خرید و فروش دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو

خرید و فروش دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو با قیمت مناسب، باعث شده است تا این دستگاه به محبوب ترین دستگاه فیشیال تبدیل شود. برای خرید و اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو

اکسیژنو دارای تمام ویژگی های دستگاه های فیشیال است. می توانید با داشتن این دستگاه، در کلینیک و سالن های خود، از خدمات چندین دستگاه به صورت همزمان استفاده نمایید. خوبی این روش بی خطر بودن آن است. به همین دلیل مورد محبوبیت بسیاری از مردم قرار گرفته است. کلینیک های زیبایی می توانند به جای خریدن چند دستگاه و هزینه های اضافه، اکسیژنو را خریداری نمایند. تا هم هزینه کمتری را بدهند و هم یادگیری یک دستگاه و استفاده از آن، بسیار راحت تر است. ضمن اینکه می توانید برای مشتریان خود، به صورت یک جا از کلیه خدمات استفاده کنید. این کار هم به سود شما خواهد بود و هم به سود مشتری. در ادامه همه دسته های دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید و فروش دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو

دسته های دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو

  • دسته میکرودرم هیدرودرمی یا میکرودرم ابریژن
  • داشتن دسته آراف چند قطبی جهت لیفت و فرم دهی کردن به پوست
  • دسته اولتراسونیک دستگاه برای خون‌رسانی بهتر و جذب مواد مغذی به پوست استفاده می شود.
  • دسته اکسیژن co2
  • برخورداری از دسته اکسیژن جت مخصوص
  • داشتن دسته آراف بای پلار
  • دسته سیستم خنک کننده و گرم کننده قوی

خرید و فروش دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو

خرید و فروش دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو

از جمله دستگاه های مهم در زمینه پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی، اکسیژن رسانی به پوست محسوب می شود. که می تواند کارهای مهمی را برای پوست انجام دهد. داشتن آن برای کلینیک شما، مزیت بزرگی محسوب می شود. اکسیژن رسانی به پوست می تواند با بهره گیری از اکسیژن و آب با فشار بالا، آنها را به عمق پوست وارد کند. که باعث می شود پوست بتواند مواد مغذی را به درون خود وارد کند. به این ترتیب می تواند پوست را از آلودگی ها و مواد مضر هم پاک کند‌‌. برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه اکسیژنو با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما