قیمت دستگاه لیزر پوست خانگی

کارکرد یک دستگاه لیزر پوست خانگی چگونه انجام می گیرد؟ استفاده از دستگاه لیزر پوست خانگی برای چه افرادی منع شده است؟ چطور می توان یک دستگاه خانگی لیزر پوست را به قیمت ویژه خریداری نمایید.
این روز ها خیلی از افراد بخصوص خانم ها ترغیب به خرید دستگاه لیزر پوست خانگی به دلیل کاربرد راحت آن در کنار مزایای این دستگاه کوچک شده اند. مزایایی که با خواص درمانگری خود می تواند بطور کل کاربران خود را از شر موهای زائد بصورت کاملاً غیر تهاجمی نجات بخشد.
عملکرد دستگاه لیزر پوست با غیر فعال نمودن فولیکول های سازنده مو از ریشه می باشد. این کار همراه با انتشار پالس های نوری و گرم شدن رنگدانه های ریشه مو اتفاق می افتد. این اتفاق در موهای تیره که شامل رنگدانه هستند امکان پذیر می باشد.
انجام کار با دستگاه لیزر موهای زائد ممکن است در چندین نوبت به نتیجه مورد نظر نائل گردد. برای این منظور هر دو هفته یکبار به مدت حداقل سه ماه باید از این دستگاه در نقاط مورد نظر استفاده نمود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
لیزر پوست خانگی

موارد منع استفاده از دستگاه لیزر پوست

دستگاه لیزر پوست خانگی برای افرادی که مو های بلوند دارند مناسب نمی باشد. در هنگام کاربرد دستگاه باید راهنمای آن بطور کامل مورد مطالعه قرار گیرد و از استفاده در نقاط حساسی مانند اطراف گوش، نوک سینه، فک و صورت آقایان و نقاط تیره پوست نباید استفاده گردد.
همچنین استفاده از این دستگاه در دوران حاملگی و شیردهی توصیه نمی شود.
همچنین دستگاه لیزر پوست خانگی به عنوان یک وسیله شخصی بهداشتی در نظر گرفته می شود و نباید از آن در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی استفاده نمود.
ما به متقاضیان برند هایی از دستگاه های لیزر پوست خانگی را معرفی می نماییم که از بهترین کیفیت و قابلیت ها برخوردار بوده و از قیمت های فروش مناسبی برخوردار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما