قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی هاینس

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی هاینس در سایت ما نسبت به جاهای دیگر، از همه جا ارزان تر است. برای خرید این دستگاه می توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

دستگاه های میکرودرم انواع و اقسام مختلفی دارند. بنابراین شما می توانید انتخاب های متفاوتی داشته باشید. انتخاب دستگاه مناسب برای محیط کار شما به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل، می تواند محیط کاری شما باشد. نوع مشتریان شما مورد دیگر است و همچنین بودجه و سرمایه اولیه شما. برای اینکه بتوانید تصمیم درستی بگیرید، باید همه این عوامل را بررسی نمایید. دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی اندازه های مختلفی دارد. که در هر شرکتی مدل آن فرق دارد. برای مثال شرکت هاینس دستگاهی که به عنوان میکرودرم معرفی نموده است، کمی بزرگ تر از دستگاه های دیگر است. اما باز هم می تواند به راحتی روی یک میز قرار گیرد. بنابراین شما با خرید این دستگاه محدودیت فضایی نخواهید داشت. بهتر است این موضوع را خاطر نشان کنیم که، دستگاه میکرودرم ابریژن هاینس امروزه با نام پویان تجهیز در بازار موجود است و توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

قیمت دستگاه میکرودرم هاینس

ویژگی ها و مزایای دستگاه میکرودرم هاینس چیست؟

  • فشار مکش این دستگاه برابر با ۱۲۰ کیلو پاسکال است.
  • می توان با این دستگاه اندرمولوژی با پالس را انجام داد.
  • دبی مکش هم برابر با ۲۳ لیتر در هر دقیقه است.
  • توان این دستگاه هم ۲٫۳ دهم اسب بخار است.
  • این دستگاه دو هندپیس دارد که می توان هم از قلم پودری آن استفاده کرد و هم قلم اندرمولوژی الماسه را مورد استفاده قرار داد.
  • کار اصلی دستگاه میکرودرم لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست است.
  • این کار می تواند به راحتی توسط این دستگاه انجام شود و هر آنچه سلول های کثیف روی پوست را نابود کند.
  • بنابراین منافذ پوست باز می شوند و می توانند مواد مغذی را وارد پوست نمایند.
  •  جذب بهتر مواد مغذی به پوست و شادابی و آبرسانی به پوست، از دیگر مزایای دستگاه های میکرودرم است.

قیمت دستگاه میکرودرم هاینس

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی هاینس

دستگاه های میکرودرم انواع مختلفی دارند. به همین دلیل انتخاب دستگاه مناسب برای کار شما، می تواند کمی دشوار به نظر برسد. یک روش انتخاب دستگاه مناسب این است که همه دستگاه های موجود را مطالعه کنید و بررسی نمایید. سپس اقدام به خرید دستگاه مورد نظر نمایید. که این کار هم وقت گیر است و هم حوصله زیادی می خواهد. راه دیگر این است که شما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند و با توجه به بودجه و مکان و دیگر موارد، دستگاه مورد نظر را به شما معرفی نمایند. برای اطلاع از قیمت دستگاه میکرودرم هاینس با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما