خرید و فروش دستگاه هایفو نو و دست دوم با بهترین قیمت

خرید و فروش دستگاه هایفو نو و دست دوم با بهترین قیمت در مجموعه آروینیا انجام می‌شود. قیمت فروش دستگاه هایفو دست دوم به نسبت دستگاه نو مناسب تر است. برای خرید و یا فروش دستگاه هایفو کارکرده می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۹۵۲۱ در ارتباط باشید.

دستگاه هایفو دست دوم با قیمت مناسب تری نسبت به سایر دستگاه های هایفو ارائه می شود. از آنجا که شما می توانید تعداد شات های استفاده شده در دستگاه های لیزر هایفو را مشاهده کنید به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید. اما قبل از آن که درباره نحوه خرید و فروش دستگاه هایفو صحبت کنیم به معرفی این دستگاه می پردازیم.

دستگاه هایفو معجزه جوانی قرن!

همه ی افراد جوانی را دوست دارند. اما نه به هر قیمتی. زیبایی و جوان ماندن خوب است اما با استفاده از روش های بی خطر و کم خطر. کلاژن ماده ای است که در بدن انسان ترشح می شود و سبب جوان ماندن پوست می شود. با گذشت عمر، فعالیت کلاژن کم و کم تر می شود و همین مسئله موجب ایجاد چروک روی سطح پوست می شود.

کاری که ما باید انجام دهیم این است که بدن را برای تولید کلاژن تحریک کنیم. تمامی روش های جوانسازی بر پایه همین مسئله می چرخد. بعضی از این روش ها تهاجمی و بعضی غیر تهاجمی هستند.

جوانسازی با دستگاه هایفو تراپی

‍منظور از روش تهاجمی این است که با استفاده از جراحی به لایه های زیرین پوست دسترسی داریم و عملیات روی لایه های زیرین تشکیل می شود. این روش ها با زخم و گاها خونریزی است و نیاز به دوره نقاهت دارد.

در روش های غیر تهاجمی این مسئله وجود ندارد. نفوذ به لایه های خارجی پوست صورت می گیرد و بنابراین مشکل خونریزی و دوره نقاهت وجود ندارد. به همان نسبت تاثیرگذاری این روش زمان بر تر است و جوانسازی در حد سطحی انجام می شود.

اما روش هایفو انقلابی در امر جوانسازی ایجاد کرد که در این روش بدون نیاز به عمل جراحی و به صورت کاملا غیر تهاجمی دسترسی به لایه های زیرین پوست امکان پذیر می شود. بنابراین روش هایفوتراپی بسیار مورد استقبال جامعه پزشکی و مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

عملکرد دستگاه هایفو چگونه است؟

دستگاه هایفو از امواج اولتراسوند بهره می برد. امواجی با انرژی بالا که بدون اینکه آسیبی به سطح پوست بزند وارد لایه های زیرین پوست می شود. دارای کارتریج های مختلف با عمق های متفاوت است که هر عمق به لایه ای از سطح پوست نفوذ می کند و با عملیاتی که انجام می دهد سبب تحریک کلاژن سازی و جوانسازی و لیفت آن بخش می شود. HIFU مخفف امواج اولتراسوند با شدت و تمرکز بالا است. قدرت این امواج به اندازه‌ای است که به راحتی قابلیت نفوذ به لایه درم نفوذ کرده و لایه اپیدرم را هم رد می‌کند. بنابراین قادر به نفوذ به چربی‌های پوست است.

عملکرد دستگاه هایفو تراپی

روند کار هایفو تراپی چگونه است؟

این روش همانطور که گفته شد غیر تهاجمی بوده و برای سفت کردن و قوام پوست استفاده می‌شود. این کار هیچ دردی برای بیمار ایجاد نمی‌کند. از امواج اولتراسوند که به آنها امواج فراصوت هم می‌گویند و شبیه امواج سونوگرافی هستند، استفاده می‌کند. این امواج باعث می‌شوند تا پوست توسط گرمای تولید شده، تحریک شده و کلاژن تولید شود. ماده کلاژن مهم ترین ماده برای جوانسازی پوست است. بعد از انجام هایفو، تا زمان سه ماه به پوست اجازه بازسازی بدهید. بعد از این مدت شاهد معجزه جوانی پوست خواهید بود.

مزایای استفاده از هایفوتراپی چیست؟

💠 این روش کاملا بدون درد است و جای زخم و جراحی ایجاد نمی‌کند.

💠 هایفو تراپی غیر تهاجمی است.

💠 هایفو نیازمند دوران نقاهت نیست و مدت زمان استراحت لازم ندارد.

💠 بعد از درمان با هایفو مدت زمان بهبودی و درمان، سریع اتفاق می‌افتد.

💠 هایفو تراپی در عمق لایه درم نفوذ می‌کند و مشکلات زیادی را برطرف می‌کند.

💠 هایفو می‌تواند حتی چربی‌ها را حذف کرده و نیاز به جراحی برای اینکار ندارد.

💠 جوانسازی با هایفو به صورت طبیعی روی کلاژن‌ها تأثیر می‌گذارد.

 کاربردهای دستگاه هایفو تراپی

💠 از بین بردن انواع چین و چروک

💠 سفت کردن و قوام پوست

💠 بهبود حالت ارتجاعی پوست

💠 لیفت پوست و فرم دهی به آن

💠 جلوگیری از پیری پوست

💠 لیفت غبغب و حذف آن

💠 از بین بردن افتادگی پلک‌ها

💠 مورد استفاده جهت زاویه سازی فک

💠 نابودی خطوط خنده

💠 آب کردن و نابودی چربی های شکم به روش غیر تهاجمی و غیر جراحی

💠 جوانسازی پوست بدن و صورت

کاربردهای دستگاه هایفوتراپی

مزایای هایفو جهت جوانسازی کدام است؟

✅ هایفو تراپی صورت به صورت طبیعی با تحریک پوست برای ساخت کلاژن اتفاق می‌افتد.

✅ جوانسازی با هایفو از ماندگاری بالایی برخوردار است.

✅ این روش بین 12 تا 18 ماه ماندگاری داشته و بعد از آن دوباره باید هایفو انجام دهید.

✅ زمان هر جلسه هایفو کوتاه بوده و نهایتا 1 ساعت است.

✅ شما بعد از هایفو نیاز به دوره استراحت و نقاهت ندارید و زندگی روزمره ادامه خواهد داشت.

✅ این روش جراحی محسوب نمی‌شود، به همین دلیل خونریزی و برش به همراه ندارد.

✅ هایفو بدون درد انجام می‌شود و شبیه عملکرد دستگاه سونوگرافی است.

✅ با توجه به مشکل پوست خود، این روش را می‌توانید با روش‌های دیگر ترکیب کنید.

✅ هزینه هایفو تراپی خیلی کمتر از روش‌های جراحی است.

عوارض جانبی هایفو تراپی

در هر فردی با توجه به نوع پوست آن و همچنین مشکلی که برای آن هایفو انجام می‌دهد، عوارض هایفو متفاوت است. در ادامه همه عوارضی که ممکن است بعد از هایفو تراپی ایجاد شود را بررسی خواهیم کرد. تا شما در صورت ایجاد مشکل، بدانید چه راه حلی را باید اتخاذ کنید.

❌ ورم و التهاب پوست صورت

در اکثر بیماران، بعد از انجام هایفو ورم و التهاب در ناحیه درمان دیده خواهد شد. این موضوع کاملاً طبیعی بوده و مورد خاصی نیست. بعد از انجام توصیه‌های پزشکان قابل بهبودی است.

❌ تیرگی پوست

دقت کنید که هایفو تراپی را در مراکز مهم و معتبر انجام دهید. پزشک باید قبل از انجام این کار، برای شما تست انجام دهد. اگر مشکلی وجود نداشت و پوست شما حساسیت نشان نداد، می‌توانید این کار را انجام دهید. چون هایفو تراپی در حرارت بین 45 تا 65 درجه سلسیوس انجام می‌شود. به همین دلیل امکان دارد موجب تیرگی پوست شود.

❌ درد و ناراحتی در قسمت تحت درمان

از شایع‌ترین مشکلات و عوارض هایفو تراپی، گزارش درد در ناحیه  درمان است. این موضوع با رعایت نکاتی که پزشک به شما گفته و در صورت لزوم، مصرف دارو بهبود خواهد یافت.

❌ قرمز شدن پوست

به دلیل اینکه هایفو به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند، امکان قرمز شدن پوست وجود خواهد داشت. این موضوع بعد از چند ساعت از بین رفته و نگران کننده نیست.

❌ بی حس شدن ناحیه درمان با هایفو

بعد از انجام هایفو باید به نکاتی که پزشک و تکنسین به شما گفته، دقت لازم را انجام دهید. امکان بی حس و سر شدن ناحیه مورد نظر بعد از هایفو، بسیار زیاد است. معمولاً نسبت به سایر عوارض هایفو تراپی، این عارضه زمانی بیشتری می‌برد تا به صورت کامل برطرف شود. اما اگر نکات گفته شده را رعایت کنید، به زودی به بهبودی کامل دست پیدا خواهید کرد.

دلیل ایجاد این حس، این است که هایفو به عمق پوست نفوذ کرده و پوست ما دارای اعصاب زیادی است. اگر به سلول‌های پوستی آسیب وارد شود، موجب بی حسی شده و این مورد تا بهبودی کامل، زمان بیشتری لازم دارد.

عوارض روش هایفو تراپی

بعد از هایفو تراپی چه اقداماتی لازم است؟

✔️ بعد از هایفوتراپی پوست کمی حساس می‌شود که لازم است نکاتی را رعایت کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

✔️ بعد از هایفو پوست کمی متورم می‌شود، بهتر است از کمپرس آب یخ و دوش آب سرد استفاده کنید. این کار موجب بهبود ورم پوست شده و درد را آرام می‌کند.

✔️ هنگام دوش گرفتن، به هیچ عنوان پوست صورت و گردن خود را ماساژ ندهید.

✔️ به صورت مرتب از ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده کنید.

✔️ کسانی که هایفو انجام داده‌اند باید تا مدت 48 ساعت(دو روز) از حمام آب گرم و کلاً گرما دوری کنند.

✔️ دفت شود که تا مدت 24 ساعت روی صورت خود نخوابید.

✔️ تا چند روز بهتر است فقط ضد آفتاب مصرف شود و کرم آرایشی به پوست خود نزنید.

✔️ بهتر است آب بیشتری در این مدت مصرف کنید.

✔️ هیچ گونه پمادی بدون تجویز پزشک مصرف نشود. اگر لازم باشد، پزشک برای شما پماد تجویز خواهد کرد.

اگر قصد خرید یا فروش دستگاه هایفو دست دوم را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید. برای قیمت گذاری باید به چند فاکتور مهم توجه کنیم.

  • آیا دستگاه گارانتی دارد؟
  • آیا دستگاه خدمات پس از فروش دارد؟
  • چند کارتریج دارد؟
  • هر کارتریج چند شات کار کرده است؟
  • دستگاه ساخت چه کشوری است؟
  • قیمت روز دستگاه چند است؟
  • و …

با در نظر گرفتن همه عوامل نام برده شده می توانیم قیمت مناسبی را برای دستگاه در نظر بگیریم.

نحوه خرید دستگاه هایفو نو و دست دوم

برای راحتی حال مشتریان، شما می‌توانید دستگاه خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری از ما خریداری کنید. طبیعتاً قبل از خرید دستگاه‌های زیبایی شما نیاز به مشاوره دارید، که این کار به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد. بعد از خرید دستگاه، کارشناسان ما دستگاه را برای شما تست کرده و فیلم تست آن را برایتان ارسال خواهند کرد. با توجه به انتخاب شما، دستگاه به صورت تیپاکس و یا باربری برای شما ارسال خواهد شد. ضمناً کد رهگیری به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن طریق محموله خود را بررسی و پیگیری کنید.

اگر قصد خرید حضوری دستگاه هایفو را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در شعبه تهران، دستگاه هایفو را خودتان تحویل بگیرید. دستگاه در مقابل شما تست شده و بقیه روند خرید در حضور شما انجام خواهد شد. قبلاً از اینکه مجموعه آروینیا را برای خرید دستگاه هایفو با بهترین قیمت انتخاب می‌کنید، سپاسگزاریم.

خرید و فروش دستگاه هایفو نو و دست دوم با بهترین قیمت

در این مجموعه فروش انواع دستگاه هایفو دست دوم صورت می گیرد. اگر قصد صرفه جویی در هزینه های اولیه خود را دارید و می خواهید با مدیریت برای راه اندازی کلینیک و مرکز زیبایی خود هزینه کنید، انتخاب دستگاه هایفو دست دوم گزینه خوبی است. شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا، وارد کننده مستقیم دستگاه‌های زیبایی است.

اگر قصد خرید دستگاه هایفو را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا راهنمایی لازم را برای شما انجام دهند. همچنین کسانی که دستگاه دست دوم هایفو دارند و قصد فروش دستگاه هایفو دست دوم را دارند، می‌توانند با کارشناسان ما صحبت کنند. شرکت آروینیا دستگاه دست دوم شما را با قیمت مناسب، از شما خریداری خواهد کرد. چون تعداد شات دستگاه، روی آن مشخص است، بنابراین مشکلی برای فروش دستگاه وجود ندارد.

تماس با ما