خرید بهترین مارک دستگاه پلاسما جت + دستگاه پلاسما جت مدایون

خرید اینترنتی بهترین مارک دستگاه پلاسما جت ایرانی از طریق سایت ما به آسانی امکان پذیر است. شما می توانید با خرید از ما در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

دستگاه پلاسما جت ایرانی

دستگاه پلاسما جت را می‌توانید یک دستگاه پزشکی در نظر بگیرید. روش درمانی پلاسما جت برای درمان انواع مشکلات پوستی کاربرد دارد. به راحتی می‌توانید از این دستگاه در کلینیک های زیبایی استفاده کنید. این روش هیچ خطری برای پوست و بیمار ایجاد نمی‌کند. یکی از خوبی‌های این روش این است که در تمام نقاط بدن، می‌توان از آن استفاده نمود. حتی در اطراف چشم‌ها کاربرد داشته و مشکلی برای پوست بیماران به وجود نمی‌آورد.

نحوه عملکرد دستگاه پلاسما جت

پلاسما جت یک روش بسیار قوی و عالی برای تجریک کردن غشاهای سلولی است که موجب آبرسانی به پوست می‌شود. در حقیقت پلاسما جت پوست را منقبض کرده و آن را تحریک می‌کند، این کار موجب فرم دهی به پوست و در نهایت سفت شدن آن خواهد شد. خوبی این روش سرعت عمل بالا در نتایج آن است. بعد از انجام پلاسما هم شما شاهد نتایج شگفت انگیز آن خواهید بود. اما بعد از گذشت مدتی، نتایج نهایی واقعا شما را غافلگیر خواهند کرد. از آنجایی که این روش توانسته جایگزین جراحی‌های زیبایی شود، طرفداران زیادی دارد. بدون ایجاد برش و خونریزی کار زیبایی پوست را انجام می‌دهد.

خرید بهترین مارک دستگاه پلاسما جت

حتی می‌تواند به جای جراحی‌های زیبایی مانند بلفاروپلاستی، عمل بینی و لیفت گونه، بکار رود. انرژی پلاسما روی پوست صورت، خطوط ریزی را ایجاد می‌کند که این خطوط بعد از یکی دو هفته از بین خواهند رفت. نتیجه استفاده از آن، از بین رفتن انواع چین و چروک و خطوط پوست است. البته کاربرد آن به همین موارد منتهی نمی‌شود. در ادامه همه موارد کاربرد دستگاه پلاسما جت را به شما خواهیم گفت. برای خرید بهترین مارک دستگاه پلاسما جت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه پلاسما مدایون S

یکی از جدیدترین دستگاه‌های پلاسما است که امروزه طرفداران زیادی را هم دارد. این دستگاه به صورت ایستاده است و کار کردن با آن بسیار راحت است. دستگاه پلاسما مدایون مدل S هر دو حالت پلاسما سرد و گرم را دارد و شما دیگر نیاز به خرید دو دستگاه مجزا ندارید. برای همین منظور دو اپلیکاتور جدا در نظر گرفته شده است. بعد از اینکه کار پلاسما تراپی با این دستگاه تمام شد، می‌توانید از این اپلیکاتورها به عنوان ماساژور استفاده کنید. با کشیدن آن روی پوست ناحیه درمان، شما قادر به آرام کردن پوست خواهید بود. قابلیت شگفت انگیز این دستگاه در استفاده دور چشمها مشخص می‌شود. ویژگی بی نظیری که با ماساژ دور چشم، قادر به درمان سیاهی های دور چشم است. در ضمن هیچ خطری به همراه نداشته و اشعه ای از خود ساطع نمی‌کند.

کاربردهای دستگاه پلاسماجت مدایون

💠 فرم دهی به پوست و سفت کردن پوست

💠 تولید کلاژن در پوست و جوانسازی آن

💠 از بین بردن چین و چروک‌ها

💠 بهبود حالت کشسانی پوست

💠 از بین بردن افتادگی پلک ها

💠 نابودی انواع لکه‌ها و خال های روی پوست

💠 از بین بردن خالهای قهوه ای رنگ در اثر پیری پوست

💠 فرم دهی به بینی و لب ها

💠 قابل استفاده برای مشکلات واژینال خانمها

💠 درمان زخم ها و انعقاد خون در جراحی ها

💠 انجام بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی

خرید بهترین مارک دستگاه پلاسما جت

ویژگی های دستگاه پلاسما جت مدایون

✅ قابلیت ایجاد پلاسمای گرم و سرد

✅ ولتاژ ورودی دستگاه برابر با 220 ولت است.

✅ ولتاژ خروجی دستگاه برابر با 5 کیلو وات است.

✅ قدرت خروجی پلاسما مدایون 12 وات است.

✅ این دستگاه دارای سنسورهای زیادی است که کار کردن با آن را راحت نموده است.

✅ سنسور محافظت از ولتاژ و جریان دستگاه

✅ سنسور دمای دستگاه، کنترل کننده دمای دستگاه است.

✅ منوی پیشرفته با تنظیمات بسیار زیاد

✅ قابلیت تنظیم نفوذ دستگاه

 

مزایای دستگاه پلاسما مدایون

✅ مجهز به صفحه نمایش لمسی با کیفیت بالا

✅ قدرت لمس قوی صفحه نمایش

✅ دارا بودن منوی کاربر پسند

✅ دارا بودن فونت زیبای منو و قابلیت خوانایی بالا

✅ مجهز به تعداد زیادی از برنامه های کاربردی

✅ رنگ‌های زیبا و کاربر پسند

پلاسمای گرم مدایون

این دستگاه همانطور که گفته شد پلاسما گرم یا اسپارک را هم دارد. روی منوی این دستگاه هر کدام از گزینه ها را می‌توانید به دلخواه انتخاب کنید. بعد از آن وارد تنظیمات آن خواهید شد، که به شما در تزریق پلاسما کمک می‌کند. این منو به شما قدرت تغییر شدت پلاسما را هم می‌دهد. این میزان را می‌توانید خودتان کم و زیاد کنید. در انتها برای ماساژ پوست می‌توانید از گزینه Round Applicators استفاده کنید. شما می‌توانید بهترین مارک دستگاه پلاسما جت را از کارشناسان ما خریداری کنید.

خرید بهترین مارک دستگاه پلاسما جت

کاربردهای پلاسمای گرم یا اسپارک

در این قسمت قصد داریم منوی پلاسمای گرم را به شما توضیح دهیم. در این منو گزینه های زیادی وجود دارند که برای کاربردهای مختلف، استفاده می‌شوند.

Eyelid بلفاروپلاستی

با این دستگاه دیگر نیازی به جراحی پلک ندارید و با استفاده از این گزینه شما قادر هستید تا عمل بلفاروپلاستی را به راحتی برای بیماران خود انجام دهید. این کار پوست اضافه پلک را منقیض کرده و از بین می‌برد. در نتیجه زیبایی و لیفت پوست را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در این روش نیازی به جراحی و برش وجود ندارد و بیمار در حین کار می‌تواند چشمان خود را باز و بسته کند. این کار به پزشک هم کمک می‌کند تا بتواند این کار را به درستی برای بیمار انجام دهد.

Wrinkles چین و چروک

این گزینه به شما کمک می‌کند تا چین و چروک‌های پوست بیمار در قسمت‌های دور چشم ( خط اخم و خط خنده) دور دهان ( خط لبخند ) را از بین ببرید.

Lines خطوط پیشانی

این گزینه را می‌توانید برای نابودی خطوط ایجاد شده در پیشانی به کار ببرید. این کار موجب لیفت پوست شده و همچنین جوانسازی را به همراه دارد. شما در این گزینه هم قادر به تنظیم کردن شدت و عمق نفوذ دستگاه هستید.

Scar جای زخم

جوش های صورت بعد از مدتی که درمان نشوند، جای زخم روی پوست ایجاد می‌کنند. این گزینه می‌تواند با ایجاد میکروبرن های در قسمت جای زخم، موجب لیفت پوست شده و پوست را صاف و مسطح می‌کند.

خرید بهترین مارک دستگاه پلاسما جت

Nose and Lips فرم دهی به بینی و لب ها

پلاسما مدایون گرم با میکروبرن هایی که بر روی بینی و لب‌ها ایجاد می‌کند، باعث فرم دهی به بینی و لب ها می‌شود. پلاسمای اسپارک با جمع کردن پوست در این نواحی، فرم بینی و لب را تغییر می‌دهد این کار برای کسانی که بینی گوشتی دارند کاربرد زیادی دارد. اگر در قسمت بالای لب استفاده شود، این کار فرم لب‌ها را تغییر داده و موجب برجسته شدن آن می‌شود.

Removal of moles and skin lesions برداشتن خال و ضایعات روی پوست

پلاسما اسپارک می‌تواند روی تاتو ها، خال ها و ضایعات روی پوست متمرکز شود. این گزینه با تصعید بافت آسیب دیده، موجب از بین بردن ضایعات خواهد شد.

Pro Mode حالت پرو مد

حالت پرو مد را می‌توانید در هر دو حالت دستگاه مدایون استفاده کنید. این حالت به شما اجازه ورود به عمق بالای پلاسما را خواهد داد. این گزینه باعث بهتر شدن کار پلاسما شده که عمق نفوذ آن را می‌توانید تعیین کنید.

خرید بهترین مارک دستگاه پلاسما جت

پلاسما سرد

استفاده از پلاسمای سرد هم کاربردهای مخصوص خود را دارد. شما می‌توانید از این گزینه بعد از پلاسما گرم، استفاده کنید. از این حالت برای ترمیم زخم‌ها استفاده می‌شود. همچنین پلاسمای سرد، مولد پوست جدید است.

نحوه خرید و ارسال دستگاه پلاسما مدایون

برای راحتی حال شما عزیزان، خرید دستگاه پلاسما مدایون هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی، قابل انجام است. شماره های کارشناسان ما در این صفحه درج شده است. برای خرید حضوری حتما با هماهنگی کارشناسان در محل شرکت حضور داشته باشید. برای خرید اینترنتی هم می‌توانید دستگاه را از کارشناسان ما تهیه کنید. دستگاه هم با تیپاکس و هم از طریق باربری برای شما ارسال می‌شود. بعد از ارسال دستگاه اگر موردی بود، می‌توانید آن را عودت دهید.

البته ناگفته نماند که دستگاه برای شما قبل از ارسال، تست شده و در بسته بندی کامل و ایمن، ارسال می‌شود. برای مشتریان تهرانی دستگاه، از طریق اسنپ و تیپاکس هم ارسال می‌شود. دستگاه پلاسما مدایون یکی از بهترین دستگاه های پلاسما جت است. برای خرید این دستگاه می‌توانید با شماره 09196846901 تماس حاصل کنید.

 

خرید اینترنتی بهترین مارک دستگاه پلاسما جت ایرانی

یکی از مواردی که دستگاه پلاسما جت ایرانی در آن کاربرد فراوانی دارد، از بین بردن مشکل غبغب های افتاده است. در ایجاد این مشکل نمی توان کاری کرد و این مشکل خود به خود و با افزایش سن ایجاد می شود. متخصصان برای اندازه گیری غبغب روشی را پیشنهاد نموده اند که می توان در منزل انجام داد. برای این کار زاویه بین چانه و گردن خود را اندازه بگیرید اگر از ۱۱۰ درجه بیشتر باشد، شما مشکل غبغب دارید و باید برای رفع آن دست به کار شد. شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا ارائه دهنده انواع دستگاه زیبایی پوست و مو می‌باشد. شما می‌توانید بهترین مارک دستگاه پلاسما جت را از ما خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

73

  1. سلام خسته نباشیددستگاه پلاسماجت مدایون خواستم تهیه کنم فقط به راهنمایی بیشتری نیاز دارم دستگاه خوبیه؟

  2. سلام و خسته نباشید میخواستم تشکر کنم از پاسخگویی عالی خانم زمانی و وقتی که برای ما گذشتند.با تشکر

  3. استفاده از دستگاه پلاسما نه تنها برای پف پالکی بلکه برای چین چروک صورت بدن و حتی برای جای بخیه و لیفت صورت هم استفاده می‌شود

  4. اگه از این دستگاه برای پلک استفاده کنیم چه مدت طول میکشه تا جای زخم های ایجاد شده با این دستگاه ازبین بره

  5. سلام وقت بخیر
    این دستگاه رو برای کلینیک زیباییم تهیه کردم ازتون
    و استفاده های زیادی داره

    • سلام دوست عزیز
      بله با توجه به این که دستگاه پلاسما کاربرد های زیادی دارد می تواید این کار را انجام دهید
      ۰۹۱۹۶۸۴۶۹۰۱
      ۰۹۱۹۶۸۴۶۹۰۲
      ۰۹۱۹۶۸۴۶۹۰۳
      با این شماره ها تماس بگیرید

  6. سلام من از پلاسما برای کوچک کردن بینی م استفاده کردم و بعد از سه جلسه واقعا به نتیجه رسیدم

  7. سلام خسته نباشید از پلاسماجت برای چروک دور چشم بعد از سه جلسه خیلی نتیجه گرفتم ممنون

  8. سلام
    تاثیر این دستگاه بر چین و چروک چقدره؟
    درچه بازه زمانی با چند بار استفاده چین و چروک و از بین میبره؟

  9. سلام خسته نباشید دستگاه پلاسماجت مدایون برای چروک دور چشم خیلی خوب بود ممنون از مجموعه خوبتون

  10. سلام وقت بخیر دستگاه پلاسما جت، واقعا کاربردی و عالی بود.
    داخل کلینیک استفاده کردم و خیلی از مراجعه کننده ها مشکل غبغبشون کمتر شده.
    از مجموعه خوب اروینیا و خانم رضوی که مشاوره های خوبی دادند.ممنونم

  11. سلام من از شرکت شما دستگاه پلاسما جت مدایوم رو خریدم از کارآیی های این دستگاه خیلی راضی هستم

  12. سلام
    پلاسمای سرد و گرم ایستاده و رومیزی مدایون چه تفاوتی دارن؟

    فقط ظاهرشون هست یا کیفیتشونم متفاوته؟

  13. سلام وقتتون بخیر ما دستگاه کربوکسی و پلاسما مون رو از مجموعه اروینیا تهیه کردیم
    برند مدایون
    واقعا از کیفیت دستگاه و نتیجه گیری راضی هستیم

  14. سلام و خسته نباشید

    هدایتی هستم پلاسمای مدایون ایستاده هوشمند رو خرید داشتم
    کیفیت عالی

    مشاوره و آموزش و نصب هم عالی

    ممنون از مجموعه خوبتون

  15. سلام
    دکتر نظری هستم
    میخواستم بپرسم برای کارهای زیبایی حتما باید از نمونه سرد و گرم باهم استفاده کنم ؟
    تکمیلی هم هستن ؟ و اینک مواد مصرفی خاصی لازم دارن ؟

  16. سلام خسته نباشید ممنون بابت اطلاعات خوبتون،بابت اطلاع رسانی کارشناسان خوبتون تشکر میکنم

  17. سلام وقت بخیر خوبین دستگاه رسید دستم ممنونم زحمت کشیدید واقعا کاراییش خلاف تصورم عالی بود مرسی

  18. سلام
    من کربوکسی این برند رو ازتون خرید داشتم و کیفیتش عالیه
    برای خالبرداری و جوانسازی بیشتر آر اف رو پیشنهاد میکنید یا پلاسما ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما