قیمت دستگاه آر اف خالبرداری و بلفاروپلاستی

قیمت دستگاه آر اف خالبرداری و بلفاروپلاستی در این سایت عنوان شده است. این دستگاه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و می توانید قیمت آن را از فروشگاه های معتبر استعلام بگیرید.

دستگاه آر اف خالبرداری و بلفاروپلاستی

وجود خال در صورت یا بدن هر فردی ممکن است اعتماد به نفس او را کاهش داده و یا نوع خال فرد را نگران کند, بنابراین شخص می تواند با مراجعه به پزشک به صورت ایمن و موثر آن را از بین ببرد. امروزه روش های زیادی برای از بین بردن خال وجود دارد. یکی از راحت ترین و بی عارضه ترین روش ها استفاده از دستگاه آر اف خالبرداری است. شاید نام دستگاه آر اف سرجیکال برایتان آشنا باشد, دستگاه آر اف سرجیکال, رادیو فرکانسی می باشد که به دلیل مکانیسم خاصی که دارد, ضایعات پوستی را با کیفیت بالا و بدون بر جای گذاشتن زخم از بین می برد. برداشتن خال با استفاده از دستگاه آر اف, هیچ گونه عوارضی برای فرد ندارد و همچنین خطری برای ایجاد سرطان در آن وجود ندارد. علاوه بر آن می توان با محافظت از چشم خال های اطراف چشم و حتی خال های لابه لای مژه ها و پلک ها را هم با استفاده دستگاه آر اف از بین برد. که با روش های دیگر نمی توان خال های این نواحی را از بین برد.

با استفاده از دستگاه آر اف می توان عمل بلفاروپلاستی را نیز انجام داد. عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک, برای لیفت کردن نواحی اطراف چشم کاربرد دارد. این عمل می تواند چین و چروک اطراف چشم را برطرف کند, یا پلک‌ های افتاده را درمان و پوست‌ های اضافه و بافت‌ های چربی را از این ناحیه حذف کند. مدت زمان انجام جراحی زیبایی پلک, حدود شصت الی نود دقیقه طول می کشد. و نیازی به بستری شدن ندارد. نوع بیهوشی در این جراحی با کمک بی‌حسی موضعی یا با بیهوشی کامل بوده و فرد فقط چند ساعت در بیمارستان بستری می شود.

قیمت دستگاه آر اف خالبرداری و بلفاروپلاستی

نحوه برداشتن خال با استفاده از دستگاه آر اف

برداشتن خال با استفاده از دستگاه آر اف, به وسیله امواج الکتریکی انجام می شود. این امواج در حد فرکانس های رادیویی هستند, که باعث تغییر در فشار سلولی می شوند. عبور موج رادیو فرکانسی سبب لرزش مولکول آب سلول ها و تبخیر آن در دمای پائین می شود.
در نتیجه امکان ایجاد برش ظریف تر و دقیق تر بدون درد و خون ریزی و همچنین بدون اینکه آسیبی به بافت سالم برساند را فراهم می کند. و در نهایت اسکار کمتری را به جای می گذارد. این روش با بی حسی مختصر و موضعی و به صورت سرپایی و در داخل کلینیک انجام می شود.

کاربرد های دستگاه آر اف

  • باعث جوان سازی و زیبایی پوست صورت می شود.
  • ترمیم ابرو
  • لاغری
  • خال برداری
  • رفع افتادگی پلک
  • درمان غبغب
  • درمان آرتروز زانو
  • درمان زگیل تناسلی
  • درمان تیروئید
  • کاهش درد کمر

قیمت دستگاه آر اف خالبرداری و بلفاروپلاستی

قیمت دستگاه آر اف خالبرداری و بلفاروپلاستی

دستگاه آر اف خالبرداری و بلفاروپلاستی از کیفیت و کارایی فوق العاده ای برخوردار است. برای برداشتن خال ها و دیگر تغییرات خوش خیم که به طور معمول باعث  بر جا گذاشتن یک زخم کوچک می شود این دستگاه گزینه ی موثری برای از بین بردن خال و … است. جهت اطلاع از قیمت دستگاه آر اف خالبرداری و بلفاروپلاستی می توانید با ما از طریق شماره های موجود در این سایت در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما