فروش دستگاه میکرودرم ارزان قیمت

دستگاه میکرودرم ارزان قیمت به شیوه های متعددی به فروش گذاشته می شود. تولیدات مورد نظر با توجه به کارایی عالی که دارند می توانند برای تولید کنندگان سود های کلانی را ایجاد کنند.

دستگاه میکرودرم چیست؟

داشتن پوستی صاف و شفاف خواسته هر فردی است که زن و مرد نمی شناسد. با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای که امروزه وارد بازار ها می شود این امر میسر می شود و به همین سبب است که مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد. یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌ها برای سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی، دستگاه میکرودرم است. این دستگاه با توجه به کارایی خود مورد استقبال همه قرار گرفته است.

پوست همه انسان‌ها بعد از مدتی که در مقابل آلودگی‌های قرار می‌گیرد، نیاز به پاکسازی دارد. این کار با دستگاه میکرودرم به بهترین شکل ممکن انجام می‌گیرد. این دستگاه دردی ایجاد نمی‌کند و همچنین عوارضی به همراه ندارد. در ادامه چند مدل از دستگاه‌های میکرودرم ارزان قیمت را برای شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

فروش دستگاه میکرودرم ارزان قیمت

انواع دستگاه میکرودرم ارزان قیمت

دستگاه میکرودرم یکی از انواع دستگاه‌های زیبایی است که توانسته در برندها و قیمت‌های مختلف تولید شود. به دلیل استقبال خریداران، که عمدتاً سالن داران و کلینیک داران هستند، این دستگاه تا کنون توسط شرکت‌های زیادی روانه بازار گشته است. در این مطلب می‌خواهیم به دستگاه میکرودرم استارمکس بپردازیم. این دستگاه قیمت مناسبی داشته و در انواع مختلف تولید شده است. به همین دلیل افراد مختلف، با توانایی مالی کم و زیاد، می‌توانند اقدام به خرید دستگاه میکرودرم مورد نظر خود نمایند. در ادامه مدلهای مختلف این دستگاه را برای شما به صورت مفصل توضیح خواهیم داد:

  1. دستگاه میکرودرم استارمکس 70 پاسکال نیوفیس
  2. دستگاه میکرودرم استارمکس 80 پاسکال نیوفیس
  3. دستگاه میکرودرم استارمکس 85 پاسکال چمدانی
  4. دستگاه میکرودرم استارمکس 120 پاسکال
  5. دستگاه میکرودرم استارمکس 160 پاسکال
  6. دستگاه میکرودرم استارمکس 160 پاسکال چمدانی توربو

 

دستگاه میکرودرم استارمکس 70 پاسکال نیوفیس

میکرودرم استارمکس 70 پاسکال با ظاهر زیبای خود نظر مخاطبان را جلب کرده است. این دستگاه قدرت 70 پاسکال را برای پاکسازی و لایه برداری پوست را دارد. هر سه سیستم پودری، الماسه و اندرمولوژی با این دستگاه  قابل پیاده سازی هستند. این دستگاه با سری پودری، همه سلول‌های مرده پوست را به داخل خود می مکد، در نهایت این سلولهای مرده از بین رفته و همراه پودری که از روی پوست جمع می‌شود، کار پاکسازی را انجام می‌دهند. کریستال‌هایی که در سری الماسه قرار دارند، روی پوست پاشیده می‌شوند و تراش سطحی روی پوست به وجود می‌آورند.

 

در نهایت آلودگی ها و لایه‌های مرده از بین خواهند رفت. در نهایت همه سلول های مرده به داخل دستگاه رفته و از روی پوست جمع آوری خواهند شد. قیمت این دستگاه نسبت به مدل‌های دیگر کمی پایین تر است. در حال حاضر این دستگاه 4 میلیون تومان قیمت دارد. فروش دستگاه میکرودرم ارزان قیمت در سایت ما با بهترین شرایط قابل انجام است.

فروش دستگاه میکرودرم ارزان قیمت

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم استارمکس 70 پاسکال

✅ مجهز به سه سیستم پودری، الماسه و اندرمولوژی

✅ فشار مکش این دستگاه 70 کیلو پاسکال است.

✅ دارا بودن هندپپیس دائمی، هزینه های اضافه شما را کم خواهد کرد.

✅ این دستگاه قابلیت استفاده در سالن و کلینیک را دارد.

✅ همراه خرید این دستگاه یک کیلوگرم پودر اکسید آلومینیوم به شما داده خواهد شد.

کاربردهای دستگاه میکرودرم استارمکس 70 پاسکال

  • از بین بردن چین و چروک‌ها و خطوط پوست
  • لیفت پوست و از بین بردن کک و مک
  • نابودی جای جوش ها و آکنه ها
  • بهبود غبغب و از بین بردن آن
  • درمان پوست چرب
  • بهبود خطوط سطحی در پوست

 

دستگاه میکرودرم استارمکس 80 پاسکال نیوفیس

دستگاه میکرودرم استارمکس 80 پاسکال هم هر سه قابلیت پودری، الماسه و اندرمولوژی را دارد. این دستگاه رنگ نارنجی داشته و طرفداران خاص خود را دارد. هندپیس دائمی هم همراه دستگاه به شما داده خواهد شد. پودر رایگان هم همراه همه دستگاه های میکرودرم به اندازه یک کیلوگرم داده خواهد شد. قیمت این دستگاه در حال حاضر و قبل از سال جدید 5 میلیون و هشتصد هزار تومان است. اکنون ویژگی های این دستگاه را به شما خواهیم گفت.

فروش دستگاه میکرودرم ارزان قیمت

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم استارمکس 80 پاسکال

✅ این دستگاه دو عدد هندپیس دارد.

✅ مجهز به هر سه سری الماسه، اندرمولوژی و پودری

✅ فیلتر استاندارد این دستگاه بسیار با کیفیت است.

✅ قدرت مکش آن 80 پاسکال است.

دستگاه میکرودرم استارمکس 85 پاسکال

دستگاه میکرودرم 85 پاسکال استارمکس، از هر سه سیستم پودری، الماسه و اندرمولوژی برخوردار است. این دستگاه هندپیس دائمی داشته و در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد. پاکسازی و جوانسازی پوستف رفع چین و چروک‌های پوست، از بین بردن کک و مک از کاربردهای این دستگاه است. این دستگاه با استفاده از پودر اکسید آلومینیوم به شکل صحیح کار لایه برداری را انجام می‌دهد. انواع جوشهای زیر پوستی، چین و چروک‌های کم عمق با این دستگاه از بین خواهند رفت.

این دستگاه قدرت 85 پاسکال داشته، ظاهر آن نسبت به دو مدل دیگر میکرودرم استارمکس که توضیح دادیم، تفاوت پیدا کرده است. روی آن عقربه ای برای تنظیم فشار دستگاه قرار دارد. که در زیر عکس آن را مشاهده می‌کنید. قیمت این دستگاه در حال حاضر 5 میلیون و دویست هزار تومن می‌باشد. اگر قصد خرید دستگاه میکرودرم استارمکس را دارید، قبل از سال 1403 اقدام کنید. چون بعد از سال جدید، مسلّماً افزایش قیمت خواهیم داشت.

فروش دستگاه میکرودرم ارزان قیمت

دستگاه میکرودرم استارمکس 120 پاسکال

شرکت استارمکس جدیداً دستگاه میکرودرم خود را با قالب جدید به بازار روانه کرده است. این مدل دستگاه استارمکس ایستاده طراحی شده و دارای دو مخزن، یکی برای پودر تمیز و دیگری برای پودر کثیف است. این دستگاه برای سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی طراحی شده است. کار کردن با آن بسیار ساده است. کاربر می‌تواند به خوبی کار با دستگاه را آموزش ببیند. هر سه حالت پودری، الماسه و اندرمولوژی را پشتیبانی می‌کند. از دو هندپیس، یک فیلتر استاندارد و قطعات درجه یک ساخته شده است.

فروش دستگاه میکرودرم ارزان قیمت

کاربردهای دستگاه میکرودرم استارمکس 120 پاسکال

💠 لیفت پوست در قسمت‌های مختلف

💠 از بین بردن لکه ها و کک و مک

💠 نابودی چین و چروک‌های پوست

💠 حذف خطوط سطحی از روی پوست

💠 از بین بردن آسیب ها و زخم های سطحی پوست

💠 نابودی جای جوش و غبغب

دستگاه میکرودرم استارمکس 160 پاسکال

این دستگاه دارای چمدان بوده و دو مدل دارد. مدل ساده و مدل توربو. که تفاوت مدل ساده و توربو در اندازه آن است. مدل توربو اندازه بزرگ‌تری دارد. این مدل یک فناوری جدید محسوب می‌شود که کارایی فوق العاده دارد. توان مکش 160 پاسکال، مناسب کلینیک‌های زیبایی با مراجعه کنندگان زیاد است. مدل توربو فلو توان 160 پاسکال داشته و موتور آن توربو است. این دستگاه دو عدد هندپیس، دو عدد پمپ و صندوق اختصاصی میکرودرمی دارد. دارای دو مخزن یکی برای پودری تمیز و دیگری برای پودر کثیف است. قیمت مدل ساده این دستگاه برابر با 12 میلیون تومان و قیمت میکرودرم استارمکس 160 پاسکال توربو، 17 میلیون تومان است. ناگفته نماند این قیمت ها در بهمن ماه 1402 اعلام شده اند.

فروش دستگاه میکرودرم ارزان قیمت

فروش حضوری و اینترنتی دستگاه میکرودرم استارمکس

دستگاه میکرودرم ارزان قیمت در بازار های کشور ما دارای جایگاه ویژه ای می باشد. این دستگاه ها در انواع و اقسام مختلفی هستند که به شیوه های متعددی در بازار هابه فروش گذاشته می شوند. فروش دستگاه ها اغلب به صورت حضوری و غیر حضوری هستند که با امکانات خاصی صورت می پذیرد. برای خرید حضوری شما می‌توانید به شعبه کرج شرکت آروینیا تشریف برده و دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید اینترنتی هم با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا راهنمایی لازم بشوید. دستگاه در خرید اینترنتی برای کاربر تست شده و با بسته بندی مناسب، ارسال خواهد شد. برای اطلاع از نحوه فروش دستگاه میکرودرم ارزان قیمت با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

بازار دستگاه میکرودرم ارزان قیمت

دستگاه میکرودرم ارزان قیمت در اکثر شهر های ایران مورد داد و ستد قرار می گیرند. بازار های پر رونقی که از این محصولات سراغ داریم سبب می شود افراد بتوانند آن ها را به طرق مختلفی خریداری کنند و نیاز های خود را بر طرف نمایند. در روش اینترنتی و روش سنتی افراد با توجه به شرایطی که دارند در شهر های متعددی از کشور مان اقدام می کنند.

تماس با ما