لیست قیمت دستگاه میکرودرم

لیست قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پوست از مارک های معتبر موجود در بازار، از طریق این مجموعه قابل استعلام بوده و امکان خرید با قیمت واقعی را داشته است.

اگر شما هم به عنوان یک خریدار دستگاه میکرودرم در بازارهای گوناگون دنبال بهترین کیفیت و لیست قیمت این دستگاه بوده اید، حتما با چالش های گوناگونی مواجه شده اید. گشتن در بازارهای پر از تبلیغاتی که ممکن است به هر دلیلی در آن انواع مارک های تقلبی عرضه شده و تنها کسانی در این بین ضرر می کنند که مشتری و خریدار هستند. آیا می دانید که هم اکنون این امکان از طریق نمایندگی های آنلاین فروش دستگاه میکرودرم آروینیا فراهم شده تا ضمن آگاهی از لیست قیمت دستگاه میکرودرم، خریدی مطمئن از کیفیت و برندهای موجود را تجربه نمایید؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

با توجه به اینکه دستگاه های میکرودرم از بهترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست هستند؛ آشنایی با انواع این دستگاه ها می تواند نقش فزاینده ای در خریدی مطمئن داشته باشد.
مقصود از خرید مطمئن دستگاه میکرودرم این است که خریداران بتوانند مطابق آنچه که نیاز دارند و بر اساس میزان بودجه خود، خریدشان را انجام داده باشند.
دستگاه های میکرودرم امروزه در انواع تک موتوره و دو موتوره با مدل های سالنی و کلینیکال، از فروش بالایی برخوردار بوده اند.
این دستگاه ها دارای سری های اندرمولوژی و الماسه بوده و می توانند در از میان بردن انواع اسکارها، لک ها و چروک های روی صورت و بدن، نقش فزاینده ای داشته باشند.

قابلیت های بهترین دستگاه میکرودرم چیست؟

اگر به دنبال یک دستگاه میکرودرم باکیفیت هستید، بایستی خرید خود را از یک نمایندگی معتبر فروش در بازارهای امروزی انجام دهید.
از جمله قابلیت های دستگاه های میکرودرم پوست می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. دارای توان بالا
  2. قابلیت برداشت منظم بدون راه راه شدن
  3. قابلیت دیجیتال و آنالوگ کردن دستگاه
  4. دارای پروب های اندرمولوژی و الماسه
  5. قابلیت اضافه کردن پایه فابریک به دستگاه

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی و کلینیکی در مدلهای مختلفی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم، انواع مختلف این دستگاه را با هم بررسی کنیم:

  • دستگاه میکرودرم نایس درم
  • دستگاه میکرودرم طب مکس
  • دستگاه میکرودرم طوس طب
  • دستگاه میکرودرم پویان تجهیز
  • دستگاه میکرودرم فاپسکو
  • دستگاه میکرودرم استارمکس

دستگاه میکرودرم نایس درم چیست؟

میکرودرم نایس درم یک لایه برداری قوی پوست است، که آلودگی‌ها، میکروب‌ها و سلول‌های مرده را از روی پوست حذف می‌کند. ازاین دستگاه در دو مدل نایس درم III و نایس درم IV استفاده‌های زیادی دارد. امروزه این دو مدل دستگاه از برند نایس درم  در کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی استفاده می‌شوند. دستگاه نایس درم 3 یا III نوع آنالوگ بوده که قیمت کمتری نسبت به مدل دیجیتالی خود دارد. این دستگاه در سالن‌های زیبایی به راحتی روی یک میز قرار گرفته و استفاده می‌شود.

مدل نایس درم 4 یا IV دیجیتالی بوده و از صفحه نمایش برای نمایش اعداد و ارقام مهم برخوردار است. این دستگاه قدرت بالاتری داشته و قیمت آن هم کمی بالاتر است. هر دو مدل این دستگاه دارای سه حالت پودری، الماسه و اندرمولوژی هستند. حالت پودری برای لایه برداری کم عمق و الماسه برای موارد عمیق‌تر استفاده می‌شود.

لیست قیمت دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم طب مکس

این دستگاه در سه مدل خانگی، سالنی و کلینیکی طراحی و روانه بازار شده است. شما بسته به نیاز خود می‌توانید دستگاه مورد نظر را از ما خریداری کنید. امروزه دستگاه‌های میکرودرم خانگی کاربرد زیادی ندارند. اما این مدل میکرودرم خانگی، در سالن هم کاربرد دارد.

 

دستگاه میکرودرم طب مکس مدل X16

این مدل طب مکس مناسب استفاده در منزل است. دلیل آن هم قدرت کمتر این دستگاه است. البته این موضوع در کیفیت آن هیچ مشکلی ایجاد نکرده و کار آن فوق العاده است. با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید انواع مشکلات مانند جوش، آکنه، جای اسکارها، لکه ها و خراش صورت را درمان کنید.

دستگاه میکرودرم طب مکس مدل X18

شما دستگاه طب مکس مدل X18  را هم می‌توانید برای سالن‌های زیبایی استفاده کنید و هم برای کلینیک. قدرت مکش این دستگاه به اندازه‌ای است که بتواند مشکلات پوستی مانند چین و چروک و خطوط، لایه برداری، منافذ باز و بسیاری موارد دیگر را درمان کند. این دستگاه داخل یک چمدان قرار داشته و کار کردن و حمل و نقل آن را راحت می‌کند.

دستگاه میکرودرم طب مکس مدل TKN 160 

مدل کلینیکی دستگاه طب مکس که قدرت 85 کیلو پاسکال را دارد. از هر سه حالت پودری و الماسه و اندرمولوژی هم پشتیبانی می‌کند. دبی مکش آن هم 16 لیتر بر دقیقه بوده. این دستگاه هم داخل چمدان بوده و به راحتی حمل و نقل می‌شود. قدرت این دستگاه از دو مدل دیگر طب مکس بیشتر است.

لیست قیمت دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم طوس طب

  • ✅ این دستگاه دو سیستم پودری و الماسه دارد
  • ✅ قابلیت وکیوم و ماساژ هم به آن اضافه شده است.
  • ✅ هندپیس توربو فلو کار با آن را راحت کرده است.
  • ✅ هنوز هم برای سالن‌های زیبایی می‌توانید این دستگاه را استفاده کنید.
  • ✅ داشتن این دستگاه در سالن شما، علاوه بر اینکه مقرون به صرفه است، درآمد بالاتری را هم برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دستگاه میکرودرم فاپسکو

همه دستگاه‌های میکرودرم کار لایه برداری پوست را انجام می‌دهند. اما روند کار دستگاه میکروردرم فاپسکو با بقیه متفاوت است. این دستگاه از پودر اکسید آلومینیوم استفاده نمی‌کند. اما در عوض این پودر داخل خشاب های رنگی قرار داده شده و هر رنگ برای یک نوع پوست، کاربرد دارد. این دستگاه دو مدل آنالوگ و دیجیتال داشته که مسلّماً قیمت مدل دیجیتالی بیشتر از مدل آنالوگ است. برای خرید دستگاه میکرودرم فاپسکو و اطلاع از قیمت آن با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

شرکت پویان تجهیز که قبلا با نام هاینس کارهای خود را روانه بازار می‌کرد، اکنون سه مدل دستگاه میکرودرم دارد. ما به عنوان نمایندگی دستگاه های پویان تجهیز، دستگاه میکرودرم را با قیمت مناسب، خدمت شما ارائه می‌کنیم.

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز با توجه به قدرت در سه مدل 100 پاسکال، 120 پاسکال و 170 پاسکال موجود است. مدل های سالنی 100 و 120 پاسکال هستند. مدل کلینیکی 170 پاسکال است. کیفیت دستگاه های پویان تجهیز بسیار بالا بوده و همه کار خدمات و گارانتی را خودمان به عهده خواهیم گرفت. توصیه من به شما برای خرید دستگاه میکروردرم سالنی و یا کلینیکی، خرید یکی از دستگاه‌های میکرودرم پویان تجهیز است. 😍

  • 💠 هر سه مدل این دستگاه قابلیت های پودری، الماسه و ماساژ ( اندرمولوژی) را دارند.
  • 💠 کیفیت و قدرت این دستگاه از بقیه دستگاه‌های میکرودرم بالاتر است.
  • 💠 توصیه می‌شود برای انجام لایه برداری با میکرودرم پویان تجهیز، حتما از افراد خبره و آموزش دیده کمک بگیرید.
  • 💠 برای از بین بردن انواع تیرگی های پوست کاربرد داشته و نتایج فوق العاده ای به همراه دارد.
  • 💠 دستگاه پویان تجهیز دو مخزن یکی برای پودر کثیف و دیگری برای پودر تمیز دارد.
  • 💠 انجام لایه برداری با این دستگاه نیاز به آموزش دارد که هنگام خرید دستگاه میکرودرم، به شما داده خواهد شد.
  • 💠 عیب یابی های دستگاه پویان تجهیز و مراقبت از آن و همه موارد هنگام خرید دستگاه، در قالب فایل آموزشی به شما داده خواهد شد.
  • 💠 برای خرید دستگاه میکرودرم پویان تجهیز و اطلاع از قیمت آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

دستگاه میکرودرم استارمکس

شرکت استارمکس یکی از اولین شرکت‌هایی بود که دستگاه میکرودرم را روانه بازار کرد. البته این بدان معنا نیست که کیفیت و یا قدرت دستگاه، پایین است. چون استارمکس با پیشرفت فناوری، کارهای خود را بروز کرد و دستگاه‌های جدیدی را ارائه داد.

دستگاه میکرودرم استارمکس در مدل های زیر وجود دارد.

  1. دستگاه میکرودرم استارمکس بیونی 70 پاسکال نیوفیس
  2. دستگاه میکرودرم استارمکس بیونی 85 پاسکال
  3. دستگاه میکرودرم استارمکس بیونی 80 پاسکال نیوفیس
  4. دستگاه میکرودرم استارمکس بیونی 85 پاسکال چمدانی
  5. دستگاه میکرودرم استارمکس بیونی 160 پاسکال
  6. دستگاه میکرودرم استارمکس بیونی 160 پاسکال چمدانی توربو
  7. دستگاه میکرودرم استارمکس بیونی 120 پاسکال چرخدار

لیست قیمت دستگاه میکرودرم

هر کدام از دستگاه های استارمکس همانطور که در نامشان پیداست، دارای قدرت متفاوتی هستند. همه دستگاه‌ها از سه حالت پودری، الماسه و اندرمولوژی پشتیبانی می‌کنند. اگر قصد خرید دستگاه میکرودرم با اندازه مناسب و قیمت پایین برای سالن زیبایی خود دارید، پیشنهاد من دستگاه میکرودرم استارمکس است. این دستگاه کارایی فوق العاده داشته و در عین حال کار کردن با آن بسیار راحت و لذت بخش است. برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه میکرودرم استارمکس با کارشناسان ما تماس بگیرید. 💯

لیست قیمت دستگاه میکرودرم در نمایندگی های فروش آنلاین

لیست قیمت دستگاه میکرودرم از مارک های معتبر در نمایندگی های رسمی فروش آنلاین انواع دستگاه های میکرودرم، همان قیمتی است که خریداران در راستای خریدی ارزان و مقرون به صرفه انتظارش را دارند.
پس همین حالا نسبت به ثبت سفارش خرید دستگاه میکرودرم با مناسب ترین لیست قیمت دستگاه میکرودرم موجود در بازار، اقدام کنید. 

تماس با ما