قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی با توجه به مدل و سال ساخت و همچنین نوع آن تعیین می شود. عملکرد های متفاوت دستگاه هایفو باعث شده است تا این دستگاه قیمت های متفاوتی داشته باشد.

هایفو چیست و چه می کند؟

داشتن اندام خوب و مناسب مد نظر همه انسان ها است. باید گفت برای بعضی ها این به یک آرزو تبدیل شده است. روش های زیادی وجود دارند . حتی قرص ها و داروهای مختلف و متعدد برای رسیدن به اندام ایده آل باعث شده است تا مردم دچار سردرگمی شده و نتوانند تصمیم درست بگیرند. دستگاه هایفو با ویژگی های منحصر به فردی که دارد ، قادر خواهد بود تا بدون عمل جراحی در زمان کوتاه ، حتی بدون عوارض و جای زخم ، نتایج فوق العاده و ماندگاری را برای شما به ارمغان آورد.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

روش کار دستگاه هایفو چیست؟

این دستگاه از امواج اولتراسونیک استفاده می کند. این اعماق می توانند به عمق پوست شما نفوذ کنند . گرمای ایجاد شده توسط این دستگاه باعث از بین بردن چربی ها می شود. بدون اینکه حتی کوچک ترین مشکلی برای سطح پوست اتفاق بیفتد. فق کمی پوست قرمز و متورم می شود. که بعد از یک هفته همه علائم ناپدید می شوند.البته گرمایی که گفته شد برای اینکه نتایج خوبی را بدهد باید بین 60 تا 70 درجه سانتی گراد باشد. ناگفته نماند هنگامی که از دستگاه هایفو برای جوانسازی استفاده می شود ، در این دما بافت پوست منقبض می شود که باعث تولید کلاژن ها می شود.

درمان با هایفو چه قدر طول می کشد؟

این روش به راحتی در هر جلسه 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان لازم دارد تا بهترین نتایج را نشان دهد. اگر نیاز به تکرار باشد پزشک به شما اطلاع خواهد داد . تا نتایج مد نظر شما حاصل شود. بعد از درمان نتایج با چشم کاملاً قابل مشاهده هستند. اما برای اینکه بهترین نتایج کسب شوند ، 3 ماه باید بگذرد.

کاربردهای استفاده از دستگاه هایفو در کجاست؟

  • از بین برنده خط خنده، خط اخم و چین و چروک های پوست
  • افتادگی های زیر چانه
  • غبغب ها
  • سفت و محکم کردن پوست
  • هایفو لاغری
  • چروک های پیشانی

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

روش هایفو لاغری برای چه افرادی مناسب است و برای چه افرادی مناسب نیست؟

برای اینکه بدانید آیا می توانید با روش هایفو به اندام مورد نظر خود برسید . اگر چربی های قسمت بدن خود را که قصد از بین بردن آن را دارید را با دستان خود بگیرید و 2 سانتی متر چربی باشد، می توانید از روش هایفو برای از بین بردن آن استفاده کنید. این روش برای همه افراد چه زن و چه مرد استفاده می شود. این روش برای کسانی که اضافه وزن زیاد ندارند و میزان چربی در آنها خیلی زیاد نیست بهتر است استفاده شود.
مسلما قبل از انجام هایفو از شما سوالات متعددی پرسیده می شود و سلامت جسمانی شما مد نظر است. اما بهتر است بدانید که افرادی که از داروهای رقیق کننده استفاده میکنند مناسب استفاده از هایفو نیستند. همچنین زنان باردار و شیرده و کسانی که در بدن آنها قطعه الکتریکی وجود دارد، نمی توانند با استفاده از این روش لاغری را تجربه کنند.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

آیا با استفاده از هایفو می توان هم وزن و هم حجم کم کرد؟

لازم به توضیح است که دستگاه های هایفو را نمی توان به عنوان رژیم و یا برنامه لاغری و ورزش در نظر گرفت و به نوعی بیخیال آنها شد. در این روش می توان با هر بار انجام هایفو تقریبا 1 سایز کم کرد که در این سایز بندی 2 سانتی متر از حجم بدن کم می شود.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

انواع دستگاه هایفو و موارد زیاد کاربرد آن ،باعث شده تا قیمت دستگاه هایفو کلینیکی بسیار مختلف باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما مشتاقانه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما