قیمت دستگاه کربوکسی تراپی واژن

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی واژن در سایت های زیبایی بسیار متفاوت است. برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد قیمت این دستگاه می توانید با شماره کارشناس شرکت تجهیزات پزشکی و زیبائی آروینیا، تماس حاصل بفرمائید.

 کربوکسی تراپی چیست؟

روش کربوکسی تراپی خارجی برای درمان آسیبهای مختلف در پزشکی استفاده می شود. کربوکسی تراپی موجب بهبود گردش خون میکروبی می شود. همچنین متابولیسم پوستی بدن را بهتر می کند و اکسیژن رسانی بافت ها را بهبود بخشیده و به همین دلیل در حوزه زیبایی و جوان سازی پوست از آن استفاده می شود. دستگاه کربوکسی تراپی همانطور که از نام آن مشخص است از دی اکسید کربن برای انجام کار خود استفاده می کند. همچنین به دلیل ظرافت خاصی که دارد برای درمان بخش های حساس بدن استفاده می شود.

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی

ویژگی های دستگاه کربوکسی تراپی واژن

بالا رفتن سن، موجب کاهش جریان گردش خون در پوست می شود که منجر به چروکیده شدن آن می شود. همینطور واژن زنان نیز در اثر بالا رفتن سن دستخوش این تغییر می شود و چین و چروک هایی در این قسمت به وجود می آید. همچنین در مواردی عوامل ژنتیکی، حامله شدن و زایمان موجب تغییر در رنگ پوست واژن می شود.

  • همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، این دستگاه از گاز دی اکسید کربن استفاده می کند و موجب افزایش خون رسانی می شود.
  • همچنین می تواند باعث به وجود آمدن مویرگ های جدید شود.
  • از دیگر کارکردهای آن، اکسبژن رسانی به بدن است.
  • مهم ترین وظیفه آن، رساندن اکسیژن در واژن است.
  • با از بین بردن اسکارها، متابولیسم بدن را بالا می برد.
  • همچنین استفاده از این دستگاه می تواند مشکل خشکی واژن را رفع کند.

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی واژن

عملکرد دستگاه کربوکسی تراپی واژن

عمل کربوکسی تراپی واژن به وسیله یک کپسول خیلی کوچک که درون دستگاه تعبیه شده، انجام می شود. همچنین گاز کربن دی اکسید درون این محفظه قرار دارد که میزان این گاز توسط پزشک قابل تغییر است و می تواند آن را تنظیم کند.
کربوکسی تراپی با استفاده از یک لوله پلاستیکی استریل انجام می شود و هیچ گونه آلودگی متوجه آن نمی شود.

 

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی واژن

دستگاه کربوکسی تراپی واژن یکی از مفید ترین دستگاه های جوان سازی پوست است که بسیار مورد توجه خانم ها، بخصوص بعد از زایمان قرار دارد. این دستگاه نسبت به کارایی و تاثیر آن روی بدن قیمت مناسبی دارد. نکته دیگر در مورد این دستگاه، عدم وجود عوارض جانبی است. برای اطلاع از قیمت دستگاه کربوکسی تراپی واژن، همچنین سوالات احتمالی در مورد عملکرد این دستگاه می توانید با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما