قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود چند است؟ سوالی که بیشتر شما از ما می پرسید؟ چون این دستگاه یک دستگاه ویژه و خاص است. برای اطلاعات دقیق در مورد آن با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد الکس یا دایود؟ یا هر دو؟!

امروزه دستگاه ها و روش های زیادی برای لیزر موهای زائد وجود دارند. چون طرفداران این دستگاه ها روز به روز بیشتر می شوند. در علم زیبایی سعی نموده ایم تا به سراغ دستگاه هایی برویم که کمترین خطر و عوارض را برای بیمار داشته باشد. یا اصلاً خطری نداشته باشد. به همین دلیل این روش ها کاملاً ایمن هستند و می توانند طیف وسیعی از مشکلات را شامل شوند. دستگاه لیزر الکس دایود هم از این قاعده مستثنی نیست. این دستگاه دارای سه طول موج است. الکس، طول موج دایود و طول موج اندیاگ. البته در اسم این دستگاه اسم لیزر اندیاگ برای راحتی کار حذف شده است. دستگاهی که در این مطلب برای شما شرح می دهیم، دستگاه برند الکس دایود می باشد. این دستگاه می تواند در سه طول موج برای بیماران کار لیزر را به راحتی انجام دهد. به گونه ای که به صورت مادام العمر از تراشیدن موهای زائد خود خلاص شوند. روش ایمن این دستگاه باعث شده تا سالن داران تمایل زیادی به داشتن آن نمایند. چون ایمنی و نداشتن عوارض، یکی از راه های مهم جلب رضایت مشتریان است.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود

ویژگی های دستگاه لیزر الکس دایود کدام است؟

  • این دستگاه به دلیل داشتن سه طول موج مختلف باعث شده تا بتوانید انواع پوست های مختلف را لیزر نمایید.
  • با این دستگاه خیالتان راحت است که همه افراد را با هر نوع رنگ پوستی می توانید موهای زائدشان را پاک کنید.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه این است که برای پوست های ایرانی توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.
  • چون طول موج های مختلفی را پشتیبانی می کند دارای دو برد به صورت جدا از هم است.
  • یک برد را برای الکساندرایت و اندیاگ در نظر گرفته اند. برد دیگر هم مختص دایود و اندیاگ در نظر گرفته شده است.
  • این کار برای کاربری که با دستگاه کار می کند خیلی راحت است و با زدن یک دکمه می تواند آن را انجام دهد.
  • مهم ترین خاصیت این دستگاه که باعث شده تا سرعت آن به شدت بالا برود، این است که می تواند در یک ثانیه بین ۱ تا ۱۰ شات را ارسال کند.
  • بنابراین مدت زمان کمتری برای انجام لیزر لازم است. همچنین بدن شما کمتر در مقابل اشعه لیزر قرار می گیرد.
  • همچنین قیمت دستگاه لیزرالکس دایود بسیار مناسب است.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود

دستگاه لیزر موهای زائدالکس دایود و اندیاگ می تواند همه مدل موها از کرکی و پرزی گرفته تا هر نوع ضخامتی را لیزر نماید و حذف کند. بنابراین با یک دستگاه می توانید همه نوع بیمار را با هر نوع پوستی درمان کنید. مقدار انرژی این دستگاه در هر پالس برابر با ۲۲۰ ژول می باشد. به همین تریتب به عمق بیشتری از پوست می تواند نفوذ کند. در نظر داشته باشید که این قدرت دستگاه نمی تواند آسیبی به بافت پوست برساند چون از دو سیستم خنک کننده بسیار قوی استقاده می کند. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزرالکس دایود با ما تماس بگیرید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما