فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

فروش دستگاه میکرودرم ابریژن پوست در انواع مدل های خانگی، سالنی و مطبی با قیمت واقعی همراه گارانتی تعمیر قطعات و خدمات مدت دار پس از فروش توسط این سایت انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را بخوانید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

دستگاه میکرودرم ابریژن چیست؟

دستگاه میکرودرم ابریژن پوست می تواند تمامی انتظاراتی که از یک دستگاه زیبایی پوست دارید را برایتان رقم بزند، به شرطی که طرز استفاده صحیح از آن را بدانید.
به خاطر همین امر توصیه شده تا دستگاه میکرودرم تنها توسط افراد متخصص بکار گرفته شود.
اما جدای از این موارد، بحث فروش دستگاه میکرودرم ابریژن در برندهای مختلف موجود در بازارهای امروزی است که به نوبه ی خود می تواند چالش هایی جدی برای خریداران به وجود آورده باشد.
اینکه کدام برند را برای خرید انتخاب کنیم؟
آیا با مدل های دستگاه میکرودرم و مشخصات آنها آشنایی دارید و می دانید که کدام مراکز فروش انواع دستگاه میکرودرم، برند اصل و قیمت واقعی را عرضه می کنند؟
در ادامه کمی بیشتر با انواع دستگاه میکرودرم ابریژن در مدل های خانگی، سالنی و کلینیکی آشنا خواهیم شد.

فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی و مشخصات آن

این روزها با توجه به اهمیتی که مراقبت از پوست و زیبایی یا جوانسازی پوست داشته، شاهد تولید انواع دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نیز بوده ایم.
دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی می تواند مناسب تمامی افرادی باشد که نمی خواهند وقت خود را با مراجعه به سالن های آرایشی و کلینیک های زیبایی پوست به هدر داده باشند.
دستگاه های میکرودرم ابریژن خانگی در سری های قابل تنظیم عرضه شده و با مکش بر روی پوست منجر به پاک شدن صورت از لایه های سطحی می گردد. فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن در شرکت آروینیا انجام می‌شود. برای خرید و استعلام قیمت دقیق و به روز، با کارشناسان ما تماس بگیرید.
از جمله انواع بهترین مارک های دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. میکرودرم خانگی آدونیزا
  2. میکرودرم خانگی هومدیکس
  3. میکرودرم خانگی دکتر درم
  4. میکرودرم خانگی کیوت اسکین

فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

برخی از نقاط قوت این دستگاه های میکرودرم خانگی عبارتند از:

  • دارای باتری قابل شارژ
  • دارای قابلیت تنظیم سرعت
  • دارای سری قابل تعویض
  • دارای کابل USB

دستگاه های میکرودرم سالنی و کلینیکی

از دیگر مدل های دستگاه میکرودرم موجود در بازار، میکرودرم های سالنی و کلینیکی هستند که همانطور که از نامشان پیداست عمدتا در سالن های آرایشی و کلینیک های زیبایی پوست مورد استفاده قرار می گیرند.
این مدل از دستگاه ها با سه سیستم لایه برداری پوست از جمله اندرمولوژی، الماسه و پودری در بازار خرید و فروش می گردد.
این دستگاه ها با طراحی زیبا و منحصربفردی عرضه شده و از برندهای معتبر موجود در بازار می توان این برندها را نام برد:

  1. میکرودرم طب مکس
  2. میکرودرم طوس طب
  3. میکرودرم استارمکس
  4. میکرودرم نایس درم

دستگاه میکرودرم ابریژن مدل سالنی و کلینیکی هنگامی باکیفیت است که فدرت مکش بالا و استانداردی داشته و متناسب با تحمل پوست باشد. در ادامه قصد داریم ویژگی های این دستگاه‌ها و طرز کار آنها را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

دستگاه میکرودرم طب مکس

برند طب مکس دستگاه میکرودرم خود را در سه مدل به بازار روانه کرده است. هر سه مدل این دستگاه، قابلیت پودری، الماسه و اندرمولوژی را دارند، اما تفاوت آنها در قدرت مکش و اندازه است. دستگاه میکرودرم طب مکس X16 , X18 در سالن های زیبایی بیشتر استفاده می‌شوند. دستگاه طب مکس TKN 160 مناسب کلینیک های زیبایی است.

میکرودرم طب مکس X16  چه ویژگی هایی دارد؟

  • ✅ طب مکس x16 را معمولا دستگاه میکرودرم خانگی هم می‌گویند.
  • ✅ این دستگاه از سه قابلیت پودری، الماسه و اندرمولوژی برخوردار است.
  • ✅ از هندپیس دائمی، الماسه و اندرمولوژی برخوردار است.
  • ✅ برای استفاده از این دستگاه شما نیازی به استفاده از مواد بی حس کننده ندارید.
  • ✅ همچنین با تنظیم کردن میزان جریان پودر، می‌توانید عمق لایه برداری را کنترل کنید.
  • ✅ این روش به دوران نقاهت نیازی ندارد و یک درمان سرپایی محسوب می‌شود.
  • ✅ قیمت این دستگاه مناسب بوده و در سالن های زیبایی هم قابل استفاده است.

فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

میکرودرم طب مکس X18 چه مشخصاتی دارد؟

  • 💠 این مدل از میکرودرم طب مکس برای سالن های زیبایی طراحی شده است.
  • 💠 قدرت واقعی 85 کیلو پاسکال دارد.
  • 💠 از هر سه سیستم پودری، الماسه و اندرمولوژی برخوردار است.
  • 💠 طب مکس X18 مناسب پوست های چرب است.
  • 💠 با استفاده از سیستم به خصوص می‌تواند کار غربالگری پودر را انجام دهد.
  • 💠 قابلیت تنظیم جریان پودر، یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه است.
  • 💠 در این دستگاه هدر رفت پودر وجود نداشته و بسیار مقرون به صرفه است.
  • 💠 انواع جوش های سرسیاه و سرسفید را از بین می‌برد.
  • 💠 این دستگاه هم مناسب پوست های چرب است.

فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

میکرودرم طب مکس TKN 160

این مدل از طب مکس از دو دستگاه دیگر قدرت بیشتری دارد. به همین دلیل آن را مدل کلینیکی دستگاه طب مکس می‌نامند. این دستگاه از قابلیت های پودری، الماسه و اندرمولوژی پشتیبانی می‌کند. فشار مکش در این دستگاه برابر با 85 پاسکال است. کار آن کاهش چربی پوست و نرمال کردن چربی پوست است. البته این مدل را می‌توانید بدون نگرانی برای همه مدل‌های پوست استفاده کنید.

هر سه مدل دستگاه طب مکس برای پوست های چرب، نتایج بهتری را می‌دهند. اگر میزان چربی پوست کاهش پیدا کرده و به تعدیل برسد، این امر از ایجاد جوش و آکنه در پوست جلوگیری می‌کند. مدل TKN 160 هم قابلیت تنظیم میزان پودر را داشته و کار کردن با آن بسیار راحت است. البته چون قدرت بالایی داشته، حتما باید توسط افراد دوره دیده استفاده شود.

فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

در ادامه کاربردهای این سه مدل میکرودرم طب مکس را با هم بررسی می‌کنیم.

  • ✔️ از بین بردن انواع جوش های سر سیاه و سر سفید
  • ✔️ بهبود چین و چروک و خطوط پوست
  • ✔️ نابودی جای جوش ها و زخم ها
  • ✔️ بر طرف کردن آکنه و اسکارهای پوست
  • ✔️ درمان شلی پوست
  • ✔️ لایه برداری اصولی پوست و کمک به حفظ چربی پوست

دستگاه میکرودرم طوس طب

شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا، یک مدل دستگاه طوس طب را برای فروش ارائه می‌دهد. اگر در گوگل سرچ می‌کنید، در صفحه اول گوگل همه سایت های شرکت آروینیا را خواهید دید. این دستگاه به صورت ویژه در این سایت با شرایط فوق العاده به فروش می‌رسد. مدل TM 122 دستگاه میکرودرم طوس طب طرفداران زیادی داشته و ما هم این مدل را برای شما انتخاب کرده ایم. این دستگاه از دو سیستم پودری و الماسه برای لایه برداری پوست استفاده می‌کند. قدرت مکش بالا در این دستگاه باعث شده تا در سالن های زیبایی استفاده شده و محبوب همگان باشد.

فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

بدنه این دستگاه دارای مقاومت بالایی بوده و شیشه و قطعات آن از پلی کربنات نشکن ساخته شده است. ناگفته نماند که دستگاه میکرودرم طوس طب شرکت آروینیا، دسترسی مناسبی به فیلترها داشته و شما به راحتی می‌توانید آنها را تعویض کنید. البته این دستگاه قابلیت وکیوم و ماساژ را هم برای مشتریان شما در نظر گرفته است. اگر شما قصد سرمایه گذاری روی یک دستگاه خاص دارید، به شما دستگاه میکرودرم طوس طب را پیشنهاد می‌کنم. این دستگاه قابلیت های ویژه ای داشته و در همه انواع پوست ها استفاده می‌شود. برای اطلاع از نحوه فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ویژگی های دستگاه میکرودرم طوس طب

  1. لایه برداری عمیق تر با هندپیس الماسه
  2. مجهز به هندپیس توربوفلو
  3. تنظیم میزان پاشش پودر روی پوست با کنترل هوشمند و دقیق
  4. داشتن قابلیت وکیوم و ماساژ
  5. همراه با لوازم مصرفی، پودر، فیلتر و سری های یکبار مصرف
  6. دستگاه میکرودرم استارمکس

اگر شما هیچ کدام از مدلهای دستگاه میکرودرم را انتخاب نکنید، مسلّماً یکی از دستگاه های میکرودرم شرکت استارمکس مناسب کار شماست. این دستگاه قابلیت های بسیار ویژه ای داشته و برای انواع پوست ها کاربرد دارد. تنوع در ساخت مدلهای مختلف این دستگاه باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. در ادامه انواع دستگاه های میکرودرم استارمکس را برای شما نام می‌بریم. شرکت آروینیا مرکز فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن در ایران است.

استارمکس 70 پاسکال

استارمکس 80 پاسکال نیوفیس

استارمکس 85 پاسکال چمدانی

استارمکس 120 پاسکال

استارمکس 160 پاسکال ساده و توربو

تصاویر این دستگاه را برای شما آماده کرده ایم تا با شکل ظاهری آنها آشنا شوید.

فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن9

اگر  قصد تجهیز سالن و یا کلینیک زیبایی خود را دارید و هنوز دستگاه میکرودرم خریداری نکرده‌اید، استارمکس مناسب شماست. این شرکت با تنوع دادن در ظاهر دستگاه‌های خود و با بالا بردن کیفیت کار هر مدل، سعی در جلب رضایت مشتریان داشته. شرکت آروینیا همه مدلهای این دستگاه را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. بازه قیمتی این دستگاه‌ها بین 4 میلیون تومان تا 22 میلیون تومان است.

دستگاه میکرودرم نایس درم

خوب نوبت میرسه به یکی از دستگاه های میکرودرم کلینیکی که امروزه سر و صدای زیادی به پا کرده. دستگاه میکرودرم شرکت نایس درم. این دستگاه ا قدرت بالا و ظاهر فوق العاده برخوردار است. شرکت نایس درم دو مدل دستگاه میکرودرم نایس درم III  (3) و نایس درم IV (4) رو برای کلینیک ها مجهز کرده است.

فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

نایس درم 3 آنالوگ است و سیستم عقربه ای دارد. نایس درم 4 دیجیتالی بوده و صفحه نمایش دارد. این دستگاه اگرچه ساخت ایران است، اما مونتاژ آن در ایران انجام شده است. قطعات آن توسط کشورهای معتبر اروپایی ساخته شده است. قدرت آن 90 وات بوده و وزن آن هم 11 کیلوگرم است.

فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

خرید و ارسال انواع دستگاه میکرودرم چگونه انجام می‌شود؟

خرید اینترنتی و خرید حضوری برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است. شما می‌توانید با خرید از مجموعه ما تجربه شیرین و خوبی را داشته باشید. کارشناسان ما به صورت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما هستند. برای خرید حضوری همه دستگاه های میکرودرم می‌توانید به شعبه تهران مراجعه کنید. البته دستگاه میکرودرم استارمکس را باید از شعبه کرج تهیه کنید. خرید اینترنتی که هیچ محدودیتی نداشته و شما در هر شهر ایران که باشید، می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را از ما به صورت اینترنتی خرید کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09196846901  تماس بگیرید.

بعد از اینکه شما سفارش خود را ثبت نمایید، می توانید نحوه ارسال را هم مشخص کنید. نحوه ارسال دستگاه ها در شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا، هم از طریق تیپاکس و هم از طریق باربری صورت می‌گیرد. پس اگر عجله دارید، تیپاکس را انتخاب کنید و اگر نه باربری مناسب شماست. دستگاه های با اندازه بزرگ در باکس چرخدار به شما تحویل می‌شوند. بعد از ارسال دستگاه کد رهگیری به شما داده خواهد شد، که می‌توانید آن را پیگیری کنید.

بهترین مرکز فروش دستگاه میکرودرم ابریژن با قیمت بی واسطه

بهترین مرکز فروش دستگاه میکرودرم ابریژن توانسته با قیمت خرید بی واسطه تمامی مشتریان خود را از جای جای ایزان از بابت خریدی آسان و مقرون به صرفه، راضی نگه داشته باشد.
شما برای اینکه قیمت فروش دستگاه میکرودرم ابریژن را قبل از خرید استعلام کرده و خرید کنید، قطعا از مشاوره با کارشناسان در این حوزه بهره ببرید.

تماس با ما