خرید انواع دستگاه هایفو با بهترین قیمت

خرید انواع دستگاه هایفو با بهترین قیمت در سایت آروینیا برای شما عزیزان امکان پذیر است. برای اطلاع از قیمت و تماس با پشتیبان های فروش ما صحبت کنید.

هایفو تراپی چیست؟

هایفوتراپی برای رفع افتادگی و جوان سازی پوست استفاده می شود. دستگاه های هایفوتراپی در سه مدل خانگی، کلینیکی و سالنی عرضه می شود. دستگاه خانگی که از دو مدل دیگر ارزان تر می باشد، به دستگاه مینی هایفو نیز معروف است. پوست انسان از سه لایه اپیدرم، لایه میانی درم و لایه عمیق هیپودرم تشکیل شده است. لایه درم یا میانی پوست دارای شبکه توری شکلی است که شامل کلاژن هاست. این لایه جکم ستون را برای پوست دارد. و سفتی و استحکام پوست به سلامت این لایه بستگی دارد. اگر این الیاف به هر علتی مانند استفاده از دخانیات، نور خورشید، استفاده از مشروبات الکی و … آسیب ببینید، در دراز مدت موجب افتادگی و شلی پوست می شود.

هایفو تراپی چیست؟

هایفوتراپی

  • فرایند هایفوتراپی با ایجاد حرارت و تحریک نواحی مشخص شده پوست برای درمان انجام می شود.
  • از مزیت های این روش این است که در حین انجام این فرایند به سایر نواحی بدن آسیبی وارد نمی شود.
  • از کاربردهای هایفوتراپی، می توان به دفع سنگ کلیه، درمان انواع سرطان ها اشاره کرد.
  • همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل سرطان پروستات، مشکلات حرکتی و عصبی و فیبروم رحم نیز از هایفوتراپی استفاده می شود.
  • برای خرید انواع دستگاه هایفو با بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

هایفوتراپی
با این روش شما می توانید بدون نیاز به جراحی و خونریزی، چربی های زیر پوست را از بین برده و یا پوست صورت خود را لیفت کنید. در این روش، لایه عمیق پوست هدف قرار می گیرد و از این بابت می تواند خیالتان راحت باشد که در لایه های سطحی پوست تغییری ایجاد نمی شود. همچنین این روش در یک جلسه انجام می شود و عوارض جانبی خاصی ندارد. برای مشاهده تاثیر این روش بهتر است تا ۳ ماه صر کنید تا نتیجه واقعی را مشاهده کنید.

انواع دستگاه هایفوتراپی

همانطور که گفتیم دستگاه هایفو سه مدل خانگی، سالنی و کلینیکی دارد که به مدل خانگی آن مینی هایفو گفته می شود.

طرز کار دستگاه مینی هایفو

طرز کار دستگاه مینی هایفو

از این دستگاه بیشتر برای جوان سازی صورت استفاده می شود. دستگاه مینی هایفو در دو مدل خانگی و سالنی عرضه می شود. این دستگاه موجب کشیدن بافت پوست می شود. چین و چروک های ناشی از پیری را کم می کند. موجب سفت شدن بافت گردن و کشیده شدن اطرف چشم می شود.همچنین برطرف کننده غبغب، از بین برنده چین و چروک پیشانی، پف چشم، خط لبخند می باشد. به دلیل کاربردهای زیاد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ناحیه هایی که با استفاده از هایفو می توان لاغر کرد!

  • شکم
  • پهلوها
  • پشت بدن
  • غبغب و بازو
  • داخل ران و باسن

خرید انواع دستگاه هایفو با بهترین قیمت

خرید انواع دستگاه هایفو با بهترین قیمت، توسط مراکز زیبایی و مراقبت از پوست انجام می شود. که شرکت آروینیا نیز جزو این دسته مراکز است که می توانید برای اطلاعات دقیق در مورد قیمت و نحوه ارسال، با مشاوران فروش ما تماس بگیرید و سپس برای خرید دستگاه اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما