فروش دستگاه لیزر موهای زائد دایود

فروش دستگاه لیزر موهای زائد دایود با خدمات پس از فروش رایگان، ضمانت دستگاه برای چندین سال و همینطور قیمت بسیار مناسب، توس کارشناسان ما، در شرکت آروینیا، برای شما عزیزان انجام می شود. با ما تماس بگیرید.

دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد بدن

همه ما از انجام کارهای تکراری خسته می شویم، هر روز شیو کردن و تراشیدن موهای زائد، امری کلافه کننده و وقت گیر است. خصوصاً که داشتن وقت کافی، برای انجام امور، به راحتی به دست نمی آید. به همین دلیل اکثراً به دنبال روش هایی می رویم تا بتوانیم برای مدتی و یا همیشه از شر موهای زائد خود، خلاص شویم. ما به شما دستگاه لیزر موی زائد دایود را معرفی می نماییم. این دستگاه جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را، در از بین بردن موهای زائد بدن، به کار گرفته است.

مرکز فروش انواع دستگاه هایفو چینی

روند کار دستگاه لیزر دایود

سرعت کار با این دستگاه به صورت شگفت انگیزی بالا است. این تصور که باید موهای خود را نگه دارید تا با لیزر نابود کنید، غلط است. یا بهتر است بگویم لطفا قبل از مراجعه به مطب ها و کلینیک ها، برای از بین بردن موهای زائد خود، روز قبل، اصلاح کنید و موهای زائد خود را به هر نحوی که قبلاً انجام می دادید، از بین ببرید. بهتر این است که موق لیزر ریشه موها قابل دیدن باشد. تا دستگاه بتواند به راحتی به فولیکول مو نفوذ کرده و آنها را نابود کند.

ویژگی های فنی دستگاه لیزر دایود

  • چون این دستگاه از آرایه دایود استفاده می کند، تمرکز بالایی در پیدا کردن هدف دارد.
  • انرژی را در یک نقطه به ابعاد ۹ در ۹ میلی متر می تواند متمرکز نماید.
  • مجهز به سیستم خنک کننده است.
  • به همین دلیل بین هر جریانی که به پوست می فرستد، از خنک کننده استفاده می شود.
  • بنابراین پوست دچار گرمای بیش از حد و سوختگی نمی شود.
  • بر عکس می تواند به عمق فولیکول مو، نفوذ نماید و آنها را با لیزر و گرما از بین ببرد.
  • برای همه انواع پوست ها استفاده می شود.
  • محدودیت سنی در این روش وجود ندارد.

مرکز فروش انواع دستگاه هایفو چینی

فروش دستگاه لیزر موهای زائد دایود

امروزه اکثر سالن های زیبایی و کلینیک ها، از دستگاه های روز دنیا، برای انجام اعمال زیبایی به صورت سرپایی، برخوردار می باشند. دستگاه لیزر دایود از جمله دستگاه هایی می باشد که اگر یکی از این ها را در مطب و کلینیک خود داشته باشید، مشتریان شما روز به روز افزایش می یابد. در حقیقت دستگاه برای شما تبلیغ می کند. برای اطلاع از نحوه فروش دستگاه لیزر موهای زائد دایود می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما