صادرات دستگاه لیزر آر اف فرکشنال ایرانی با مجوز ce اروپا

صادرات دستگاه لیزر آر اف فرکشنال ایرانی با مجوز ce اروپا توسط شرکت آروینیا انجام می شود. دستگاه های ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. قیمت تمام شده دستگاه ها کمتر برآورد می شود. برای خرید و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آراف فرکشنال ایرانی نتل

دستگاه آراف فرکشنال روش جدید و نوینی را در از بین بردن انواع مشکلات پوستی در پیش روی مردم قرار داده است. به این صورت که هر بار با اختراع دستگاه های جدید، از بین بردن مشکلات پوستی را راحت تر نموده است. دستگاه آراف فرکشنال سوزنی نتل، دستگاه ایرانی است که کیفیت بسیار بالا و فناوری استفاده شده در آن، باعث شده تا به دستگاه برتر در زمینه زیبایی و پوست تبدیل شود. نتل در سر هندپیس خود از تعداد زیادی سوزن استفاده نموده است. اندازه آنها بسیار کوچک است و اصلا جای درد و نگرانی وجود ندارد. برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید نیاز به کار خاصی روی پوست نیست. این سوزن ها اندازه بسیار کوچکی دارند. تعداد آنها بستگی به مدل هندپیس دارد. هنگام ورود به پوست چیزی شبیه مورمور شدن برای انسان به وجود می آید. در این مطلب می خواهیم همه ویژگی های این دستگاه را با شما بررسی نماییم.

فروش دستگاه آراف فرکشنال

خصوصیات فنی دستگاه آراف فرکشنال نتل

  • هندپیس دستگاه آراف نتل بسیار سبک و مناسب کار کردن به صورت طولانی مدت است.
  • این دستگاه اندازه بسیار مناسبی دارد. ظاهر آن هم کاربر پسند می باشد.
  • نیدل های هندپیس دستگاه نتل در اندازه ۵*۵ و ۷ *۷ طراحی شده اند.
  • اندازه دستگاه نتل کوچک است اما این موضوع سبب نشده تا از داشتن صفحه نمایش مستثنی باشد.
  • مسلّماً وقتی یک صفحه لمسی ۷ اینچی روبه روی شما باشد، خیلی راحت می توانید کار کردن با آن را یاد بگیرید.
  • در دستگاه نتل زمان و توان دستگاه به صورت دیجیتالی محاسبه می شود.
  • برای نفوذ سوزن ها به داخل بدن می توانید چیزی در حدود ۰ تا ۴ میلی متر را در نظر بگیرید.

فروش دستگاه آراف فرکشنال

صادرات دستگاه لیزر آر اف فرکشنال ایرانی با مجوز ce اروپا

کشور آروینیا با داشتن سابقه ۵ ساله در زمینه دستگاه ها و تجهیزات زیبایی در اوایل کار، فقط به عنوان نماینده فروش شرکت های دیگر، به مردم خدمات ارائه می داد. اما اکنون با داشتن کارشناسان خبره و با تجربه توانسته در جهت تولید دستگاه های زیبایی قدمی بردارد. حتی تا جایی که می تواند دستگاه های زیبایی را به کشورهای دیگر صادر نماید. برای اطلاع از نحوه صادرات دستگاه لیزر آر اف فرکشنال ایرانی با مجوز ce اروپا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما