مرجع خرید انواع دستگاه رفع تاتو پیکوشور

مرجع خرید انواع دستگاه رفع تاتو پیکوشور در ایران بسیار زیاد است. که شرکت آروینیا یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات در این زمینه می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره های کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

چگونه می توانم از شر تاتو های بدنم خلاص شوم؟

خالکوبی و تاتو در رحال حاضر در کشور ما روند افزایشی داشته و خواهان و طرفدار بسیاری پیدا کرده است. اما آن چیزی که مسلم است روجیه تنوع طلبی در انسان ها باعث می شود تا به سراغ روش های جدید و قابل تغییر برود. شاید بعضی ها برای از بین بردن تاتو دچارر سردرگمی شوند . و نتوانند تصمیم دقیق بگیرند. اکثر افراد تصور می کنند که از بین بردن تاتو یک روش دردناک است و شاید بعضی ها آن را یک کار غیر ممکن تلقی کنند.
اما در واقع بررسی ها نشان داده که حدود 20 درصد افراد بعد از گذر زمان از تاتو در بدن خودشان احساس پشیمانی دارند. لیزر و حذف تاتو با استفاده از دستگاه پیکوشورpico sure جزء به روز ترین روش های از بین بردن تاتو است. که علاوه بر تاتو قادر به از بین بردن خالهای نواحی مختلف بدن هم می باشد.همچنین می تواند از مود کربن تراپی استفاده کند تا موجب جوان سازی شود.

مرجع خرید انواع دستگاه رفع تاتو پیکوشور

خصوصیات سخت افزاری دستگاه لیزر پیکوشور

  • قادر به از بین بردن تاتو قرمز و کک و مک های صورت با استفاده از پروب 532 nm
  • قادر به از بین بردنن ضایعات برجسته کلوییدی با استفاده از پروب 755 nm
  • قادر به جوانسازی و لایه برداری با استفاده از مود کربن تراپی به وسیله پروب 1320 nm
  • قادر به از بین بردن انواع تاتو و خالکوبی های متفاوت با استفاده از پروب 1064 nm

دستگاه لیزر شرکت آروینیا دارای جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می باشد . دارای 2 نوع لیزر است . که پزشکان قادر خواهند بود تاتو های رنگی و سیاه را در تعداد جلسات کمتری از بین ببرند. پاک کردن تاتو های سیاه و تیره رنگ ، آبی رنگ ، قهوه ای پر رنگ و رنگ های مقاوم مثل سبز، حتی نارنجی، بنفش و … را هم این دستگاه می تواند برای شما انجام دهد. شرکت ما از مرجع خرید انواع دستگاه رفع تاتو پیکوشور است.

تعداد جلسات درمان و رفع تاتو با پیکوشور

دستگاه لیزر پیکوشور برای حذف تاتو در یک جلسه فقط می تواند خالکوبی هایی که با جوهر های تیره هستند را از بین ببرد. لازم به ذکر است که اگر شما یک تاتو کاملاً تیره دارید ، نیازمند 8-4 جلسه درمانی هستید. تا این تاتو بتواند کاملاً از بین برود. می توان 6 تا 10 ماه بازه زمانی برای از بین بردن تاتو های با رنگ تیره در نظر گرفت. البته اگر دستگاه پیکوشور را بر روی درجات بالا تنظیم کنید ، یعنی فشار دستگاه و انرژی خروجی را افزایش دهید .
می تواند خالکوبی هایی که عمق بیشتری دارند و پاک کردن آنها به راحتی امکان پذیر نیست را از بین برد. ناگفته نماند که این دستگاه توانایی از بین بردن تاتوهای نصفه نیمه که قبلاً سعی در حذف آنها داشته اید اما موفق نشده اید را خواهد داشت.

مرجع خرید انواع دستگاه رفع تاتو پیکوشور

مرجع خرید انواع دستگاه رفع تاتو پیکوشور

از بین بردن و حذف دائمی تاتو دیگر روشی غیر ممکن نیست . این کار را می توان بدون درد و با جلسات کمتری در شرکت آروینیا که یکی از مرجع خرید انواع دستگاه رفع تاتو پیکوشور است ، انجام داد.

تماس با ما