خرید دستگاه هیدروفرمینگ پویان تجهیز

خرید دستگاه هیدروفرمینگ پویان تجهیز با قیمت بسیار مناسب برای شما فراهم شده است. شما می توانید با خیال راحت و در خانه خود دستگاه مورد نظر را به ما سفارش دهید. کافی است تا شماره های کارشناسان ما را بگیرید.

دستگاه هیدروفرمینگ چیست؟

از جمله دستگاه هایی که خیال شما را از آبرسانی پوست راحت می کند. هیدروفرمینگ از ترکیب هیدرودرمی بعلاوه فرمینگ می تواند برا پوست مفید واقع شود. این کار به راحتی توسط دستگاه شرکت پویان تجهیز انجام می شود. هیدرودرمی می تواند به آبرسانی به پوست بپردازد. به این صورت که برای پوست های خشک و همچنین پوست هایی که دهیتراته شده اند، بسیار مناسب است. فرمینگ پوست هم می تواند به فرم دهی پوست بپردازد. بنابراین شما می توانید با یک دستگاه کار دو دستگاه را همزمان انجام دهید. برای سالن هایی که کار فیشیال انجام می دهند، این دستگاه فوق العاده است. شاید بپرسید فیشیال به چه معناست؟ فیشیال پوست به مجموعه مراقبت های پوستی گفته می شود که می تواند منجر به از بین بردن چین و چروک ها، حذف لکه ها، حذف و نابودی کک و مک ها، تمیزی و شفافیت پوست و همچنین لایه برداری آن شود. همه ما نیاز داریم که پوستمان را به صورت حداقل ماهانه، فیشیال تماییم. بنابراین می توانیم از پیری زودرس پوست جلوگیری نماییم. چون این کار ها ی می توانند منجر به تولید کلاژن هم بشوند.

دستگاه هیدروفرمینگ چیست؟

پروب های دستگاه هیدروفرمینگ پویان تجهیز

  • دستگاه هیدروفرمینگ پوست پویان تجهیز دارای ۵ مدل پروب است.
  • پروب آی ار یا رادیو فرکوئنسی برای انتقال مواد مغذی به داخل پوست استفاده می شود.
  • پروب مخصوص یو وی برای ضدعفونی کردن و آرام کردن پوست و ایجاد حس نشاط
  • پروب مخصوص جوش برای از بین بردن و ضد عفونی کردن جوش ها
  • پروب شانه ای مختص ضد عفونی کردن موها و البته پوست سر استفاده می شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های اصلی این دستگاه داشتن ماسک حرارتی است که می تواند برای بالا بردن جریان خون استفاده شود.
  • همچنین این پروب می تواند باعث بهتر شدن متابولیسم و همچنین جذب مواد مغذی و مفید به پوست شود.

خرید دستگاه هیدروفرمینگ پویان تجهیز

خرید دستگاه هیدروفرمینگ پویان تجهیز

از جمله دستگاه های محبوب در بین سالن داران عزیز که توانسته در این مدت کم مشتریان زیادی را داشته باشد. این دستگاه اندازه بسیار مناسبی دارد. پویان تجهیز نام دیگر شرکت هاینس است. قبلاً دستگاه های این شرکت با نام هاینس خوانده می شدند. اما اکنون با نام تجاری پویان تجهیز شناخته می شوند. برای خرید دستگاه هیدروفرمینگ پویان تجهیز با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما