معرفی دستگاه لیزر دایود مرلین برای کلینیک زیبایی

معرفی دستگاه لیزر دایود مرلین برای کلینیک زیبایی را در این مطلب برای شما خواهیم داشت. شما می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری این دستگاه را از ما خریداری نمایید.

دستگاه لیزر دایود مرلین

امروزه از بین بردن موهای زائد به راحتی امکان پذیر است. شما می توانید با یک نگاه در گوگل انواع دستگاه های لیزر را مورد مطالعه قرار دهید. انواع دستگاه های لیزر امروزه به راحتی امکان استفاده در سالن های زیبایی را دارند. از جمله دستگاه های لیزر موی زائد که قدرت بسیار بالایی دارد، دستگاه لیزر دایود مرلین است. این دستگاه ساخت کشور آلمان است کیفیت آن بسیار زیاد است. طول موج ۸۰۸ نانو متر را به پوست ارسال می کند. قابل استفاده در پوست های تیره است. لیزر بار این دستگاه از نوع GOLD است و توان خروجی آن ۸۰۰ وات می باشد. این دستگاه برای تیپ های پوستی ۱ تا ۵ توانسته در درمان و از بین بردن موهای زیر بغل بسیار موثر عمل کند. ماندگاری این روش در مقایسه با روش آی پی ال و الکس بیشتر است. از همه مهم تر این است که قیمت و هزینه هر شات در دستگاه لیزر دایود مرلین ارزان تر از آی پی ال است.

قیمت دستگاه لیزردایود مرلین

ویژگی ها و روند کار دستگاه لیزر دایود مرلین

  • توانایی لیزر بار این دستگاه برابر با ۲۰ میلیون شات در نظر گرفته شده است.
  • لیزر بار این دستگاه ساخت کشور آلمان است.
  • قیمت دستگاه لیزر دایود در مقایسه با لیزر الکس بسیار ارزان تر است.
  • همچنین قیمت هندپیس دستگاه لیزر دایود هم ارزان تر محاسبه می شود.
  • این دستگاه بسیار بی خطر است به حدی که لیزر بار آن با مادون قرمز شباهت زیادی دارد.
  • عوارض انجام این لیزر بسیار کم است و پیگمانته ایجاد نمی کند.
  • این دستگاه با طول موج خود به عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند. بنابراین می تواند درمان موثر تری باشد.

قیمت دستگاه لیزردایود مرلین

معرفی دستگاه لیزر دایود مرلین برای کلینیک زیبایی

دستگاه های لیزر امروزه  تنوع بسیار زیادی دارند. به همین دلیل انتخاب دستگاه مورد نظر که بتواند نیازهای شما را برطرف کند، نیازمند توانایی بالایی است. به همین دلیل شما باید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید. البته می توانید با یک تماس با کارشناسان ما از قیمت انواع دستگاه های لیزر باخبر شوید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا با توجه به هزینه و بودجه و محیط کاری و همچنین مشتریان خود، تصمیم نهایی را برای خرید دستگاه لیزر اتخاذ نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما