قیمت دستگاه میکرودرم صورت

دستگاه میکرودرم ابریژن صورت، با بهترین قیمت و کیفیت، ارائه می گردد. انواع دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی، کلینیکی و خانگی را می توانید با اطمینان از قیمت آن، به همراه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر خرید نمایید.

استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن

در ابتدا تنها در کلینیک های زیبایی و توسط پزشکان از دستگاه میکرودرم ابریژن استفاده می شد. اما با گذشت زمان، وقتی تاثیر بسیار عالی ای که میکرودرم ابریژن بر روی پوست می گذارد برای همه ثابت شد و از بی عارضه بودن این روش اطمینان حاصل شد، استفاده از آن رواج بیشتری یافت.

امروزه، علاوه بر پزشکان، در سالن های زیبایی نیز بسیار از دستگاه میکرودرم ابریژن استفاده می شود. مراقبت های پوستی، امروزه علاوه بر خانم ها دغدغه بسیاری از مردان جامعه نیز هست و در آرایشگاه های مردانه ار دستگاه میکرودرم ابریژن به وفور استفاده می شود. قیمت دستگاه میکرودرم صورت را از کارشناسا ما بخواهید.

آیا میکرودرم ابریژن فقط برای پوست صورت استفاده می شود؟

سوال بسیار رایجی که اکثر افراد از متخصصان پوست دارند این است که آیا میکرودرمی، فقط مختص پوست صورت است؟

خیر. اما با توجه به اینکه پوست صورت بیشتر در معرض دید است. و در ارتباطات اجتماعی و اعتماد به نفس، نقش زیادی دارد، بیشتر رسیدگی ها و مراقبت های پوستی، مربوط به صورت است.

علاوه بر صورت نواحی ای که بیشتر برای میکرودرم ابریژن استفاده می شود عبارتند از:

  • آرنج ها ( از بین رفتن زبری و خشکی)
  • دست ( لک های پیری و چروک های دست)
  • زانو (تیرگی و زبری)
  • گردن ( چین و چروک و غبغب )

چرا دستگاه میکرودرم ابریژن؟

سوال دیگری که مطرح می شود این است که دستگا های زیادی برای لایه برداری وجود دارد. اما چرا دستگاه میکرودرم ابریژن بخریم؟

دلایل زیادی وجود دارد. که در اینجا به صورت خلاصه و تیتر وار برایتان ذکر می کنیم.

  • روش میکرودرم ابریژن کاملا بدون عوارض است.
  • نیاز به بی حسی و بی هوشی ندارد.
  • کار با آن بسیار راحت است.
  • علاوه بر درمان، روش مناسبی برای پیشگیری است.

انواع دستگاه میکرودرم صورت

دستگاه میکرودرم در مدلهای خانگی، سالنی و کلینیکی تولید شده است. امروه دستگاه‌های سالنی طرفداران زیادی داشته و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع دستگاه‌های میکرودرم سالنی را می‌توانید در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های مردانه و زنانه استفاده کنید. بر اساس برند دستگاه این دستگاه‌ها به موارد زیر تقسیم بندی می‌شوند:

💠 دستگاه میکرودرم طب مکس

💠 میکرودرم نایس درم

💠 میکرودرم فاپسکو

💠 میکرودرم پویان تجهیز

💠 میکرودرم استارمکس

💠 و میکرودرم مثلثی

در ادامه هر کدام از این دستگاه‌ها را برای شما شرح داده و ویژگی‌ها و کاربردهای آنها را بیان می‌کنیم.

قیمت دستگاه میکرودرم صورت

دستگاه میکرودرم طب مکس

این دستگاه دارای هندپیس های الماسه، پودری و اندرمولوژی است. شرکت طب مکس سه مدل دستگاه میکرودرم روانه بازار کرده است. این دستگاه‌ها بر اساس قدرت، تقسیم بندی شده‌اند. دستگاه میکرودرم طب مکس X16 , X18  و TKN 160 مدلهای این دستگاه هستند. هر کدام قدرت و شدت مخصوص خود را دارند. برای کارهای مختلفی مانند حذف چین و چروک، نابودی کک و مک و لکه‌های پوستی، حذف خطوط پوست صورت و نقاط قهوه ای رنگ کاربرد دارند. 

میکرودرم طب مکس X16

✅ این دستگاه قدرت مکش برابر با 65 کیلو پاسکال دارد.

✅ از سه سیستم پودری، الماسه و اندرمولوژی برخوردار است.

✅ از هندپیس دائمی برخوردار است.

