انواع دستگاه میکرودرم ابریژن و قیمت روز آن

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی؛ مطبی و خانگی را با قیمت روز آن در نمایندگی های فروش مستقیم بهترین مارک دستگاه های میکرودرم سفارش خرید دهید.

دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم ابریژن پوست، یکی از بهترین دستگاه ها در صنعت زیبایی پوست به شمار می آید. این دستگاه برای نخستین بار در ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن در تمامی کشورهای اروپایی و ایرانی شناخته شد. به جرئت می توان ادعا کرد که لایه برداری با میکرودرم ابریژن، حتی از روش های لیزری لایه برداری نیز، بهتر است. روش میکرودرم ابریژن پوست، روشی کارآمد، بی عارضه و بدون جراحی است که پوست جوان و شاداب به افراد هدیه می دهد.

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن و قیمت روز آن

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن پوست

امروزه بیش از صدها مارک از دستگاه میکرودرم ابریژن پوست در بازار خرید و فروش می گردند.
تمامی این مارک ها در مدل های ذیل به دست مشتریان می رسند:

ناگفته نماند که اغلب مدل های سالنی و کلینیکی، قابلیت تغییر متناسب با نیاز خانگی را داشته اند. این دستگاه ها توسط نوعی کریستال و پودر از جنس اکسید آلومینیوم، عمل لایه برداری پوست را انجام می دهند. در این روش، خارجی ترین لایه پوست تحریک شده و سلول های مرده آن از میان می روند.
این امر می تواند منجر به موارد ذیل گردد:

  • باز شدن منافذ بسته پوست
  • روشن تر شدن پوست
  • افزایش تأثیر 6 تا 10 برابری داروهای موضعی پوست
  • افزایش کلاژن سازی و جریان خون زیر پوست
  • رفع جای جوش های سر سیاه
  • درمان کک و مک و لک های ناشی از سن و یا حاملگی

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن و قیمت روز آن

مشخصات فنی انواع دستگاه میکرودرم

  • دارای هندپیس توربو فلو
  • کنترل هوشمند پاشش پودر بر روی صورت
  • مقاوم به تغییر ولتاژ
  • دارای هندپیس اندرمولوژی جهت ماساژ
  • دارای قدرت بدنه بالا و شیشه های نشکن از جنس پلی کربنات
  • کاربری و نگهداری آسان
  • دارای دو فیلتر خارجی و داخلی با قابلیت دسترسی آسان

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن پوست

دستگاه‌های میکرودرم انواع مختلفی دارند، اما ما در این مطلب می‌خواهیم چند مدل را به صورت نمونه برای شما معرفی کنیم.

  • دستگاه میکرودرم نایس درم
  • دستگاه میکرودرم پویان تجهیز
  • دستگاه میکرودرم استارمکس
  • دستگاه میکرودرم فاپسکو

دستگاه میکرودرم نایس درم

دستگاه میکرودرم Nice Derm یکی از جدیدترین و پرکاربردترین دستگاه‌های موجود در بازار زیبایی است که با امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توانسته است جای خود را در بین انواع دستگاه‌های میکرودرم به خوبی حفظ کند. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته میکرودرم، بهبود قابل ملاحظه‌ای در بافت پوست و کاهش علائم پیری و نقصان پوستی ایجاد می‌کند. با قابلیت تنظیم عمق تراشیدن و نوع نوک‌ها، می‌توانید به طور دقیق‌تری بر روی نیازهای خاص پوست خود تمرکز کنید. علاوه بر این، استفاده آسان و امن از این دستگاه، آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای کلینیک‌ها، سالن‌های زیبایی و حتی استفاده در منزل تبدیل کرده است. با داشتن دستگاه میکرودرم Nice Derm، می‌توانید به راحتی و با اطمینان بیشتری به تأمین نیازهای زیبایی و جوانسازی پوست خود و مشتریان خود بپردازید

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن و قیمت روز آن

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز یکی از معتبرترین و پرکاربردترین دستگاه‌های موجود در بازار زیبایی است که به وسیله آخرین تکنولوژی میکرودرم، بهبود قابل توجهی در بافت پوست و کاهش علائم پیری و نقصان پوستی را به ارمغان می‌آورد. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید به طور موثری به درمان مشکلات پوستی خود و مشتریان خود بپردازید و نتایج بسیار قابل ملاحظه‌ای را تجربه کنید. علاوه بر این، دستگاه میکرودرم پویان تجهیز با قیمت روز مناسبی عرضه می‌شود که این امر برای شما به عنوان یک کلینیک دار یا صاحب سالن زیبایی، فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در این ابزار حیاتی فراهم می‌کند. با داشتن این دستگاه، شما به راحتی می‌توانید خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه داده و در عین حال درآمد خود را افزایش دهید. به خرید دستگاه میکرودرم پویان تجهیز فکر کنید و برای بهبود پوست خود و مشتریان خود قدم بردارید.

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن و قیمت روز آن

 

دستگاه میکرودرم استارمکس راه حلی متمایز برای جوانسازی پوست

دستگاه میکرودرم استارمکس یکی از پیشروهای بازار زیبایی است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته میکرودرم، بهبود و جوانسازی پوست را به صورت موثر و قابل ملاحظه‌ای فراهم می‌آورد. این دستگاه با امکانات ویژه‌ای که دارد، توانسته است جای خود را در بین انواع دستگاه‌های میکرودرم بازار باز کند. همچنین، با توجه به قیمت روز دستگاه‌های میکرودرم و مقایسه با دیگر انواع دستگاه‌ها، استارمکس به عنوان یک گزینه اقتصادی و کارآمد برای بهبود پوست و جوانسازی آن مطرح می‌شود. با استفاده از این دستگاه، مشتریان خود را متقاعد کنید که تجربه جدیدی از بهترین خدمات زیبایی را با استارمکس تجربه کنند و با افزایش اعتماد به نفس و رضایت مشتریان، کسب و کار خود را به موفقیت و پیشرفت مطلوب برسانی

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن و قیمت روز آن

دستگاه میکرودرم فاپسکو جوان‌سازی و بهبود پوست با تکنولوژی پیشرفته

دستگاه میکرودرم فاپسکو یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای بهبود و جوان‌سازی پوست است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته میکرودرم، عمق تراشیدن پوست را تنظیم می‌کند و بهبود قابل مشاهده‌ای در بافت و سلامت پوست ایجاد می‌کند. ویژگی‌های برجسته این دستگاه شامل دقت بالا در کارکرد، قابلیت تنظیم عمق تراشیدن، و امکان استفاده آسان است. علاوه بر این، با قیمت روز دستگاه‌های میکرودرم و مقایسه با دیگر انواع دستگاه‌ها، فاپسکو به عنوان یک گزینه اقتصادی و کارآمد برای بهبود پوست و جوانسازی آن مطرح می‌شود. با داشتن دستگاه میکرودرم فاپسکو، می‌توانید به راحتی به تأمین نیازهای زیبایی و جوان‌سازی پوست خود و مشتریان خود بپردازید و نتایج بسیار قابل ملاحظه‌ای را تجربه کنی

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن و قیمت روز آن

قیمت روز دستگاه میکرودرم ابریژن پوست

قیمت روز انواع دستگاه میکرودرم ابریژن ایرانی و خارجی را از نمایندگی های مستقیم فروش در بازار بخواهید. خریداران می توانند به شکل آنلاین سفارش خرید خود را ثبت کنند. این امکان در سایت آروینیا هم فراهم است و در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کند. خوشبختانه اکثر دستگاه‌های میکرودرم امروزه در ایران تولید می‌شوند. پس شما از بابت خدمات پس از فروش خیالتان راحت است. کلیه دستگاه‌های میکرودرم شرکت آروینیا، دارای گارانتی معتبر هستند. برای خرید دستگاه میکرودرم و قیمت روز این دستگاه، با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. به دلیل متغیر بودن قیمت دستگاه‌ها نمی‌توانیم قیمت مشخصی اعلام کنیم. اما شما یک بازه قیمتی بین 5 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان را در نظر بگیرید.

تماس با ما