خرید دستگاه هایفو لاغری

خرید دستگاه هایفو لاغری توسط شما که کلینیک و یا مطب دارید ، که در آن خدمات پزشکی زیبایی انجام می دهید ، باعث رونق گرفتن کار شما ، بهتر شدن درآمد شما و افزایش مشتری ها می شود. توصیه ما به شما خواندن مطالب زیر است. سپس با مشاوران ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

لاغری و تناسب اندام

همه ما به این موضوع واقف هستیم که داشتن رژیم غذایی متعادل و مناسب و همراه با ورزش های منظم ، می تواند به لاغری و تناسب اندام کمک زیادی کند. اما گاهی بعضی چبی ها به سختی آب می شوند . در بعضی افراد هم آب کردن چربی خسلی سخت انجام می شود. در این موارد نیازمند روش هایی هستیم تا بتوانیم به سرعت چربی ها را از بین ببریم.در این میان دستگاه لاغری هایفو می تواند شما را به خواسته خود برساند.
دستگاه هایفو در زمینه از بین بردن چین و چروک ها و لیفت پوست صورت بسیار معروف شده است. کمتر کسی پیدا می شود نامی از آن نشنیده باشد. در عین حال باید دانست که این یکی از کاربردهای دستگاه هایفو است. دستگاه هایفو لاغری می تواند جایگزینی برای عمل لیپوساکشن باشد که به طبع خطرات خودش را دارد. اما استفاده از دستگاه هایفو برای لاغری و از بین بردن چربی های اضافه مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.همچنین توانسته نتایج فوق العاده ای را نشان دهد.
چون عوارض و خطرات خاصی را ندارد . با ما همراه باشید تا موارد استفاده و خصوصیات این دستگاه را بیشتر بدانید.

خرید دستگاه هایفو لاغری

هایفو لاغری چیست؟

این دستگاه همانطور که می دانید از امواج فراصوت استفاده می کند. و هیچ گونه آسیبی به پوست نمی رساند. گرمایی که در عمق پوست ایجاد کرده باعث آب شدن چربی های اضافی بدن می شود. این کار باعث می شود تا چربی ها به صورت دائمی از بین بروند. در نتیجه انجام آن سلول های کناری چربی ها بیکار نمی مانند . و گرما در آنها تحرک ایجاد می کند تا کلاژن جدید تولید کنند. خبر خوب در استفاده از هایفو لاغری این است که با ساختن کلاژن ها، پوست شما دچار شل شدن و افتادگی نمی شود.

چه قسمت هایی با هایفو لاغر می شوند؟

این دستگاه قادر است تا در قسمت های چربی های شکم، پهلو، ران ها، پشت بدن ، بازوها و باسن و حتی غبغب استفاده شود. نتایج استفاده از هایفو لاغری بسیار عالی و فوق العاده است. طوری که بعد از انجام هایفو لاغری خودتان مسلّماً متوجه بهبود وضعیت خود خواهید شد. اما اگر بخواهید نتایج نهایی را مشاده کنید 3 ماه باید صبرر کنید . تا کار حذف چربی ها در بدن به صورت کامل انجام شود. چربی های هر قسمت را می توان در 1 تا 3 جلسه نابود کرد.
هر جلسه هایفو لاغری نیازمند 1 ساعت زماناست تا کار خود را به خوبی انجام دهد. در بعضی موارد نتیجه را میتوان در یک تا دو هفته هم مشاهده کرد. اما همان زمان 3 ماه تا 4 ماه برای گرفتن نتیجه بهتر توصیه می شود. نا گفته نماند که این روش می تواند از 4 تا 6 سانتی متر از دور کمر را کم کند.

خرید دستگاه هایفو لاغری

آیا هایفو لاغری عوارض دارد؟

خیر همانطور که قبلا گفتیم این روش عارضه ای را ایجاد نمی کند و خطر آفرین نیست. فقط کمی قرمزی پوست که آن هم بعد از چند ساعت به صورت کامل از بین می رود. خبر خوب در استفاده از هایفو لاغری این است که بلافاصله بعد از آن می توانید به زندگی روزمره خود ادامه دهید. و هیچ استراحتی نیاز ندارد .

آیا می توان هایفو را به عنوان روش لاغری انتخاب کرد؟

خیر. نمی توان گفت رژیم و ورزش را کنار بگذارید و هایفو را انتخاب کنید . هایفو باعث کاهش وزن نمی شود. این روش می تواند برای کاهش سایز بدن مورد استفاده قرار گیرد. در کسانی که مقدار چربی های آنها خیلی زیاد و حجیم است هم این روش به خوبی جواب نمی دهد. اگر چربی گرفته شده بین دو بند انگشت به اندازه 2 اینچ باشد می توان آن را با استفاده از هایفو لاغری از بین برد.

خرید دستگاه هایفو لاغری

خرید دستگاه هایفو لاغری

دیگر داشتن اندام ایده آل و متناسب و همچنین از بین بردن چربی ها و سلولیت ها بدون عمل جراحی یک آرزو نیست . روش هایفو می تواند این کار را برای شما به بهترین نحو ممکن انجام دهد. برای خرید دستگاه هایفو لاغری با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با ما