✅ مناسب برای جوانسازی پوست است.

✅ بیشتر برای پوست‌های چرب استفاده می‌شود، اما برای پوست‌های خشک هم مناسب است.

✅ برای حذف جوش‌های مختلف صورت و همچنین خالهای قهوه‌ای رنگ کاربرد دارد.

میکرودرم طب مکس X18

همانطور که گفته شد هر سه مدل دستگاه طب مکس، دارای سری پودری، الماسه و اندرمولوژی هستند. مدت زمان استفاده از میکرودرم طب مکس، روی پوست بیمار، نیم ساعت است بعد از لایه برداری با میکرودرم طب مکس باید تا  24 ساعت حمام نروید و آب داغ به پوست خود نزنید. امکان دارد پوست شما کمی متورم شود، که این موضوع طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. 

✅ مناسب جهت از بین بردن انواع اسکار

✅ روشن کننده و سفت کننده پوست

✅ نتایج درمان به زودی نمایان خواهند شد.

✅ قابلیت تنظیم جریان پودر را هم دارد.

میکرودرم طب مکس TKN 160

این مدل از میکرودرم طب مکس قدرت بالاتری داشته و در کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شود. اگر در سالن استفاده می‌کنید، باید تحت نظر پزشک بوده و میزان و شدت جریان را کنترل و تنظیم نماید. این دستگاه در داخل یک محفظه چمدانی به خریدار تحویل داده می‌شود. بنابراین با این وجود به راحتی قابلیت جابجایی پیدا می‌کند. این دستگاه هم از سه حالت پودری، الماسه و اندرمولوژی برخوردار است.

✅ وزن این دستگاه 5 کیلوگرم است.

✅ اندازه این دستگاه 20*50*70 سانتی متر است.

✅ توان این مدل از طب مکس، 1.8 اسب بخار است.

✅ برای نابودی انواع چین و چروک‌های پوست، خطوط و لکه‌ها کاربرد دارد.

دستگاه میکرودرم نایس درم

شرکت نایس درم در حال حاضر بیشتر دو مدل از دستگاه‌های خود را برای مشتریان به فروش می‌رساند. نایس درم آنالوگ (3) یا III و نایس درم دیجیتالی  (4) یا IV. کار کردن با دستگاه میکرودرم نایس درم بسیار راحت است. هر دو مدل این دستگاه را می‌توانید در کلینیک و یا سالن‌های زیبایی استفاده کنید. این دستگاه ساخت ایران است و برای لایه برداری و ماساژ ساخته شده است. در این دستگاه لایه‌برداری پودری توسط پودر اکسید آلومینیوم انجام می‌شود. هنگام خرید به شما کپ های یکبار مصرف داده می‌شود که برای هر بیمار تعویض می‌شود. 

🔶 از سیستم اتوماتیک قطع جریان برق برخوردار است.

🔶 قطعات این دستگاه از بهترین آلیاژها ساخته شده است.

🔶 از دو فیلتر داخلی و خارجی برخوردار است که ساحت آلمان هستند.

🔶 دارای کپ های سه گانه استریل شده است.

🔶 هندپیس های این دستگاه از طراحی فوق العاده ای برخوردار هستند.

دستگاه میکرودرم فاپسکو 

دستگاه میکرودرم فاپسکو هم مانند نایس درم از دو مدل دیجیتالی و آنالوگ برخوردار است. مدل آنالوگ این دستگاه، صفحه نمایش ندارد. اما مدل دیجیتالی دارای صفحه نمایش است. به جای استفاده از پودر اکسید آلومینیوم از خشاب‌های کوچک اکسید آلومینیوم استفاده می‌کند. این خشاب ها برای موارد مختلف به کار برده می‌شوند و دارای رنگ‌های مختلف هستند. رنگ های صورتی، آبی، سفید و قهوه ای به ترتیب برای پوست های چرب، معمولی، حساس و خشک کاربرد دارند. از هر خشاب فقط برای یک نفر استفاده شده و تا 25 الی 30 مرتبه کار لایه برداری را انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه میکرودرم صورت فاپسکو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه میکرودرم صورت

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم فاپسکو

💠 این دستگاه برای از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های پوست صورت کاربرد دارد.

💠 سرعت دستگاه را می‌توانید خودتان تنظیم کنید.

💠 شدت جریان هم توسط کاربر قابل کنترل است.

💠 قطعات این دستگاه به گونه ای طراحی شده اند که در مقابل زنگ زدگی و سایش مقاوم هستند.

💠 این دستگاه برای لایه برداری از فرآیند آبریزشی استفاده می‌کند.

💠 لایه های بیرونی پوست را خورد کرده و از نو می‌سازد.

💠 بعد از اینکار جذب مواد مغذی به پوست بیشتر خواهد شد.

💠 برای انواع مشکلات پوست، مانند خطوط و چین و چروک‌ها، آکنه کاربرد دارد.

💠 همچنین برای ریزش مو هم کاربرد داشته و مشکلات را برطرف می‌کند.

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

این دستگاه که در ایران توسط شرکت پویان تجهیز ساخته شده، سر و صدای زیادی را به پا کرده است. در سه مدل هم اکنون ساخته و روانه بازار شده است. مدل 100 پاسکال، 120 پاسکال برای سالن‌های زیبایی و 170 پاسکال که برای کلینیک کاربرد دارد. این دستگاه قدرت فوق العاده و ظاهر مرتبی دارد. محفظه پودر تمیز و پودر کثیف در این دستگاه جداگانه تعبیه شده است. بعد از انجام لایه برداری، پودر تمیز به داخل محفظه پودر کثیف می‌رود. همچنین از لایه برداری اندرمولوژی هم برخوردار است که موجب بهبود گردش خون ذر زیر پوست می‌شود. این میکرودرم امروزه طرفداران زیادی دارد و گزینه بسیار مناسبی برای سالن‌ها و همچنین کلینیک‌های زیبایی محسوب می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه میکرودرم صورت پویان تجهیز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه میکرودرم صورت

دستگاه میکرودرم استارمکس

دستگاه میکرودرم استارمکس در مدلهای مختلف با توجه به قدرت و شدت جریان تولید شده است. این شرکت در ظاهر این دستگاه تنوع به کار برده و در رنگ های نارنجی، سفید این دستگاه را روانه بازار کرده است. برای اطلاع از قیمت دستگاه میکرودرم صورت با کارشناسان شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا تماس بگیرید. میکرودرم استارمکس در مدلهای 70 پاسکال، 80 پاسکال و 90 پاسکال موجود است. این میکرودرم هم حالت های پودری، الماسه و اندرمولوژی را دارد. مدل جدید این دستگاه تا 120 پاسکال هم جواب می‌دهد. در ادامه ویژگی های این دستگاه را بیان می‌کنیم.قیمت دستگاه میکرودرم صورت

💠 پاکسازی کننده و جوانسازی پوست 

💠 لیفت کننده پوست به بالا

💠 از بین برنده لکه‌ها و کک و مک‌ها

💠 نابودی خطوط خنده و اخم و چروک‌های ریز

💠 از بین برنده غبغب و جای جوش

💠 حذف خطوط سطحی پوست 

💠 دارا بودن دو هندپیس 

💠 داشتن سه سری الماسه، پودری و اندرمولوژی

 

دستگاه میکرودرم مثلثی

دستگاه میکرودرم مثلثی فقط هندپیس الماسه دارد. این دستگاه سری هایی از جنس الماس داشته که ضخامت مختلف دارند. با انجام مالش روی پوست، می‌تواند کار مکش و لایه برداری را انجام دهد. این روش کاملاً غیر تهاجمی است و روی سطح پوست انجام می‌شود. با انجام این کار لایه‌های مرده پوست، از آن جدا شده و سطح پوست تمیز می‌شود. این کار موجب تحریک پوست برای اکسیژن رسانی و تولید کلاژن خواهد شد. با انجام لایه‌برداری با میکرودرم مثلثی، مراجعه کننده شما پوستی تازه و طبیعی، شفاف و درخشنده خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت دستگاه میکرودرم صورت مثلثی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه میکرودرم صورت

نحوه خرید و ارسال دستگاه میکرودرم صورت

برای خرید دستگاه میکرودرم صورت می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از ما خرید کنید. در خرید اینترنتی دستگاه برایتان بعد از تست، با بسته بندی مناسب ارسال خواهد شد. شما می‌توانید انتخاب کنید که دستگاه از طریق باربری ارسال شود و یا تیپاکس. در خرید حضوری، خودتان بعد از هماهنگی با کارشناسان ما، می‌توانید به شرکت آروینیا رفته و دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه میکرودرم صورت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه میکرودرم صورت

برای اطلاع از لیست دستگاه های میکرودرم موجود، قیمت و مشخصات فنی آن ها می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید و خرید خود را انجام دهید.

144

  1. سلام وقت بخیر پوست صورت من خیلی خشک و حساس هست بنظر تون از این دستگاه برای دمان لک های ناشی از افتاب سوختگی میشه استفاده کرد؟

  2. سلام خسته نباشید دستگاه میکرودرم و دستگاه لیزری که سفارش دادم به دستم رسید ممنون از مجموعه خوبتون

  3. سلام این دستگاه رم میشه در سالن های زیبایی هم استفاده کرد؟
    با فقط در کلینیک توسط پزشک باید استفاده بشه؟

  4. سلام
    ما جند ماهه این دستگاه رو در کلینیک گذاشتیم واقعا مراجعه کننده ها استقبال می کنند و راضین.

  5. سلام و خسته نباشید

    برای مطب میکرودرم خوب میخوامـ
    پیشنهادتون میکرودرم نایس درم هست یا پویان تجهیز؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

  6. سلام وقتتون بخیر دستگاه شرکت شما کیفیت خیلی خوبی داره مخصوصا از راهنمایی های استفاده اون که در اختیارمون میذارید ممنون ازتون.

  7. سلام برای خرید دستگاه شما چک هم قبول میکنید؟بصورت حضوری هم میتونیم دستگاه میکرودرم رو خرید کنیم؟

  8. سلام دستگاه میکرودرم رو‌ برای سالن نیاز دارم .
    کدوم نمونه رو پیشنهاد میکنید
    آموزش هم دارید ؟

  9. سلام و درود
    میکرودرم و هیدرودرم پویان تجهیز رو برای مطب خرید داشتیم
    کیفیت و عملکردشون عالی و درجه 1

    ممنون از مجموعه خوبتون

  10. سلام وقت بخیر دستگاه میکرودرم میخواهم بازدید حضوری دارید چطور میشه ثبت سفارش انجام بدم

  11. سلام دستگاه میکرو درم شما ارسال از درب کارخانه هست و یا شما واسطه فروش هستید؟
    کارایی ان به نسبت بقیه دستگذه ها به چه صورت هست؟

  12. سلام میکردرم 170 پاسکال میخوام برا کلینیکم میشه در مورد کاراییشش بیشتر راهنماییم کنید و اخرین قیمت دستگاه

  13. دستگاه میکرودرم پویان تجهیز رو ازتون خرید داشتم و از کیفیتش هم راضی ام فقط شهرمون کوچیکه و مواد مصرفی رو نداره
    شما مواد مصرفی هم دارید مثل سری های پودری و الماسه و پودر اکسید آلومینیوم ؟

  14. برای از بین بردن جای جوش و گرفتن لک و مک لطفا یه دستگاه خوب برای خانه بهم معرفی کنید استفاده شخصی میخوام اما کارایی عالی ؛قبلا ازتون درما اف خریدم عالی بود

  15. سلام در متن بالا نوشتین دستگاه میکرودرم فاپسکوبرای درمان رشد موها هم مناسب هست ؟ روش استفده و دوره نقاهت رو میفرمایید؟

  16. سلام نمونه استار مکس ۸۰ پاسکال برای سالن مناسب هست ؟ قدرت مکش بالاتر هم میتونم استفاده کنم ؟

  17. سلام و خسته نباشید
    میکرودرم نایس درم دیجیتال ازتون خرید داشتم
    کیفیت خیلی خوبی داره
    فقط شهرمون کوچیکه و مواد مصرفیش نیست
    خودتون مواد مصرفی هم فروش دارید

  18. سلام
    ببخشید برای سالن کدوم مدل رو پیشنهاد میکنید که مجوز استفاده داخل سالن رو داشته باشه

  19. سلام لطفا برام همه ی دستگاهای زیبایی که موجود دارید رو ارسال کنید به واتسپم.نریمانی هستم با تشکر

  20. سلام خسته نباشید قیمت میکرودرم و فشیال تغییر کرده ؟قبلا میکرودرم خریدم خیلی خوب بود

  21. سلام من از شما دستگاه میکرودرم پویان تجهیز رو خریدم از کیفیت این کاری که از شما خریدم خیلی راضی ام ممنون بابت راهنمایی ها و مشاوره های خوبتون

  22. سلام ممنون بابت مقاله خوبتون. برای خرید دستگاه میکرودرم طب مکسx18باید باهمین شماره ای که گذاشتین تماس بگیرم؟

  23. سلام قیمت دستگاه میکرودرم شما نسبت به بازار خیلی مقرون به صرفه تر از بازارها هست وهم کیفیتش عالیه راضی هستم ممنونم ازشما خانم زمانی عزیز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما