قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری| مکش بالا

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری| مکش بالا را می توانید از طریق شماره 09196846901 دریافت نمایید. دستگاه میکرودرم ابریژن پودری دارای تاییدیه FDA می باشد. دستگاه میکرودرم ابریژن پودری دارای انواع کلینیکی، سالنی و خانگی است. برای اشنایی با ویژگی ها و انواع دستگاه میکرودرم کلینیکی با ما همراه باشید.

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری چیست؟

دستگاه میکرودرم پودری یک دستگاه زیبایی است که برای لایه برداری پوست استفاده می شود. این دستگاه از یک جریان هوا برای پاشیدن ذرات ریز اکسید آلومینیوم روی پوست استفاده می کند. این ذرات سلول های مرده پوست را از بین می برند و پوست را روشن و درخشان می کنند. میکرودرم پودری یک روش غیر تهاجمی و ایمن برای بهبود ظاهر پوست است.

اولین روش مورد استفاده در دستگاه میکرودرم ابریژن برای لایه برداری، استفاده از پودر اکسید آلومینیوم بود که حدود 50 سال پیش برای اولین بار در ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت. در دستگاه میکرودرم ابریژن پودری، دو مخزن پودر داریم که در مخزن اول پودر را قرار می دهیم. با فشاری که موتور دستگاه ایجاد می کند، پودر میکرودرم ابریژن روی سطح پوست پاشیده می شود و عمل سایش و لایه برداری را انجام می دهد. در مخزن بعدی هم پودر کثیف بعد از لایه برداری، قرار می‌گیرد.

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن پودری

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری در سه مدل تولید و یا وارد می شود:

🔷 دستگاه میکرودرم ابریژن پودری کلینیکی : که در کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شوند و معمولاً قدرت بالاتری دارند.

🔷 دستگاه میکرودرم ابریژن پودری سالنی : این دستگاه‌ها در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های مردانه و زنانه کاربرد دارند.

🔷 دستگاه میکرودرم ابریژن پودری خانگی: دستگاه میکرودرم خانگی اندازه کوچک‌تری داشته و قدرت کمتری هم دارد. به تنهایی در خانه هم می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

عملکرد دستگاه میکرودرم پودری به شرح زیر است:

  1. ابتدا پوست تمیز و خشک می شود.
  2. سپس هندپیس دستگاه میکرودرم پودری روی پوست ماساژ داده می‌شود.
  3. در داخل یک ظرف پودر تمیز قرار داده می‌شود.
  4. دستگاه جریان هوا را برای پاشیدن ذرات ریز اکسید آلومینیوم روی پوست استفاده می کند.
  5. این ذرات سلول های مرده پوست را از بین می برند و پوست را روشن و درخشان می کنند.😍
  6. بعد از لایه‌برداری از پوست، پودر کثیف وارد مخزن دیگری می‌شود.
  7. با توجه به مشکل و عمق آن، می‌توان میزان لایه برداری توسط دستگاه را تنظیم کرد.

در چه قسمت‌هایی از پوست می‌توان از میکرودرم استفاده کرد؟

این روش می تواند برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی مانند:

🔹 آکنه

🔹 لکه های تیره

🔹 منافذ باز

🔹 چین و چروک

🔹 زخم های آکنه

🔹 خطوط ریز

  قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری| مکش بالا

نحوه استفاده

میکرودرم پودری معمولاً توسط متخصص زیبایی در یک محیط بالینی انجام می شود. درمان معمولاً 30 تا 60 دقیقه طول می کشد. در ابتدا، پوست با یک محلول پاک کننده تمیز می شود. سپس، متخصص زیبایی دستگاه میکرودرم پودری را روی پوست تنظیم می کند. سپس، دستگاه را روی پوست می کشد تا سلول های مرده پوست را از بین ببرد. پس از درمان، پوست با یک مرطوب کننده پوشانده می شود.

پس از انجام میکرودرم پودری، پوست ممکن است کمی قرمز و ملتهب باشد. این قرمزی معمولاً ظرف چند ساعت از بین می رود. برای به حداکثر رساندن نتایج میکرودرم پودری، توصیه می شود که پس از درمان از یک مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید.

نکاتی در مورد دستگاه میکرودرم پودری

  1. میکرودرم پودری معمولاً توسط متخصص زیبایی در یک محیط بالینی انجام می شود.
  2. درمان معمولاً 30 تا 60 دقیقه طول می کشد و معمولاً نیاز به چند جلسه دارد.
  3. پس از میکرودرم پودری، پوست ممکن است قرمز و ملتهب شود.
  4. این عوارض جانبی معمولاً طی چند روز از بین می روند.
  5. میکرودرم پودری یک روش ایمن و موثر برای بهبود ظاهر پوست است.
  6. این روش می تواند به شما کمک کند تا پوستی روشن تر، یکدست تر و جوان تر داشته باشید.🥰
  7. فاصله جلسات میکرودرم پودری معمولاً 2 تا 4 هفته است.
  8. تعداد جلسات مورد نیاز برای میکرودرم پودری به نوع و شدت مشکل پوستی بستگی دارد.
  9. معمولاً 6 تا 10 جلسه برای بهبود قابل توجهی در ظاهر پوست نیاز است.

انواع دستگاه میکرودرم پودری

معمولاً همه دستگاه‌های میکرودرم خانگی، سالنی و کلینیکی، قابلیت پودری را دارند و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. معمولاً دستگاه‌های میکرودرم کلینیکی دارای قدرت بالاتری هستند. این دستگاه‌ها در کلینیک ها که مراجعه کنندگان زیادتری دارند، استفاده می‌شوند. ضمن اینکه انجام انواع کارهای زیبایی، در کلینیک‌ها مدنظر است. به همین دلیل مهمه ترین ویژگی دستگاه‌های میکرودرم کلینیکی، قدرت بالای آنها است.

مدلهای مختلف دستگاه میکرودرم پودری

🔷 دستگاه میکرودرم ابریژن استارمکس starmax

🔷 دستگاه میکرودرم ابریژن طب مکس teb max

🔷 دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو fapesko

🔷 دستگاه میکرودرم ابریژن پویان تجهیز در سه مدل Hiness

🔷 دستگاه میکرودرم ابریژن نایس درم Nice derm

انواع این دستگاه‌ها قابلیت پودری را داشته و می‌توانید به خوبی از ویژگی‌های آنها برای مراجعه کنندگان خود بهره ببرید. اما یکی از دستگاه‌های میکرودرم پودری که قدرت بالاتری داشته و در کلینیک ها استفاده می‌شود، دستگاه میکرودرم پویان تجهیز است. این دستگاه در مدل جدید خود دارای قدرت مکش 170 پاسکال است. قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری مقرون به صرفه را از ما بخواهید.

دستگاه میکرودرم پودری پویان تجهیز

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز از سه قابلیت پودری، الماسه و اندرمولوژی برخوردار است. این دستگاه دو عدد ظرف دارد که در کنار دستگاه قرار دارند. ظرف پودر تمیز، حاوی پودر تمیز برای لایه برداری از پوست است. بعد از انجام لایه برداری، همه وکیوم دستگاه داخل مخزن پودر کثیف قرار داده می‌شود. برای استفاده از روش اندرمولوژی که مخصوص جوانسازی پوست است، باید شلنگ دستگاه را به قسمت اندرمولوژی وارد کنید. همانطور که گفته شد دستگاه میکرودرم یک روش تهاجمی است، با میکرودرم پویان تجهیز می‌توانید به صورت غیر تهاجمی لایه برداری را انجام دهید. به این صورت که مکش دستگاه را روی ماکسیسم بگذارید و برای مواردی که میزان مشکلات پوستی بیشتر است، استفاده کنید.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری| مکش بالا

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

🔹 فشار مکش 170 پاسکال

🔹 دبی مکش 23 لیتر در هر دقیقه

🔹 توان 2/3 اسب بخار

🔹 مجهز به دو هندپیس

🔹 مجهز به سیستم اندرمولوژی با پالس

🔹 هفتصد گرم پودر اکسید آلومینیوم رایگان

🔹 کاربردهای دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

🔹 روشن کردن و جوانسازی پوست

🔹 از بین بردن انواع لکه های پوستی

🔹 درمان جای جوش‌ها و زخم‌ها

🔹 کم کردن منافذ باز در پوست

🔹 نابودی انواع تاتوها و خالکوبی‌ها

🔹 بهبود جای آبله مرغان در پوست

🔹 تمیز و شاداب کردن پوست و نابودی جوش‌های سرسیاه

🔹 بهبود انواع چین و چروک‌ها و درمان شلی پوست

🔹 سفت کردن و فرم دهی به پوست صورت

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری| مکش بالا

نحوه خرید دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

امروزه خریدهای اینترنتی بسیار زیاد شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید انواع وسایل مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. دستگاه میکرودرم ابریژن پودری هم از این قاعده مستثنی نیست. خرید این دستگاه هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی در شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا انجام می‌شود. برای خرید اینترنتی، کافی است تا با شماره تماس‌های کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. برای خرید حضوری هم به شعبه تهران شرکت آروینیا مراجعه کنید.

نحوه ارسال دستگاه میکرودرم ابریژن پودری

با توجه به ابعاد دستگاه، وزن، شهر شما و میزان حساسیت دستگاه، با روش‌های مختلفی مرسوله برای شما ارسال می‌شود. این روش‌ها برای شهرستان تیپاکس و کالا رسان هستند و برای تهران پیک و اسنپ. اگر دستگاه شما با یکی از روش‌های کالا رسان و یا تیپاکس ارسال شود، کد رهگیری برای شما پیامک می‌شود. بعد از این مرحله پیگیری شما از طریق کد رهگیری انجام می‌شود. اگر مرسوله با تیپاکس ارسال شود هم باید با تیپاکس تماس بگیرید و پاسخگوی شما تیپاکس است.

اگر مرسوله شما از طریق باربری ارسال شده باشد، بیجک و یا بارنامه به شما داده خواهد شد. که باید از طریق آن کار پیگیری را انجام دهید. ضمنا شما باید شماره تماس خود را همواره روشن نگه دارید، چون با شما تماس گرفته خواهد شد. عواقب برگشت کالا، در صورت حضور نداشتن شما، با خودتان است.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری| مکش بالا

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری، بستگی به نوع آن دارد. دستگاه میکرودرم خانگی ارزان ترین و دستگاه میکرودرم کلینیکی گرانترین نوع است. دستگاه میکرودرم ابریژن پودری پویان تجهیز| مکش بالا را می‌توانید با قیمت مناسب از کارشناسان ما تهیه کنید. این دستگاه قوی‌ترین دستگاه میکرودرم موجود در بازار است. به دلیل قدرت بالایی که دارد، باید آن را در قسمت‌های حساس پوست استفاده نکنید.

تماس با ما