عرضه انواع دستگاه های میکرودرم

انواع دستگاه های میکرودرم در بازار ها با استفاده از خدمات گسترده ای عرضه می شود. این محصولات از بازار های فروش پر رونقی در شهر های کوچک و بزرگ ایران برخوردار می باشند. دستگاه میکرودرم از نمونه دستگاه های پر طرفدار در بازار های کشور ما است که می توان آن ها را در نمونه های مختلفی جست و جو کرد.

انواع دستگاه های میکرودرم

وقتی در بازار های کشور مان برای خرید دستگاه های میکرودرم اقدام می کنیم با نمونه های مختلفی از این محصولات مواجه هستیم. برخی از دستگاه ها ایرانی و برخی خارجی هستند که هر کدام از آن ها از سطح کیفی خاصی برخوردار می باشند. انواع دستگاه های میکرودرم از نظر عوامل متعددی با همدیگر تفاوت دارند که در ادامه مطلب به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

  1. دستگاه میکرودرم خانگی
  2. دستگاه میکرودرم سالنی
  3. دستگاه میکرودرم کلینیکی

دستگاه میکرودرم خانگی

مدلهای خانگی دستگاه میکرودرم را می‌توانید خودتان تهیه کرده و برای خود و اطرافیان استفاده کنید. این مدل دستگاه‌ها تنظیمات خاصی ندارند و طرز استفاده از آنها راحت است. سلول های مرده پوست با این روش به راحتی از بین می‌روند. با توجه به ارزان بودن این دستگاه‌ها می‌توانید خودتان در منزل از آنها استفاده کنید. البته دستگاه میکرودرم خانگی نمی‌تواند چین و چروک ها و مشکلات عمیق تر پوست را برطرف کند. به همین دلیل دستگاه‌های میکرودرم سالنی و کلینیکی ایجاد شدند تا بتوانند این کارها را انجام دهند. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه میکرودرم خانگی با ما تماس بگیرید.

عرضه انواع دستگاه های میکرودرم

دستگاه میکرودرم سالنی

این مدل از دستگاه‌ها توان بیشتری از مدلهای خانگی دارند. به راحتی در سالن های آرایشی زنانه و مردانه قابل استفاده هستند. برای کارهای مختلف مانند نابودی انواع چین و چروک، لکه ها و کک و مک‌ها، خطوط صورت در قسمت های ابرو و پپیشانی و همچنین دور لب و … استفاده می‌شوند. دستگاه‌های مدل سالنی مدلهای مختلفی دارند. در حقیقت به دلیل کارایی و مزایای دستگاه میکرودرم، شرکت‌های زیادی اقدام به تولید این دستگاه نموده‌اند. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه میکرودرم سالنی با ما تماس بگیرید.

عرضه انواع دستگاه های میکرودرم

از آن جمله می‌توان به دستگاه های شرکت پویان تجیز مدل سالنی 100 و 120 پاسکال، طوس طب، طب مکس دو مدل X16 و X18 ، میکرودرم فاپسکو دارای دو مدل دیجیتال و آنالوگ و انواع دستگاه های میکرودرم استارمکس در مدلهای 70 پاسکال، 80 پاسکال، 85 پاسکال چمدانی، 120 پاسکال چرخ دار و 160 پاسکال ساده و توربو. مطلب کامل در مورد انواع دستگاه میکرودرم را مطالعه کنید.

دستگاه میکرودرم کلینیکی

مدلهای کلینیکی دستگاه میکرودرم از بقیه مدلها، قدرت بالاتری دارند. معمولاً در کلینیک‌های زیبایی، تعداد مراجعه کنندگان زیادتر است و دستگاه باید ساعت‌های زیادی، روشن باشد. به همین دلیل باید حتما از قدرت بیشتری برخوردار باشند. مدلهای کلینیکی همانطور که از نامش پیداست، اندازه بزرگ تری داشته و همچنین کاربردهای آنها بیشتر است. پس طبیعی است که قدرت آنها هم بیشتر باشد. دستگاه‌های مدل کلینکی مانند میکرودرم پویان تجهیز 170 پاسکال و همچنین نایس درم 3 و 4 می‌باشند. البته میکرودرم طب مکس هم مدل TKN 160 برای کلینیک‌های زیبایی تولید شده است.

عرضه انواع دستگاه های میکرودرم

برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه میکرودرم کلینیکی با ما تماس بگیرید. شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا عرضه انواع دستگاه های میکرودرم را به عهده دارد. شما می‌توانید دستگاه مورد نظر را از کارشناسان ما تهیه کنید.

کارایی دستگاه میکرودرم

در بازار های کشور مالن شاهد فروش انواع دستگاه میکرودرم هستیم و می دانیم که این دستگاه ها با کارایی که دارند موفق به ایجاد بازار های فروش پر رونقی می شوند. دستگاه های مورد نظر برای این که کارایی خود را به خوبی انجام دهند باید از قطعات مرغوبی تولید شوند که اکثر شرکت های تولیدی این امر را مد نظر قرار می دهند. در ادامه مطلب کارایی دستگاه ها را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • بهبود کک و مک
  • رفع لک های پوستی
  • رفع جای جوش
  • رفع جوش های سطحی
  • رفع شل شدگی پوست

عرضه انواع دستگاه های میکرودرم

عرضه انواع دستگاه های میکرودرم

شرکت های تولید کننده و وارد کننده انواع دستگاه های میکرودرم سعی بر این دارند که بتوانند پاسخ مشتریان را با ارائه محصولاتی باکیفیت بدهند. زیرا مشتریان دوست دارند با پرداخت هزینه بتوانند محصولی باکیفیت با طول عمر بالا خریداری کنند. عرضه انواع دستگاه های میکرودرم در بازار ها به شیوه های مختلفی انجام می شود که تدارک این موارد را تولید کنندگان می دهند. در ادامه مطلب روش های عرضه را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

خرید اینترنتی دستگاه میکرودرم

برای خرید اینترنتی دستگاه شما می‌توانید به راحتی با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و بعد از مشاوره رایگان، دستگاه مد نظر خود را تهیه کنید. در خرید اینترنتی نیازی به مراجعه حضوری نداشته و به راحتی می‌توانید دستگاه را بعد از چند روز در شهر خود دریافت کنید. ضمناً شما از هزینه های اضافه رفت و آمد در امان هستید.

عرضه انواع دستگاه های میکرودرم

خرید مستقیم و حضوری دستگاه میکرودرم

شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا خودشان بتوانند در دفتر شرکت حضور پیدا کرده و دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنند. شما با حضور در شرکت می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده کرده و تست کنید. این کار برای کسانی که دستگاه گران قیمت خریداری می‌کنند و طرز استفاده آن را نمی‌دانند، بسیار مفید است. وقتی شما به صورت حضوری خرید خود را انجام می‌دهید، همه آموزش‌های لازم به شما داده خواهد شد و با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام می‌دهید.

محل فروش دستگاه میکرودرم

انواع دستگاه های میکرودرم در بازار ها عرضه میشود تا افراد بتوانند سطح عمده ای از نیاز های خود را در بازار ها بر طرف کنند. با توجه به تنوعی که در روش های فروش وجود دارد محل انجام معاملات هم متفاوت می باشد. به همین سبب مشتریان هر کدام با شرایط خاص می توانند در شهر های کوچک و بزرگ ایران اقدام به معامله نمایند.

تماس با ما