قیمت خرید دستگاه کربوکسی تراپی

برای خرید دستگاه کربوکسی تراپی برای کلینیک زیبایی می توانید از طریق شرکت تجهیزات پزشکی زیبایی آروینیا اقدام نمایید. دستگاه کربوکسی تراپی با روش خاصی که دارد یکی از موثرترین راه های درمانی و زیبایی برای مشکلات پوست است. در ادامه بیشتر با این دستگاه و روش کاری آن آشنا می شویم.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی چیست؟

همه ما تجربه این را داریم که زمانی که به حمام می رویم و یا شنا می کنیم پوست طراوت و شادابی پیدا می کند که این یک مسئله طبیعی است. علاوه بر این اگر در بخشی از پوست زخمی ایجاد شده باشد بعد از استحمام یا شنا بهبود پیدا می کند. علت این مسئله تماس بیشتر پوست با اکسیژن آب است.

همین فرایند ساده اساس کار روش کربوکسی تراپی را تشکیل می دهد. در این روش گاز دی اکسید کربن CO2 که کاملا بی خطر است و ضرری ندارد توسط سوزن های مخصوص به داخل پوست تزریق می شود.

کاربردهای دستگاه کربوکسی تراپی

کاربردهای دستگاه کربوکسی تراپی

  • رفع سلولیت و چاقی های موضعی
  • رفع خطوط ناشی از حاملگی یا چاقی و لاغری
  • درمان چروک های پوست
  • رفع اگزما در طی چند جلسه
  • کاهش اسپاسم های ماهیچه ای و دردهای رماتیسمی
  • درمان محل آکنه
  • رفع تیرگی و پف دور چشم

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی در ایران

دستگاه کربکسی تراپی توسط متخصصان داخلی با بهترین کیفیت طراحی و تولید می شود. بنابراین قیمت این دستگاه مناسب است. در بین مارک های مختلف دستگاه کربوکسی تراپی اختلاف قیمت وجود دارد.

این اختلاف قیمت به چند دلیل می تواند باشد. یکی اینکه بعضی از قطعات که در ساخت دستگاه استفاده می شود وارداتی است. قیمت این قطعات وارداتی به طور مستقیم روی قیمت دستگاه تاثیر می گذارد.

علاوه بر این بعضی از شرکت ها ممکن است قابلیت های خاصی را در طراحی دستگاه خود در نظر بگیرند که طبیعی است این مسئله با افزایش قیمت دستگاه همراه است.

اما در حالت کلی دستگاه کربوکسی تراپی در مقایسه با درامدی که برای هر مرکز زیبایی و درمانی دارد قیمت مناسبی دارد. خرید دستگاه کربوکسی تراپی سوداوری و بازده اقتصادی بالایی برای مرکز شما خواهد داشت.

نحوه ثبت سفارش و خرید دستگاه کربوکسی تراپی

یکی از مهمترین مزایای خرید دستگاه کربوکسی ایرانی بهره مندی از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش است. با توجه به رقابتی بودن این محصول بین چند شرکت ایرانی، در قبال خرید دستگاه کربوکسی تراپی خدمات و گارانتی خوبی ارائه می شود.

برای بت سفارش و خرید دستگاه کربوکسی می توانید با شماره های درج شده روی سایت ارتباط بگیرید. کارشناسان فروش، قبل از خرید مشاوره های لازم را به شما می دهند و به شما در خرید کمک خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما