خرید و قیمت انواع دستگاه آر اف سرجیکال خالبرداری

خرید و قیمت انواع دستگاه آر اف سرجیکال خالبرداری در برندهای مختلف انجام می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نوع کاری که برای مشتری انجام می‌دهید، دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه آر اف خالبرداری و قیمت دستگاه آر اف خال برداری تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه آر اف سرجیکال خالبرداری

تکنولوژی آر اف سرجیکال هیچ ضرری برای بدن بیمار ایجاد نمی‌کند. این روش با استفاده از امواج رادیویی، قادر به درمان انواع ضایعات پوستی است. شما میتوانید از دستگاه آر اف سرجیکال برای از بین بردن انواع ضایعات مانند خال، زگیل و بقیه موارد استفاده کنید. با این روش دیگر نیازی به برش و کوتر ندارید.

ضمن اینکه درمان با سرعت بالاتری انجام شده و اثرات جانبی هم باقی نمی‌گذارد. قبلا این کار با استفاده از چاقوی جراحی و ایجاد حرارت انجام می‌شد. تأثیرات این روش کم و در عین حال عوارض زیادی باقی می‌گذاشتند. مسلما روش آر اف سرجیکال می‌تواند انقلابی در زمینه حذف ضایعات پوستی باشد.

   قیمت انواع دستگاه خال برداری

روند کار دستگاه آر اف سرجیکال چیست؟

در این روش از دو الکترود که به هم متصل هستند، استفاده شده است. الکترودی که کوچکتر است، الکترود فعال است و دیگری به حالت پروب استفاده می‌شود. الکترود رسانا را در نزدیک محل درمان بدن بیمار و در تماس با آن، قرار می‌دهند. جریان از داخل پروب گذشته و به دلیل اختلاف چگالی، موجب ایجاد گرما شده و بافت مورد نظر را تخریب می‌کند. این روش نیازمند دقت بالایی است و کار کردن با این دستگاه، نیازمند مهارت خاصی است. اگر کارشناس تخصص کافی در انجام این کار داشته باشد، عوارضی برای بدن بیمار ایجاد نخواهد کرد.

دستگاه آراف سرجیکال با کواگوله و بدون کواگوله

شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا دو نوع دستگاه آراف خالبرداری دارد. یک مدل که همراه با کواگوله ارائه می‌شود و مدل دیگر که بدون کواگوله است. سیستم آراف خالبرداری با استفاده از الکتروکوتر امواج معناطیسی تولید می‌کند که فرکانس بسیار بالایی دارند. به همین دلیل استفاده از این دستگاه، باید حتما توسط افراد مهارت دیده و پزشکان انجام شود.

امروزه در علم پزشکی از این روش استفاده‌های بسیار زیادی می‌شود. پزشکان دیگر به راحتی می‌توانند از این دستگاه برای ایجاد برش‌های دقیق و بدون خونریزی استفاده کنند. در حقیقت یکی از دلایلی که موجب جایگزینی روش آراف با روش‌های سنتی شد، انعقاد خون و جلوگیری از خونریزی بوده است.

در حین انجام عمل‌های جراحی، مهار خونریزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، که دستگاه آراف این کار را به راحتی انجام می‌دهد. شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا انواع دستگاه آراف خالبرداری را به شما ارائه می‌دهد. آراف با کواگوله و آراف بدون کواگوله که در ادامه توضیح خواهیم داد.

دستگاه آراف سرجیکال خالبرداری پویان تجهیز

آراف سرجیکال با کواگوله

شرکت پویان تجهیز دستگاه آراف سرجیکال را همراه کواگوله و بدون کواگوله ارائه کرده است. این دستگاه کاربرد الکترولیز موهای زائد را هم دارد و شما نیازی به خرید دستگاه الکترولیز ندارید. این دستگاه حالت‌های مختلفی داشته که در ادامه توضیح خواهیم داد:

حالت CUT: از حالت کات می‌توانید برای برداشتن و برش انواع ضایعات پوستی استفاده کنید. این حالت برای جراحی‌های کوچک خالبرداری و اسکین تگ هم کاربرد دارد.

حالت CUT COAGULATE : این حالت مخصوص جراحی‌های مهم است. در این حالت هنگام برش عمل انعقاد صورت می‌گیرد. این کار باعث می‌شود تا از ایجاد خونریزی جلوگیری شود.

حالت COAGULATE : از این حالت می‌توانید در مراکز خونریزی استفاده کنید.

ویژگی های دستگاه آراف سرجیکال پویان تجهیز

💠 از این دستگاه در انواع مراکز زیبایی، کلینیک‌ها و سالن‌ها استفاده می‌شود. کاربردهای زیبایی این دستگاه امروزه در بین همه سالن داران جا افتاده است. چون مردم هم به زیبایی چهره خود اهمیت بیشتری می‌دهند.

💠 استفاده از فناوری امواج بالای آراف، نسبت به روش‌های قدیمی کوتر دقیق تر عمل می‌کنند.

💠 این روش درد و خونریزی ایجاد نمی‌کند.

💠 جای زخم و اسکار در این روش ایجاد نمی‌شود.

💠 انجام این روش خونریزی ایجاد نمی‌کند به همین دلیل در اتاق‌های عمل کاربرد زیادی دارد.

💠 آراف سرجری در سلول‌های هدف انجام می‌شود و به بافت مجاور سرایت نمی‌کند.

💠 انجام این کار با تولید گرما صورت می‌گیرد.

ویژگی های دستگاه آراف پویان تجهیز

توضیح انواع مدهای دستگاه آراف سرجیکال پویان تجهیز

💠 مد الکترولیز

الکترولیز با استفاده از طیف رنگی‌های مختلفی که دارد، موهای زائد سفید و بی رنگ را از بین می‌برد. موهای سفید با لیزر از بین نمی‌روند و دوباره رشد می‌کنند. اما الکترولیز با دقت بالایی که دارد، همه موهای روشن و سفید را از بین می‌برد. روش الکترولیز در قسمت‌های مختلف پشت، بیکینی، بالای لب، ابرو و چانه کاربرد دارد. حتی در قسمت زیر بغل هم می‌توان از آن استفاده کرد، اما این کار باید با دقت بالاتری انجام شود.

💠 مد کات CUT 

از متد کات می‌توانید در قسمت‌های مختلف پوست صورت، بدن و حتی ناحیه تناسلی استفاده کنید. این کار می‌تواند انواع ضایعات عمقی و سطحی پوست را نابود کند. ضایعاتی مانند میخچه، خال، زگیل، کک و مک، به راحتی با این روش نابود می‌شوند.

💠 مد کواگوله COAGULATE

یکی از بهترین حالت‌های این دستگاه، مد کواگوله است که به معنی انعقاد است. در این فرایند هیچ آسیبی به بافت‌های مجاور وارد نمی‌شود. انجام این کارها در گذشته با سختی‌های زیادی همراه بوده است. در اتاق‌های عمل، به سختی جلوی خونریزی را می‌گرفتند. اما امروزه به راحتی با دستگاه آراف سرجیکال، می‌توان انعقاد خون همراه برش را انجام داد. این مد می‌تواند به بافت بدن کمک می‌کند تا بتواند خودش را ترمیم و بازسازی کند. در ضمن با اینکار دیگر بیمار بعد از عمل، دچار عفونت و عوارض بعد از آن نخواهد شد.

دستگاه آراف سرجیکال خالبرداری ماهان طب

دستگاه آراف سرجیکال ماهان طب

دستگاه آراف سرجیکال جراحی ماهان طب، از محبوب ترین دستگاه‌های خالبرداری است. که دارای دو مدل می‌باشد. مدل ،TM-C این دستگاه با طول موج 4.2 مگا هرتز و توان 350 وات می‌تواند این دستگاه دارای قابلیت‌های Pure cut، Coagulation، Bipolarو Belend است. و بهتر است بدانید که هر کدام از این حالت‌ها را می‌توانید در توان‌های مختلف تنظیم کرده و استفاده کنید.

در ادامه در عکس زیر ویژگی های دستگاه آراف ماهان طب را خواهید دید.

ویژگی های دستگاه آراف خالبرداری ماهان طب

دستگاه آراف سرجیکال نایس درم

یکی دیگر از دستگاه‌های خالبرداری که از همه قدیمی تر بوده و هنوز توانسته جایگاه خود را حفظ کند، دستگاه آراف نایس درم است. از این دستگاه هم می‌توانید جهت برداشتن انواع خال و همچنین انواع جراحی‌ها استفاده کنید. از این دستگاه می‌توانید به عنوان تکمیل کننده عمل جراحی بلفاروپلاستی استفاده کنید. یعنی بعد از اینکه جراح چشم، عمل بلفاروپلاستی را برای از بین بردن پف بالای چشم بیمار، انجام داد، می‌توانید از این دستگاه برای حفظ جای زخم استفاده کنید. علاوه بر آن این دستگاه برای برداشتن انواع خالهای گوشتی با سطح مقطع زیاد هم کاربرد دارد.

