خرید دستگاه الکترولیز موهای زائد پویان تجهیز

خرید  دستگاه الکترولیز موهای زائد پویان تجهیز با قیمت ویژه در سایت ما امکان پذیر است. شما می توانید برای خرید این دستگاه از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

الکترولیز چیست؟

یکی از روشهای از بین بردن موهای زائد، الکترولیز کردن آنها می باشد. همه ما امروزه با روش لیزر موهای زائد آشنایی داریم. می دانیم که  دستگاه لیزر می تواند موهای زائد را به صورت کامل از بین ببرد. اما نیازمند چندین جلسه درمانی است. تعداد این جلسات هم برای هرکسی متغیر است. که در طی جلسه مشاوره، پزشک و متخصص این موضوع را به شما اطلاع می دهد. چون باید نوع پوست فرد، سن او، میزان موهای زائد و دیگر موارد بررسی شود. به همین دلیل جلسه مشاوره یکی از مهم ترین جلسات می باشد. گاهی همه موهای زائد با دستگاه لیزر از بین نمی روند.

به همین دلیل ما نیازمند روش دیگری هستیم تا بتوانیم موهای کرکی و سفید رنگ را هم از بین ببریم. این روش الکترولیز موی زائد نام دارد. دستگاه های الکترولیز مدل های گوناگونی دارند. که بنا به شرکت سازنده، ظاهر آنها با هم فرق دارند. اما همگی یک کار را انجام می دهند.

قیمت دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

ویژگی های دستگاه الکترولیز موی زائد

  • درمان قطعی و توقف کامل رشد موهای زائد
  • از بین بردن همه مدل موی زائد و سفید رنگ
  • از بین بردن موهای زائد با استفاده از جریان الکتریکی
  • عدم ایجاد عوارض و اسکارهای درمان
  • ساخت کشور ایران است و کلیه خدمات پس از فروش را شامل می شود.
  • قبل از انجام الکترولیز پزشک و یا متخصص شما، یک تست برای شما انجام می دهد و مدتی صبر می کند.
  • تا ببیند به دستگاه حساسیت نداشته باشید.
  • سپس اقدام به الکترولیز موهای زائد می کند.

 

نحوه انجام کار دستگاه الکترولیز موی زائد

  • در این روش یک میله به داخل فولیکول موها وارد می شود.
  • فولیکول مو همان قسمتی است که منجر به رشد مو می شود.
  • این میله فلزی می تواند جریان برق را وارد مو نماید و جلوی رشد آن را بگیرد.
  • سپس با استفاده از یک موچین باریک این موها به بیرون آورده می شوند.
  • بنابراین خیالتان راحت است که دیگر رشد موها کاملاً متوقف خواهد شد.
  • این دستگاه می تواند بعد از انجام لیزر هم استفاده شود.
  • به این شکل سرعت انجام کار بالاتر می رود.
  • کسانی که بر روی پوست آنها زخم وجود دارد، باید صبر کنند تا بهبود یابد، پس از آن اقدام به الکترولیز نمایند.

قیمت دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

دستگاه الکترولیز موی زائد پویان تجهیز

دستگاه الکترولیز موی زائد پویان تجهیز با استفاده از سورن‌های ریزی که دارد وارد فولیکول موها می‌شود. این دستگاه توسط جریان الکتریکی که ایجاد می‌کند، می‌تواند به عمق موها نفوذ کند. در نتیجه این کار، رشد موها متوقف شده و دیگر رشد نخواهند کرد. بعد از آن، با استفاده از یک موچین باریک، کار درآوردن موها انجام می‌شود. انجام این کار نسبت به لیزر موهای زائد، زمان بیشتری می‌برد. اما نتیجه کار قطعی است. شما می‌توانید الکترولیز پویان تجهیز را در همه قسمت‌های بدن استفاده کنید. در ادامه به بررسی ویژگی های دستگاه الکترولیز موهای زائد پویان تجهیز می‌پردازیم.

ویژگی های دستگاه الکترولیز موی زائد پویان تجهیز

💠 روش کار این دستگاه با استفاده از جریان الکتریکی است.

💠 این کار هیچ خطری برای بیمار به وجود نمی‌آورد.

💠 در تمام قسمت‌های بدن مانند بازو، ران، پاها، شکم، صورت، دست‌ها و قفسه سینه کاربرد دارد.

💠 این دستگاه هم قادر به حذف موهای زائد سفید و بی رنگ است و هم قادر به حذف خالکوبی از روی بدن می‌باشد.

💠 دستگاه الکترولیز پویان تجهیز دارای سوزن‌های باریک است.

💠 شما می‌توانید میزان شدت جریان را برای موهای مختلف، تنظیم کنید.

💠 این دستگاه نیاز به دقت بالایی داشته و باید حتما توسط افراد خبره انجام شود.

کار با دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

این دستگاه دارای دو مد Foot switch و automatic است. در مد foot switch کنترل مدت برقراری جریان توسط فرد انجام می‌شود و تا زمانی که پا را روی پدال گذاشته باشد، جریان هم برقرار است. اما در مد automatic کنترل مدت برقراری جریان توسط ولوم time انجام می‌شود. یعنی تا زمانی که پا روی پدال باشد، بعد از تمام شدن تایم، جریان قطع می‌شود. این دستگاه مناسب بعد از لیزر موهای زائد هم می‌باشد. چون بعضی موها نسبت به لیزر، مقاوم هستند و به راحتی با لیزر از بین نمی‌روند.

الکترولیز پویان تجهیز قادر است تا این موهای زائد سفید و بی رنگ را هم حذف کند. شما می‌توانید برای افرادی که موی ضخیم تری دارند، زمان و شدت جریان را هم بیشتر کنید. نا گفته نماند استفاده از دستگاه الکترولیز پویان تجهیز، نیاز به مهارت و تبحر شخص داشته و باید حتما در این زمینه آموزش و مهارت کافی را داشته باشد.

روش انجام کار با دستگاه الکترولیز

روش انجام کار با دستگاه الکترولیز، به چند روش قابل انجام است. که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد:

✅ الکترولیز مستقیم

✅ الکترولیز کواگولاسیون

✅ نوع ترکیبی

✅ نوع خانگی

دستگاه الکترولیز دیجیتال هاینس از روش مستقیم استفاده می‌کند. در این روش یک جریان مستقیم الکتریکی که همان جریان گالوانیک است، وارد فولیکول مو می‌شود. این کار می‌تواند باعث تخریب سلول‌های مو در قسمت فولیکول شود. هنگامی که فولیکول موها آسیب ببینند، دیگر مو رشد نخواهد کرد. یکی از معایبی که به روش الکترولیز می‌توان گرفت، این است که نیازمند یک جریان طولانی مدت دارد. یعنی باید سوزن دستگاه به مدت یک دقیقه و یا بیشتر داخل ریشه مو قرار بگیرد. این روش کمی دردناک است اما نتایج آن شگفت انگیز هستند و قطعی خواهند بود.

روش الکترولیز پویان تجهیز به عمق ریشه موها نفوذ می‌کند. فولیکول تخریب شده و به سمت ریشه مو رفته و آن را هم تخریب کرده و از بین می‌برد. این دستگاه از روش الکتروکواگولاسیون استفاده کرده و منجر به حذف دائمی موهای زائد خواهد شد.

قیمت دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

مزیت های دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

✅ از بین بردن قطعی موهای زائد

✅ عدم به جای گذاری عوارض

✅درمان قطعی برای نابودی موهای زائد

✅ عدم ایجاد اسکار

✅ دارا بودن صفحه نمایش برای نشان دادن تایمر قدرت دستگاه

✅ قابلیت تنظیم کردن قدرت به صورت دلخواه

✅ نشان دادن قدرت خروجی روی صفحه نمایش

نحوه خرید و ارسال دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

خرید دستگاه الکترولیز پویان تجهیز برای مطب شما کار بسیار عاقلانه ای است. این دستگاه سودآوری زیادی برای شما دارد. شما پزشک محترم امین مردم هستید و مردم به شما اطمینان دارند. بنابراین می‌توانند با خیال راحت کار لیزر موهای زائد خود را به دستان شما بسپارند. اگر قصد خرید اینترنتی این دستگاه را دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. بعد از خرید دستگاه برای شما بسته بندی شده و با استفاده از باربری و یا تیپاکس به دست شما خواهد رسید.

ضمناً در کل این مدت، شما با استفاده از کد رهگیری قابلیت رهگیری مرسوله خود را خواهید داشت. برای سفارش دستگاه الکترولیز موهای رائد پویان تجهیز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر قصد خرید حضوری دارید، بعد از تماس با کارشناسان، محل خرید حضوری را به شما خواهند گفت. اگر در شهر شما شعبه شرکت آروینیا وجود داشته باشد، به شما اطلاعات لازم داده خواهد شد.

خرید دستگاه الکترولیز موهای زائد پویان تجهیز

شرکت پویان تجهیز همان شرکت هاینس سابق است. که جدیداً دستگاه های خود را با نام تجاری پویان تجهیز به بازار عرضه می کند. کیفیت محصولات این شرکت، بر کسی پوشیده نیست. به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت دستگاه مورد نظر خود را از ما خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت دستگاه الکترولیز هاینس با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما