فروش دستگاه لاغری و جوانسازی criowave

فروش دستگاه لاغری و جوانسازی criowave با توجه به خصوصیات ویژه و انحصاری که دارد ، تنها توسط شرکت آروینیا انجام می شود. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هسند.

دستگاه لاغری و جوانسازی criowave

یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های جوان کننده و لاغری در جهان است که به همه دستگاه های دیگر که در زمینه لاغری و زیبایی فعالیت دارند، کاملاً متفاوت عمل می کند.

این دستگاه از طریق هندپیس هایفو و با استفاده از امواج اولتراسونیک (امواج فراصوت متمرکز) که به صورت یک جا به نقطه مورد نظر وارد می شوند. باعث از بین بردن چربی ها در آن قسمت می شود. این چربی ها بعد از تخریب شدن وارد سیستم لنفاوی شده. که در نهایت توسط سیستم ادراری دفع می شوند.دفع کامل چربی ها و فرآیند لاغر شدن نیازمند تقریباً دو ماه زمان است تا به نتیجه دلخواه و مدنظر خود دست پیدا کنید.پس سعی کنید به حرف های منفی دیگران بعد از انجام لاغری با دستگاه criowave  گوش ندهید .

فروش دستگاه لاغری و جوانسازی criowave 

هندپیس سه تایی RF

هندپیس سه تایی RF که از امواج رادیویی بهره می گیرد. می تواند به سلولهای چربی تأثیر بگذارد. حرارت ایجاد شده توسط امواج رادیویی باعث می شود تا چربی ها تخلیه شوند. و در عروق خونی و لنفاوی نفوذ بیشتری داشته باشند. تا به راحتی بتوانند این چربی ها به داخل جریان خونی سیستم بدن نفوذ کنند. می تواند با تأثیری که بر روی فیبروبلاست ها می گذارد سلولیت ها را درمان کند. باا این روش که باعث افزایش تولیید کلاژن ها در الاستین پوست می شود ت پوست کیفیت بیشتری را داشته باشد. فروش دستگاه لاغری و جوانسازی criowave  توسط کارشناسان شرکت آروینیا صورت می گیرد.

هندپیس سه گانه کویتیشن

با استفاده از هندپیس کویتیشن می توان در قسمت های پهلو ها ، ران ، صورت، غبغب، باسن، صورت و سینه و تمامی قسمت های سخت بدن حتی در زیر چشم ها استفاده شود. این هندپیس قادر است تا چربی ها موضعی بدن که در قسمت های غیر قابل دسترس و سخت قرار دارند را هم از بین ببرد. این هندپیس از امواج اولتراسوند استفاده می کند و انرژِ فراصوت را به صورت مستقیم به چربی های بدن می فرستد. و آنها را هدف قرار می دهد. که باعث از بین رفتن آنها می شود. ویزگی آن این است که می تواند به عمق پوست نفوذ کند. در نتیجه باعث بهبود خاصیت کشسانی پوست می شود. محکم شدن و سفت شدن پوست را به همراه دارد.در آخر با مکش کردن به صورت ماساژ باعث می شود گردش خون در بدن بهبود پیدا کندو سیستم لنفاوی بهتر عمل کند.

فروش دستگاه لاغری و جوانسازی criowave 

ویژگی های دستگاه لاغری و جوانسازی criowave

  • دارای هندپیس هایفو برای از بین بردن چین و چروک های پوست است. که با ساخت کلاژن باعث جوان سازی پوست هم می شود
  • دارای هندپیس سه گانه کویتیشن است که با همه کویتیشن های دیگر فرق دارد.
  • دارای هندپیس سه تایی آر اف است.
  • دارای هندپیس شاک ویومی می باشد ( که قادر است بدون عمل جراحی و به صورت غیر تهاجمی و کاملاً جدید کلیه درد های اسکلتی و ناحیه های عضلانی را درمان کند. می تواند سلولهای آسیب دیده را تحریک نماید تا شروع به رشد مجدد نمایدو بازسازی شوند.
  • باعث درمان و بهبودی خار پاشنه پا می شود.
  • این دستگاه از هندپیس های متنوعی برخوردار است که می توان از آنها در قسمت های دیگر بدن مثل اطراف چشم ها و … استفاده شود.

خواص دستگاه لاغری و جوانسازی criowave

  • باعث از بین بردن چربی های موضعی بدن شده و می تواند سایز بدن افراد را کم کند.
  • قادر به درمان کردن سلولیت ها است.
  • باعث از بین بردن افتادگی در پوست می شود.
  • باعث جوان کردن پوست می شود( به دلیل استفاده از هندپیس هایفو) و می تواند چین و چروک ها ار نابود کند.
  • چون دارای هندپیس های زیادی است ک می توانندبه نقاط و ناحیه های زاویه دار به راحتی وارد شده و آنها را مورد درمان قرار دهد.

فروش دستگاه لاغری و جوانسازی criowave 

فروش دستگاه لاغری و جوانسازی criowave

این دستگاه جدیدترین دستگاه موجود برای از بین بردن چرب ها و سلولیت های اضافه بدن می باشد. شرکت آروینیا نماینده انحصاری فروش دستگاه لاغری و جوانسازی  criowave می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمائید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

تماس با ما