دستگاه آراف سرجیکال خالبرداری نایس درم

ویژگی های دستگاه آر اف سرجیکال

  • این روش آسیبی به بافت مجاور درمان وارد نمی‌کند.
  • همچنین هیچ گونه اسکار هم باقی نخواهد گذاشت.
  • دقت بالا و سرعت عمل زیاد، از ویژگی های مهم دستگاه آر اف سرجیکال است.
  • با این روش خونریزی به وجود نمی‌آید و بیمار احساس درد نخواهد کرد.

کاربردهای دستگاه آراف سرجیکال خالبرداری

  • جراحی زیبایی پوست به صورت گذرا و بدون بیهوشی
  • صاف و مسطح کردن پوست
  • از بین بردن انواع خال، زگیل و انواع میخچه
  • نابودی انواع ضایعات پوستی
  • نابودی انواع تاتو و خالکوبی ها
  • درمان کلوئید
  • از بین بردن موهای زائد
  • درمان کردن مشکلات عروقی و ضایعات آنها
  • درمان انواع اسکارها
  • لیفت و فرم دهی به پوست صورت

نحوه خرید انواع دستگاه آراف سرجیکال خالبرداری

برای خرید دستگاه آراف سرجیکال خالبرداری شما به راحتی می‌توانید از طریق شماره‌های کارشناسان ما به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت کنید. این کار هزینه‌ای برای شما نداشته و بدون دردسر می‌توانید خرید خود را ثبت کنید. کارشناسان ما دستگاه را برای شما تست کرده، فیلم آن را ارسال می‌کنند. همچنین بعد از دریافت دستگاه، اگر به هر نحوی مشکلی وجود داشت، می‌توانید آن را عودت دهید. اگر هر گونه سوالی در مورد قیمت دستگاه آر اف خال برداری دارید، با ما تماس بگیرید.

برای خرید حضوری هم می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در شعبه تهران، دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. دستگاه در مقابل شما تست شده و بعد از پرداخت آن، می‌توانید آن را دریافت کنید.

نحوه ارسال انواع دستگاه آراف سرجیکال خالبرداری

بعد از خرید اینترنتی، دستگاه برای خریدارانی که در تهران هستند، از طریق اسنپ و پیک قابل ارسال است. برای خریداران شهرستان هم، از طریق باربری و همچنین تیپاکس ارسال می‌شود. بسته بندی دستگاه با دقت بسیار بالا انجام شده و شما می‌توانید تا 24 ساعت بعد از دریافت، آن را تست کرده و در صورت بروز مشکل برایمان ارسال کنید. جهت اطلاع از قیمت دستگاه آر اف خال برداری با ما تماس بگیرید.

خرید و قیمت انواع دستگاه آر اف سرجیکال خالبرداری

امروزه مردم برای از بین بردن ضایعات پوستی، کمتر سراغ روش‌های جراحی می‌روند. چون علم زیبایی پیشرفت زیادی داشته و دستگاه‌های متعددی برای این کار ایجاد شده اند. انواع دستگاه‌های آراف سرجیکال با روش امواج رادیویی بی خطر، می‌توانند منجر به درمان و از بین بردن ضایعات پوستی شوند. برای خرید و قیمت انواع دستگاه آر اف سرجیکال خالبرداری با ما تماس بگیرید.

 

84

  1. سلام من دستگاه آر آف سرجیکال رو خرید کردم ولی یک قطعش خراب شده میشه مشاوره و راهنمایی بدید

  2. سلام من از شما دستگاه ار اف سرجیکال خالبرداری رو خریدم استفاده از این محصول نسبت به بقیه دستگاه هایی که تا به حال باهاشون کار کردم خیلی راحت تر بوده برام از خریدم خیلی راضی ام

  3. سلام وقت بخیراستفاده از دستگاه ارف سرجیکال بدون بیهوشی وخونریزی هست و حتی درد را هم احساس نمیکنیداین دستگاه به بافتهای مجاور اسیب نمی زند وگزینه ی مناسبی برای از بین برده ضایع های پوستی هست

  4. سلام
    واقعا مطالب بسیار اموزنده و کامل بود.
    من تفاوتی بین این دستگاه ها نمیدیدم و با توضیحات شما اگاه شدم.

  5. سلام روزتون بخیر
    در مورد ثبت سفارش و نحوه پرداخت ممنون میشم بطور کامل راهنماییم کنید

  6. سلام وقت بخیر از این دستگاه در سالن های آرایشگاه هم می‌شود استفاده کرد یعنی مجوز خاصی هم میخواد؟

  7. سلام
    دستگاه ار اف سرجیکال پویان تجهیز با کات و کواگوله چه قیمت هست؟
    الکترولیز موهای سفید رو هم دارن درسته؟

  8. من دستگاه آر اف سرجیکال مد کواگوله رو از شما خریدم از کیفیت و کارایی های این محصول خیلی راضی ام ممنون بابت مشاوره های خوبتون

  9. سلام و خسته نباشید
    از آر اف سرجیکال برای جراحی بلفاروپلاستی هم میشه استفاده کرد ؟
    جاش نمیمونه ؟

  10. سلام وقت بخیر
    برند دستگاه ار اف چی هست؟
    طریقه استفاده و کارکرد دستگاه رو چطور دریافت کنیم؟

  11. سلام دستگاه آر اف سرجیکال میخواستم برای جراحی زیبایی زنان
    مطب دارم
    ممنون میشم راهنماییم کنید کدوم مدل مناسب تره

  12. من دستگاه آراف سرجیکال نایس درم از شما خریدم تقریبا دو سال پیش خیلی راضی بودم و الان دوباره میخوام سفارش بدم برای یکی از همکارام

  13. سلام ممتونم ازحوصله ایی که به خرج دادید بابت راهنمایی شما وخرید وانتخاب منو راحت کردید

  14. سلام و خسته نباشید
    دستگاه آر اف سرجیکال پویان تجهیز چه قیمت هست ؟

    دستگاه هیدرودرمی این برند رو ازتون خرید داشتم و از نظر کیفیت واقعا عالی بود

  15. سلام دستگاه آر اف سرجیکال پویان تجهیز رو میخوام سفارش بدم .
    دستگاه کربوکسی تراپی هم دارید ؟

  16. سلام وقت بخیر شما بخیر
    استفاده از دستگاه سرجیکال، ممکن هست عوارض بعد از استفاده هم داشته باشه؟

  17. سلام خسته نباشیدبنده دستگاه آراف سرجیکال خالبرداری خرید کردم خیلی راضی بودن ممنون

  18. سلام وقت بخیر دستگاه خال برداری اراف سرجیکال همه نوع خال ها رو برمی دارند ایا امکان برداشتن خالهایی که ریشه دار هستند رشد دوباره میکنند هم هست

  19. سلام ممنون از مطالب مفیدتون
    من این دستگاه رو خریدم ازتون و قراره که چند روز دیگه بدستم برسه
    ممنون از زحماتتون

  20. آراف سرجیکال رو شرکت های مختلفی به فروش میذارن .برای شما نسبت به بقیه شرکت ها قیمت بهتری داره‌.ممنون از شما.

  21. ممنون از اطلاعات مفیدتون برای دیدن محصولات با کارشناس شرکت خانم زمانی د ارتباط بود خیلی با حوصله و صبر پاسخگوی بنده بودن و با راهنمایی های،ایشون تونستم محصول مورد نیاز کلینیک رو خرید کنم

  22. سلام واقعا این دستگاه یکی از کاربردی ترین دستگاه های کلینیکه و بسیار هم مراجعه کنندگان راضی هستن.

  23. سلام خسته نباشید قیمت دستگاه آر اف سرجیکال خالبرداری چقدره اگر سفارش بدیم چند روز میرسه شیراز هستیم

  24. سلام وقت بخیر از کیفیت دستگاه سرجیکال خیلی راضی هستم.
    از زمانی که دستگاه رو برای کلینیکم استفاده میکنم، مشتری ها راضی بودن خداروشکر.
    برای ارتقا کیلینکم حتما از دستگاه های دیگه هم از مجموعه خوبتون تهیه میکنم.

  25. من از شما دستگاه ار اف سرجیکال نایس درم رو خریدم از کیفیت این محصول خیلی راضی هستم ممنون از شرکت خوب اروینیا

  26. ممنون از زحماتتون
    من این دستگاه رو خریدم از شما و قیمتها نسبت به جاهای دیگه واقعا مناسبتر هست

  27. سلام من از شما دستگاه آر اف سرجیکال خال برداری رو خریدم این دستگاهی که خریدم خیلی بهتر از بقیه دستگاه هایی بود که تا حالا استفاده کرده بودم

  28. سلام ممنون دستگاه رسید کلینیک دکتر ازکاراییش راضی بود وگفتن تشکرکنید ازخانم مجلسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما