مرکز خرید دستگاه لیزر دایود مرلین

مرکز خرید دستگاه لیزر دایود مرلین این دستگاه بی نظیر را به قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد. جهت رفاه حال مشتریان عزیز، امکان خرید غیر حضوری هم فراهم است. راه های ارتباطی در انتهای مطلب آورده شده اند.

توضیح دستگاه لیزر دایود مرلین

دستگاه لیزر دایود مرلین یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه حذف موهای زائد می باشد. این دستگاه می تواند با قدرت بالا و سرعت بسیار مناسب، موهای زائد در انواع پوست ها را از بین می برد. یکی از مهم ترین ویژگی های یک دستگاه داشتن لیزر بار قوی و قدرتمند است. بسیاری از لیزر بار های قدرتمند ساخت کشور آلمان هستند. لیزر بار دستگاه لیزر دایود مرلین هم ساخت شرکت محبوب جنوپتیک آلمان است. این دستگاه هیچ دردی را متوجه بیمار نمی کند. همین موضوع می تواند دلیل محبوبیت آن در بین مشتریان شما شود. اگر برای کلینیک خود هنوز دستگاه لیزر مو تهیه نکرده اید، بهتر است این دستگاه را جزو اولویت های خود قرار دهید. بدون شک با خرید دستگاه لیزردایود مرلین می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. چون هزینه تعمیر و نگهداری این دستگاه بسیار کم است. بنابراین با قدرت بالای آن حتی تا ۲۰ میلیون شات هم می توانید از آن استفاده نمایید.

خرید دستگاه لیزردایود مرلین۱

توضیح مشخصات دستگاه لیزر دایود مرلین

  • داشتن قدرت بالا و اسپوت سایز بزرگ، باعث شده تا سرعت انجام لیزر موی زائد، بسیار بالاتر باشد.
  • طول موج دستگاه لیزر دایود ۸۰۸ نانومتر است. در این طول موج بسیاری از موهای زائد قابل حذف هستند.
  • قیمت دستگاه لیزر دایود مرلین بسیار مناسب تر از مدل های دیگر است.
  • این دستگاه از سیستم خنک کننده خیلی هوشمند و قوی استفاده می کند.
  • به این صورت که تا انتهای کار لیزر، دما را ثابت نگه می دارد.
  • به دلیل وارد شدن لیزر به عمق لایه های درم و اپیدرم، خیلی مهم است که خنک کنندگی آن ناحیه فراهم شود.
  • این دستگاه علاوه بر داشتن سیستم خنک کننده معمولی خود، در سر هندپیس خود هم خنک کننده خیلی قوی دارد.

خرید دستگاه لیزردایود مرلین۱

مرکز خرید دستگاه لیزر دایود مرلین

این دستگاه گزینه بسیار مناسبی برای افرادی که کلینیک زیبایی دارند، یا در مطب و سالن خود قصد لیزر موهای زائد را دارند، می باشد. حتی برای سرمایه گذاران در حوزه زیبایی و جوانسازی پوست و مو، می تواند به راحتی سود و درآمد عالی داشته باشد. برای راحتی شما امکان خرید غیر حضوری فراهم شده است. همه راه های ارتباطی شرکت آروینیا در زیر این مطلب آورده شده است. با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما