قیمت دستگاه کربوکسی تراپی برای لاغری

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی برای لاغری در شرکت تجهیزات پزشکی زیبایی آروینیا، بسیار مقرون به صرفه تر از بقیه جا ها می باشد. برای اینکه با کار این دستگاه و اطلاعات کامل تر آن، آشنا شوید، می توانید با ما تماس بگیرید.

اساس کار دستگاه کربوکسی تراپی لاغری

همه ما فکر می کنیم چیزی که بدن انسان برای حیات به آن احتیاج دارد، اکسیژن است. به همین دلیل برایمان خیلی پیچیده است که بخواهیم به این موضوع فکر کنیم که چطور دی اکسید کربن می تواند منجر به زیبایی و لاغری شود. در حقیقت روش اصلی دستگاه کربوکسی تراپی این است که، گاز دی اکسید کربن را با فشار بالا به داخل بدن وارد می کند.
بدن در این لحظه دچار شوک می شود. این مسئله را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی می کند. به همین دلیل به سایر ارگان های بدن دستور تولید و پخش اکسیژن بیشتر در آن ناحیه را می دهد. دقیقاً چیزی که مد نظر ما است. و حاصل کار کربوکسی تراپی است. در حقیقت ما بدن را گول می زنیم تا خودش اکسیژن بیشتر تولید کند. در نهایت اکسیژن موجب لیفت پوست و از بین بردن چربی ها می شود.

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی برای لاغری

کاربرد دستگاه کربوکسی تراپی در لاغری

  • یکی از کاربرد های فراوان دستگاه کربوکسی، لاغری و تناسب اندام می باشد.
  • می تواند سلولیت ها و قسمت های چین و چروک پوست،
  • بر اثر چاق و لاغر شدن های غیر اصولی را درمان ببخشد.
  • در قسمت های شکم، پهلو ها و ران ها، می تواند منجر به لاغری و تناسب اندام شود.
  • این دستگاه هیچ گونه ضرری برای اعصاب قسمت های مختلف بدن ندارد.
  • کار خود را به صورت دقیق بر روی ناحیه مورد درمان انجام می دهد.
  • این دستگاه سوزن های باریکی دارد که به عمق پوست می روند.
  • این سوزن ها، چربی ها را در هم می شکنند و موجب صاف و زیبا شدن پوست می شوند.

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی برای لاغری

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی برای لاغری

دستگاه کربوکسی تراپی را می توانید با خیال آسوده جهت درمان و از بین بردن چربی های بدن خود استفاده نمایید. می توانید به اندام ایده آل خود برسید. در این روش چربی و اضافه وزن درمان می شود و فرد از نظر پزشکی یک اندام ایده آل و نرمال را به دست می آورد. لازم به ذکر است که، انجام این درمان باید توسط پزشک متخصص انجام شود، تا بهترین نتایج را به دست آورد. برای شما که کلینیک زیبایی دارید، وقت آن رسیده تا با خریداری این دستگاه، قدمی برای جذب مشتریان به مطب خود نمائید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه کربوکسی تراپی برای لاغری با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما