بگوییم. اگر می‌خواهید این دستگاه را با قیمت ارزان‌تر از ما خریداری کنید، باید پیج های اینستاگرام ما را دنبال کنید. به این صورت می‌توانید از تخفیفات پیج و جشنوراه‌ها مطلع شوید.

قیمت دستگاه فیس آپ

نحوه خرید دستگاه فیس آپ face up

گاهی بعضی افراد به دنبال خرید حضوری محصولات هستند، تا با اطمینان بیشتری دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنند. این امکان در شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا برای شما فراهم شده است. شما می‌توانید این دستگاه را به صورت حضوری از شعبه تهران خریداری کنید. البته چون دستگاه وارداتی است، باید قبل از خرید دستگاه، با کارشناسان ما هماهنگ کنید. کارشناسان ضمن اینکه قیمت دستگاه فیس آپ را به شما می‌گویند، شما را در خرید دستگاه مناسب هم یاری میکنند. مسلما هنگام خرید حضوری، هزینه های باربری و بقیه موارد حذف شده و شما هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

خرید اینترنتی دستگاه فیس آپ face up

اگر قصد خرید اینترنتی دارید و به صورت غیرحضوری راحت‌تر هستید، می‌توانید دستگاه فیس آپ را از کارشناسان ما خریداری کنید. این دستگاه با رعایت کلیه موارد ایمنی برای شما ارسال خواهد شد. برا ساکنین تهران، با پیک و اسنپ و برای شهرستان هم با باربری و یا کالا رسان، فرستاده خواهد شد. خیالتان از کارکرد دستگاه راحت باشد. چون کارشناسان ما دستگاه خریداری شده شما را تست کرده و فیلم تست آن را برایتان ارسال می‌کنند.

ضمنا بعد از دریافت دستگاه هم، شما تا 24 ساعت فرصت دارید تا اگر دستگاه مشکلی داشت، آن را برایمان عودت کنید. پس می‌توانید با خیال راحت از شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا به صورت اینترنتی، خرید خود را ثبت و از طریق بارنامه و یا کد رهگیری آن را پیگیری کنید.

معرفی و مشخصات دستگاه فیس آپ face up قیمت نمایندگی

فروش دستگاه میکرودرم فیس آپ ارزان در بازار های سراسر ایران به صورت حرفه ای انجام می شود. خرید و فروش ها به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می شوند تا هر مشتری بسته به موقعیت خود نحوه خرید را انتخاب کند. دستگاه میکرودرم فیس آپ ایتالیایی بوده و وارداتی است. قبل از واریز مبلغ لطفا با کارشناسان ما تماس گرفته و استعلام موجودی کنید.

58

  1. سلام و خسته نباشید
    ممنون از اطلاعات کاملتون
    این دستگاه بازدید حضوری هم داره که از نزدیک ببینیم و تست کنیم ؟
    چون مدل های فیک هم تولید شده که کیفیت ندارن و واقعا گیج کننده است

  2. سلام من ازتون دستگاه فیس آپ خریدم خیلی راضی بودم ممنونم از مجموعه خوبتون با پاسخگویی خوبتون

  3. سلام خسته نباشید ۳ عدد دستگاه میکرو دریم میخواستم
    چطوری ارسال میکنید ؟
    مبلغش چقدر میشه ؟

  4. عرض ادب و احترام
    من از این دستگاه زیر نظر پزشکم استفاده کردم و واقعا معجزه شد. هم لک های پوستیم کمتر شده هم شفاف تر شده پوستم
    ممنون از شما

  5. سلام وقتتون بخیر دستگاه های فیس آپی که گذشتید درجه بندی دارن؟ یا اینکه برای مه پوست ها با یک لول انجام میشن

  6. سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان شرکت ارمینیا من از شما این محصول رو نه ولی دستگاه میکرودرم استار مکس رو خریدم از کیفیتش خیلی راضی ام

  7. ممنون بابت مقاله ای که در رابطه با این دستگاه گذاشتین ؟قیمت این دستگاه در حال حاضر چقدره؟امکان خریدن قسطی وجود دارد؟

  8. سلام خسته نباشید بنده قصد خرید دستگاه فیس آپ دارم ولی نیازبه راهنمایی بیشتری دارم آیا کارایی خوبی داره ؟

  9. سلام
    از این دستگاه برای تیرگی آرنج و قوزک پاو .. هم استفاده میشه درسته ؟
    بعترین دستگاهی که میشه برای این کارد ها استفاده کرد رو میشه بگید
    برای کلینیک میخوام و کیفیت خیلی برام مهمه

  10. سلام و خسته نباشید
    این دستگاه نسبت به دستگاه های قبلی که من استفاده می کنم خیلی بهتره چون دیگه نیازی به استفاده از پودر و این جور چیزا نیست

  11. سلام و خسته نباشید
    شما دستگاه لیزر و هایفو و فیشیال خوب ایتالیایی هم دارید؟
    نمیخوام چینی باشه

  12. استفاده از این دستگاه واقعا به جوان سازی پوست کمک می‌کنه و بعداز چندبار استفاده شاهد شفاف شدن پوست هستید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما