خرید و فروش دستگاه جوانسازی پلاژن

خرید و فروش دستگاه جوانسازی پلاژن از طریق فروشگاه ما امکان پذیر می باشد. ما با استفاده از این دستگاه می توانید چین و چروک و لکه های پوستی خود را از بین برده و جوانی را تجربه نمایید.

یکی از بهترین دستگاه هایی که ما از طریق سایت خود به شما عزیزان ارائه می نماییم که شما با استفاده از آن می توانید به جوانی و جذابیت پوست خود کمک کنید دستگاه پلاژن است.

دستگاه جوانسازی پلاژن چیست؟

دستگاه پلاژن یک دستگاه زیبایی است که برای جوانسازی پوست استفاده می شود. این دستگاه از ترکیب سه فناوری مختلف برای تحریک و تولید کلاژن و الاستین در پوست استفاده می کند. این دو پروتئین مسئول استحکام و انعطاف پذیری پوست هستند. این دستگاه می تواند حجم پوست شما که شاید از بین رفته و شل شده و باعث جمع شدگی و ایجاد چین و چروک روی آن شود را دوباره سفت نموده و آن سرزندگی، زیبایی و جوانی را به پوست خود هدیه دهید. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه این است که باعث بهبود تولید سلول های پوست می شود.

خرید و فروش دستگاه جوانسازی پلاژن

سه فناوری مورد استفاده در دستگاه پلاژن عبارتند از:

  • اکسیژن رسانی با استفاده از گاز CO2: منافذ پوست را باز می کند و باعث افزایش جریان خون در پوست می شود. این امر باعث می شود که مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به پوست برسد.
  • لایه برداری با استفاده از کریستال های ریز: لایه های بالایی پوست را برداشته و پوست را برای جذب مواد مغذی آماده می کند.
  • RF با استفاده از امواج رادیویی: گرما را به لایه های عمیق پوست می رساند. این امر باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود.

دستگاه پلاژن می تواند برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی استفاده شود، از جمله:

✅ چین و چروک

✅ خطوط ریز

✅ افتادگی پوست

✅ منافذ باز

✅ جای جوش

✅ لک های پوستی

دستگاه پلاژن یک درمان غیر تهاجمی و بدون درد است. نتایج درمان معمولاً پس از چند جلسه قابل مشاهده است.

تعداد جلسات درمان با پلاژن

طول دوره درمان با دستگاه پلاژن به میزان مشکلات پوستی بستگی دارد. معمولاً برای درمان کامل مشکلات پوستی به 5 تا 10 جلسه درمان نیاز است. جلسات درمان معمولاً هر هفته یک بار انجام می شود.

کاربردهای دستگاه پلاژن تراپی

دستگاه پلاژن یک درمان موثر برای جوانسازی پوست است. این درمان می تواند نتایج چشمگیری در کاهش چین و چروک، خطوط ریز، افتادگی پوست، منافذ باز، جای جوش و لک های پوستی ایجاد کند.

دستگاه پلاژن برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله:

  • چین و چروک
  • لک و تیرگی پوست
  • جوش
  • منافذ باز
  • افتادگی پوست

مناسب است.

عوارض جانبی استفاده از پلاژن تراپی

دستگاه پلاژن یک روش درمانی ایمن و موثر است که عوارض جانبی کمی دارد. شایع‌ترین عوارض جانبی این روش عبارتند از:

❌ قرمزی و التهاب پوست

❌ سوزش خفیف

❌ تورم

این عوارض جانبی معمولاً خفیف و موقت هستند و طی چند روز پس از درمان برطرف می‌شوند. دستگاه پلاژن توسط پزشک یا متخصص پوست در کلینیک‌های زیبایی و مراکز درمانی استفاده می‌شود.

خرید و فروش دستگاه جوانسازی پلاژن

ویژگی‌های دستگاه پلاژن تراپی عبارتند از:

  • ایمنی و موثر بودن: دستگاه پلاژن یک روش درمانی ایمن و موثر است که عوارض جانبی کمی دارد.
  • کاربردهای گسترده: دستگاه پلاژن برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله چین و چروک، لک و تیرگی پوست، جوش، منافذ باز، و افتادگی پوست مناسب است.
  • سرعت درمان: نتایج درمان با دستگاه پلاژن معمولاً پس از 3-4 جلسه قابل مشاهده است.
  • ماندگاری نتایج: نتایج درمان با دستگاه پلاژن معمولاً تا 2 سال ماندگار است.

دستگاه پلاژن تراپی توسط پزشک یا متخصص پوست در کلینیک‌های زیبایی و مراکز درمانی استفاده می‌شود. برای اطلاع از نحوه خرید و فروش دستگاه جوانسازی پلاژن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در ادامه به بررسی هر یک از این ویژگی‌ها به طور مفصل می‌پردازیم:

💠 ایمنی و موثر بودن

دستگاه پلاژن یک روش درمانی ایمن و موثر است که عوارض جانبی کمی دارد. شایع‌ترین عوارض جانبی این روش عبارتند از : قرمزی و التهاب پوست، سوزش خفیف، تورم که  این عوارض جانبی معمولاً خفیف و موقت هستند و طی چند روز پس از درمان برطرف می‌شوند. این دستگاه می‌تواند به بهبود ظاهر پوست و جوانسازی آن کمک کند.

💠 سرعت درمان

نتایج درمان با دستگاه پلاژن معمولاً پس از 3-4 جلسه قابل مشاهده است. این دستگاه می‌تواند به سرعت مشکلات پوستی را برطرف کند.

💠 ماندگاری نتایج

نتایج درمان با دستگاه پلاژن معمولاً تا 2 سال ماندگار است. این دستگاه می‌تواند نتایج ماندگاری را برای پوست ایجاد کند. در مجموع، دستگاه پلاژن تراپی یک روش درمانی ایمن، موثر، و با کاربردهای گسترده است که می‌تواند به جوانسازی پوست و بهبود ظاهر آن کمک کند.

روش استفاده از دستگاه پلاژن تراپی به شرح زیر است:

  1. ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با استفاده از یک پاک کننده ملایم تمیز کنید.
  2. سپس از یک ژل مخصوص پلاژن بر روی پوست استفاده کنید.
  3. دستگاه پلاژن را روشن کرده و تنظیمات مناسب را انجام دهید.
  4. دستگاه پلاژن را به آرامی بر روی پوست حرکت دهید.
  5. طول مدت درمان معمولاً 30 دقیقه است.

در طول درمان ممکن است احساس گرما یا سوزش خفیف داشته باشید. این احساسات معمولاً خفیف و قابل تحمل هستند. پس از درمان، پوست شما ممکن است کمی قرمز و ملتهب شود. این حالت معمولاً طی چند ساعت یا چند روز برطرف می‌شود. در ادامه به توضیح هر یک از مراحل استفاده از دستگاه پلاژن تراپی می‌پردازیم:

🔷 تمیز کردن پوست

قبل از شروع درمان، باید پوست ناحیه مورد نظر را با استفاده از یک پاک کننده ملایم تمیز کنید. این کار به از بین بردن آلودگی‌ها و چربی‌های پوست کمک می‌کند.

🔷 استفاده از ژل مخصوص پلاژن

ژل مخصوص پلاژن به انتقال بهتر انرژی دستگاه پلاژن به پوست کمک می‌کند.

🔷 تنظیمات دستگاه پلاژن

قبل از شروع درمان، باید تنظیمات دستگاه پلاژن را با توجه به نوع پوست و ناحیه مورد نظر تنظیم کنید. این کار به جلوگیری از بروز عوارض جانبی کمک می‌کند.

🔷 حرکت دادن دستگاه پلاژن

دستگاه پلاژن را به آرامی بر روی پوست حرکت دهید. این کار به توزیع یکنواخت انرژی دستگاه پلاژن در پوست کمک می‌کند.

🔷 طول مدت درمان

طول مدت درمان معمولاً 30 دقیقه است.

مراقبت‌های بعد از درمان

پس از درمان، ممکن است پوست کمی قرمز و ملتهب شود. این حالت معمولاً طی چند روز برطرف می‌شود. همچنین توصیه می‌شود از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالا برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید استفاده شود.

روند درمان با دستگاه پلاژن تراپی معمولاً شامل 10 جلسه 30 دقیقه‌ای است که با فاصله یک هفته بین جلسات انجام می‌شود. نتایج درمان معمولاً پس از 3-4 جلسه قابل مشاهده است. با انجام جلسات درمانی بیشتر، نتایج درمان بهبود می‌یابد. برای خرید و فروش دستگاه جوانسازی کلاژن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید و فروش دستگاه جوانسازی پلاژن

سفارش انواع دستگاه جوانسازی پلاژن

برای سفارش بهترین و باکیفیت ترین دستگاه جوانسازی پلاژن با کارشناسان ما تماس گرفته و این محصول بی نظیر را خریداری نمایید. دستگاه های پلاژن موجود در سایت ما لایه برداری و پاکسازی پوست را با استفاده از بهترین و کم خطرترین روش ها برای شما انجام می دهند، چین و چروک ها را به صورت کامل از بین برده، پوست صورت شما را به صورت کامل پاکسازی نموده و آن را تغذیه می نماید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از دستگاه های پلاژن این است که شما در هنگام درمان توسط این دستگاه احساس یک ماساژ دلپذیر را نیز خواهید داشت.

قیمت بهترین دستگاه جوانسازی پلاژن

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت بهترین دستگاه جوانسازی پلاژن از طریق سایت ما اقدام فرموده و بهترین را سفارش دهید.

مزایای خرید دستگاه پلاژن موجود در سایت ما:

  • دستگاهی بسیار باکیفیت
  • ساخته شده با استفاده از تکنولوژی روز دنیا
  • قیمت مناسب
  • دارای گارانتی معتبر
  • پشتیبانی دستگاه

فروش دستگاه جوانسازی پلاژن اینترنتی

فروش اینترنتی و بی نظیر دستگاه جوانسازی پلاژن از طریق سایت ما آغاز شده است. برای خرید آن با ما همراه باشید. شما دستگاه را به کارشناسان ما سفارش می‌دهید، دستگاه برای شما تست و ارسال خواهد شد. بعد از دریافت دستگاه اگر مشکلی وجود داشت، می‌توانید تا 24 ساعت دستگاه را عودت دهید. بعضی از دستگاه های شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا خرید حضوری هم دارند. برای اطلاع از نحوه خرید حضوری در تهران و یا کرج، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه ارسال دستگاه جوانسازی پلاژن

اگر شما در تهران باشید، دستگاه با پیک و یا اسنپ با سرعت بالا، ارسال خواهد شد. اما اگر از شهرستان دستگاه را خریداری کرده باشید، باربری و تیپاکس را می‌توانید انتخاب کنید. در نهایت با استفاده از کد رهگیری، می‌توانید تمام مراحل ارسال دستگاه را بررسی کنید.

خرید و فروش دستگاه جوانسازی پلاژن

اگر شما از صاحبان سالن های آرایش هستید و در امر جوانی و شادابی پوست فعالیت می کنید، می توانید باکیفیت ترین و بهترین نوع دستگاه پلاژن را از طریق سایت ما خریداری نموده و آن را برای مشتریان خود استفاده نمایید.

همچنین اگر خودتان در منزل قصد دارید که این کار را برای خود انجام دهید می توانید این دستگاه را از ما خریداری نمایید، چرا که ابعاد دستگاه های موجود در سایت ما مناسب بوده و شما عزیزان می توانید از آن در منزل خود نیز استفاده نموده و به بهترین نتیجه برسید.

تماس با ما