خرید بهترین محصولات برند استارمکس با قیمت عالی

برای خرید بهترین محصولات برند استارمکس کافی است تا با شماره‌های کارشناسان ما تماس بگیرید. شما می‌توانید این محصول را بدون واسطه و با قیمت عالی از ما خریداری کنید.

معرفی محصولات برند استارمکس

شرکت استارمکس بیوتی با ارائه دستگاه‌های منحصر به فرد خود، خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان عرضه کرده است. دستگاه‌های میکرودرم و هیدرودرم استارمکس کیفیت فوق العاده‌ای داشته و طرفداران زیادی دارد. به دلیل قیمت مناسب این دستگاه‌ها، شما می‌توانید به راحتی در سالن زیبایی خود این دستگاه را داشته باشید. امروزه مردم اهمیت زیادی به پوست خود می‌دهند و به دنبال روش‌هایی هستند که درد و عوارض نداشته باشد. میکرودرم کار لایه برداری پوست را انجام می‌دهد و هیدرودرم هم می‌تواند آن را آبرسانی کند. این کارها کاملا بدون درد انجام می‌شوند و نتایج آن فوق العاده چشمگیر هستند.

خرید بهترین محصولات برند استارمکس با قیمت عالی

انواع دستگاه های استارمکس

هیدرودرم استارمکس از کیفیت ویژه ای برخوردار است که توانسته حتی با دستگاه های مشابه خود در بازار وارد رقابت شود. این دستگاه مشکلات قبلی دستگاه های هیدرودرم را ندارد و با رعایت استانداردهای لازم، ایمنی را برای کاربران و بیماران به همراه دارد. همچنین ظاهر این دستگاه نسبت به بقیه دستگاه‌های هیدرودرم بسیار زیباتر است.

میکرودرم استارمکس هم دیگر نیازی به معرفی ندارد. این دستگاه به راحتی هم در سالن‌ها، هم در کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شود. موارد استفاده میکرودرم استارمکس بسیار زیاد است و حتی می‌تواند منجر به جوانسازی پوست شود.

خرید بهترین محصولات برند استارمکس با قیمت عالی

ویژگی‌ها و کاربردهای دستگاه های استارمکس

دستگاه میکرودرم مدل استارمکس با داشتن پروب های مختلف، و با قدرت مکش بالا، کار لایه برداری را به صورت یکنواخت روی پوست انجام می‌دهد. این دستگاه از پروب پودری و پروب اندرمولوژی برخوردار است. استفاده از پروب اندرمولوژی می‌تواند منجر به از بین بردن خطوط صورت شده که در نهایت جوانی را به همراه دارد.

هیدرودرم و آبرسانی به پوست، برای پوست‌های خشک و حساس گزینه بسیار مناسبی است. گاهی دیگر استفاده از کرم‌ها و محصولات مختلف، نمی‌توانند مشکلات دهیتراته شدن پوست را برطرف کنند و چاره کار استفاده از روش هیدرودرم برای آبرسانی عمقی به پوست است. کاربردهای هیدرودرمی شامل موارد زیر است:

  • آبرسانی به پوست
  • پاکسازی انواع جوش‌های فعال
  • جلوگیری از ریزش مو
  • لیفت صورت در قسمت‌های مختلف آن

خرید بهترین محصولات برند استارمکس با قیمت عالی

مشخصات دستگاه های برند استارمکس

هیدرودرم استارمکس دارای دو مدل مکانیکی و دیجیتالی است. مسلما مدل دیجیتالی کارایی بیشتری از مدل مکانیکی آن دارد.

  • در مدل دیجیتالی آن می‌توانید همه کارها را به صورت دیجیتالی انجام دهید.
  • دارای صفحه نمایش دیجیتالی با دقت بالا است.
  • امکان ایجاد جریان یکنواخت روی پوست با استفاده از ولوم مخصوص دیجیتالی
  • امکان تغییر دادن شدت پروب به صورت دیجیتالی
  • کار کردن با مدل دیجیتالی بسیار راحت تر است.
  • میکرودرم استارمکس قابل استفاده در سالن ها و کلینیک‌های زیبایی است.
  • قدرت مکش میکرودرم استارمکس بسیار مناسب است.
  • جریان پودر بر روی این دستگاه قابل کنترل و تنظیم کردن است.
  • از پروب‌های الماسه، پودری و لیفتینگ برخوردار است.
  • مواد مصرفی این دستگاه بسیار ارزان بوده و به راحتی قابل دسترسی است.

خرید بهترین محصولات برند استارمکس با قیمت عالی

دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی در ایران

استارمکس هم مانند پویان تجهیز یک برند ایرانی است که صفر تا صد محصولات آن در ایران تولید شده است. توصیه ما به شما کلینیک داران و سالن داران محترم خریداری محصولات ایرانی با کیفیت است. شما می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی محصولات را با هزینه پایین از ما خریداری کنید. ضمن اینکه با گارانتی معتبر شرکت، با خیال راحت می‌توانید سفارشات خود را انجام دهید.

خرید بهترین محصولات برند استارمکس با قیمت عالی

میکرودرم ابریژن می‌تواند منجر به گردش بهتر خون در سلول ها شده و پوست را جوان و شاداب نگه دارد. کریستال های بسیار ریز با تراش های خفیف روی پوست باعث ایجاد برش های سطحی در پوست می‌شوند. اما این کار نه تنها دردی به همراه نداشته، بلکه منجر به بهبود پوست و کمک برای ساخت سلولهای جدید می‌کند. بعد از آن شاید پوست شما کمی متورم و قرمز شود، اما درد زیادی را به همراه ندارد.

در مقابل هیدرودرم هم کار آبرسانی به بافت پوست را انجام می‌دهد. هیدردرم برای پوست‌های حساس گزینه مناسبی است که با ترکیب اکسیژن و آب، کار لایه برداری و آبرسانی را انجام می‌دهد. روش هیدرودرم نسبت به میکرودرم ملایم تر است و دردی به همراه ندارد.

خرید عمده محصولات برند استارمکس

شرکت ما با سابقه بالای فروش محصولات زیبایی، آماده خدمات رسانی به همه مشتریان است. شما می‌توانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را به ما سفارش داده و آن را درب منزل و محل کار، تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *