میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب

میکرودرم ابریژن فاپسکو در دو مدل دیجیتالی و آنالوگ، سبک و قابل حمل، مناسب ترین گزینه برای سالن های زیبایی است. با توجه به اینکه دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو ساخت متخصصان داخلی کشور است، قیمت بسیار مناسب و رقابتی دارد.

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو چیست؟

یکی از دستگاه‌های میکرودرم که توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند، میکرودرم فاپسکو است. این دستگاه ظاهر ساده ای داشته و کار کردن با آن خیلی راحت است. قابلیت ها و کاربردهای این دستگاه باعث شده تا بتوان از آن در انواع کارهای زیبایی و حتی لاغری استفاده کرد. درست است! این تنها دستگاه میکرودرم است که می‌توان از آن برای لاغری هم استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی های این دستگاه این است که می‌‌توان سرعت آن را تنظیم کرده و کنترل آن را به دست گرفت.

میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب

چرا میکرودرم فاپسکو را انتخاب کنم؟

کیفیت قطعات استفاده شده در ساخت این دستگاه بسیار بالا است و مقاومت زیادی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا عمر دستگاه بالا رفته و دوام بیشتری داشته باشد. پس یک دستگاه مقرون به صرفه بوده و صرفه اقتصادی بالایی دارد. شما دستگاهی را خریداری می‌کنید که علاوه بر اینکه مشتریان زیادی برای شما می‌آورد، هزینه مواد مصرفی آن پایین بوده و سود آوری بالاتری دارد. میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب را از ما بخواهید.

مزایای استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

  • 💠 این دستگاه لایه بردار قدرت زیادی در خورد کردن لایه های بیرونی پوست داشته و آنها را در هم می‌شکند.
  • 💠 لایه برداری علاوه بر از بین بردن سلول های مرده پوست، موجب جوانسازی هم خواهد شد.
  • 💠 استفاده از میکرودرم فاپسکو موجب بهبود و افزایش سرعت جذب مواد مغذی به پوست می‌شود.
  • 💠 از ایجاد و رشد باکتری های مضر پوست جلوگیری به عمل می‌آورد.
  • 💠 لایه های بیرونی پوست در این روش تمیز شده و بنابراین از ایجاد حساسیت در پوست جلوگیری می‌کند.

میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو در دو مدل قابل عرضه است.

  • دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو آنالوگ
  • دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو دیجیتال

میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب

روش کار دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

اکثر دستگاه های میکرودرم ابریژن دارای سیستم پودری و الماسه هستند. در روش لایه برداری پودری از پودر اکسید آلومینیوم استفاده می شود. پاشش با فشار پودر روی سطح پوست کار لایه برداری و پاکسازی را انجام می دهد.

در روش الماسه که برای لایه برداری عمیق تر استفاده می شود از سری هایی استفاده می شود که دارای تراشه های ریز الماس است و به همین دلیل به آن روش لایه برداری الماسه گفته می شود.

اما دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو با روشی متفاوت عمل می کند. دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو دارای دیسک هایی از پودر اکسید آلومینیوم است. این دیسک ها در رنگ های مختلف طراحی شده اند.

طراحی این دیسک ها به گونه ای است که هر رنگ مناسب یک نوع پوست می باشد. 

  • خشاب صورتی مناسب پوست های چرب
  • خشاب آبی مناسب پوست های معمولی
  • خشاب سفید مناسب پوست های حساس
  • خشاب قهوه ای مناسب پوست های خشک
میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب

کاربردهای دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

این دستگاه بی نظیر کاربردهای بسیار زیادی داشته و در زمینه های زیادی استفاده می‎‌شود. با توجه به کاربردها و مزایایی که این دستگاه دارد، می‌توان به جرأت گفت، میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب تری نسبت به سایر دستگاه های زیبایی ارائه می‌شود. از جمله این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ✅ لایه برداری سطحی پوست 
  • ✅اندرمولوژی و لیفت پوست در قسمت‌های مختلف صورت
  • ✅ قابل استفاده در نزدیک چشم ها و بینی، به دلیل استفاده نکرده مستقیم از پودر اکسید آلومینیوم
  • ✅ از بین بردن و نابودی لکه ها و کک و مک های پوست
  • ✅ نابودی خطوط ریز صورت و خط اخم و خنده 
  • ✅ مناسب جهت درمان ریزش موها 😍
  • ✅ روشن کننده پوست و بهبود ظاهر پوست
  • ✅ مجهز به رولر لاغری برای درمان چاقی 💯

میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب

مزیت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

یک تفاوت عمده دیگر که دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو با سایر دستگاه های میکرودرم ابریژن دارد این است که دارای رولر لاغری نیز می باشد. بنابراین از این دستگاه می توانید برای لاغری موضعی نیز استفاده کنید.

علاوه بر این دارای هندپیس اندرمولوژی نیز می باشد. البته اکثر دستگاه های میکرودرم ابریژن این هندپیس را دارند. در میکرودرم فاپسکو سری های اندرمولوژی در سه سایز مختلف طراحی شده تا از آن بتوان به راحتی برای نواخی مختلف استفاده نمود.

نحوه خرید دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

برای خرید دستگاه میکرودرم فاپسکو، شما دو راه دارید، هم می‌توانید به صورت حضوری، از شرکت زیبایی آروینیا آن را تهیه کنید. هم به صورت اینترنتی آن را از ما خریداری کنید. شرکت آروینیا در شهرهای کرج و تهران و چند شهر دیگر، نمایندگی فعال داشته و شما می‌توانید به آنجا مراجعه کنید. دستگاه در حضور شما تست شده و می‌توانید آن را خریداری کرده و با خود ببرید. برای خرید اینترنتی، دیگر نیازی به حضور شما در شرکت نیست. اما فیلم تست دستگاه، توسط کارشناسان برای شما ارسال خواهد شد. بعد از آن شما می‌توانید جهت خرید دستگاه میکرودرم فاپسکو اقدام کنید. برای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب

نحوه ارسال دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

 بعد از خرید دستگاه، اگر در تهران هستید، دستگاه توسط پیک و اسنپ برایتان ارسال خواهد شد. اگر در شهرستان هستید و ما در آنجا نمایندگی نداشته باشیم، دستگاه از طریق باربری و یا تیپاکس برای شما ارسال می‌شود. بعد از آن می‌توانید از طریق کد رهگیری، مرسوله خود را پیگیری کنید. دستگاه میکرودرم فاپسکو دارای مجوز، گارانتی و خدمات پس از فروش است. کارشناسان شرکت آروینیا، بعد از خرید دستگاه میکرودرم، پاسخگوی شما خواهند بود و همه آموزش ها برایتان ارسال می‌شود. البته در خرید حضوری، به صورت حضوری هم کار با دستگاه را به شما آموزش خواهیم داد.

میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب

همه ما هنگام خرید یک محصول، به دنبال محصولی با قیمت مناسب هستیم. قیمت برای همه در اولویت بوده و اهمیت زیادی دارد. اما کیفیت یک دستگاه و مورد اعتماد بودن سایتی که از آن خرید می‌کنیم هم، مهم است. شرکت تجهیزات زیبایی پوست و مو آروینیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم انواع دستگاه‌ها و تجهیزات زیبایی است. به همین دلیل قیمت تمام شده دستگاه برای مشتری، بسیار مناسب است. اگر قصد خرید دستگاه میکرودرم فاپسکو برای سالن زیبایی خود را دارید، همین حالا اقدام کنید.

32

  1. سلام
    میکرودرم فاپسکو مدل دیجیتال رو موجود دارید ؟
    مدل دیجیتال و آنالوگ چه قیمتن ؟
    گارانتی هم دارن ؟

  2. سلام دستگاه میکرودرم ابریژن میخواهم برای کلینیک لطفا برای بنده ارسال کنید قیمت شما ازهمه جا مقرون به صرفه تر هست وکیفیت دستگاه‌های شما بالاست چون چند باردستگاه سفارش داشتم راضی بودم خیلی عالی بودن ممنونم

  3. سلام وقت بخیر
    میکرودرم فاپسکو مدل انالوگ و دیجیتال چه تفاوتهایی باهمدیگه دارن؟ شما کدوم مدلو پیشنهاد میدید؟

  4. سلام و روز بخیر

    میکرودرم دیجیتال ازتون خرید داشتیم و کیفیت خیلی خوبی داره
    سپاس

    شما قرص ها رو هم دارید مجزا؟

  5. سلام من از شرکت شما دستگاه میکرودرم فاپسکو دیجیتالی رو خریدم از کیفیت و نحوه برخود کارشناس فروشتون خیلی راضی هستم ممنون از شرکت خوبتون

  6. سلام مدل ابریژن فاپسکو رو ازتون خریدم و منتظرم تا بدستم برسه
    ممنون از پشتیبانی خوبتون

  7. سلام و ارادت خسته نباشید دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو می خوام سفارش بدم فقط به راهنمایی بیشتری نیاز دارم میشه کمکم کنید؟

  8. دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو خیلی بهتر از دستگاه های دیگس. پیشنهاد من به شما خرید این دستگاه.

  9. سلام دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو همراه با خشاب هاش قیمتش محاسبه میشه یا برای خرید خشاب ها باید هزینه جدا پرداخت کنیم

  10. سلام وقت بخیر
    من از شما یه چندتا محصول خریدم و بسیار از کیفیتش و نحوه برخورد راضی بودم ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما