دستگاه میکرودرم هاینس ( پویان تجهیز) + قیمت خرید عالی

یکی از پر قدرت ترین دستگاه‌های میکرودرم، دستگاه میکرودرم هاینس ( پویان تجهیز) است. برای اطلاع از قیمت خرید این دستگاه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

میکرودرم پویان تجهیز را می‌توانید در کلینیک های زیبایی استفاده کنید. این دستگاه قدرت بالاتری نسبت به سایر میکرودرم های موجود دارد. فشار مکش در این دستگاه 120 کیلو پاسکال است. این یعنی شما نمی‌توانید برای پوست های حساس و آسیب دیده از آن استفاده کنید. توصیه ما این است که از میکرودرم پویان تجهیز برای آقایان و یا افرادی که پوست زمختی دارند، استفاده کنید. نام تجاری این دستگاه پویان تجهیز است؛ البته قبلا با نام هاینس هم شناخته میشد. این دستگاه هم مانند همه میکرودرم های دیگر، از هندپیس‌های پودری و الماسه برخوردار است. در ادامه جزئیات بیشتری از این دستگاه را به شما خواهیم گفت.

دستگاه میکرودرم هاینس

ویژگی های دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

این دستگاه با استفاده از هندپیس‌های پودری، الماسه و اندرمولوژی خود، می‌تواند کار لایه برداری پوست را انجام دهد. کار لایه برداری از پوست، به این صورت است که تراشه های الماس، پوست را خراش داده و تراش سطحی ایجاد می‌کنند. این تراشه ها توسط حالت مکش دستگاه، از روی پوست جمع آوری می‌شوند. میکرودرم پویان تجهیز شامل ویژگی های زیر است:

  • فشار مکش 120 کیلو پاسکال
  • دبی مکش 23 لیتر در یک دقیقه
  • دارای توان 2.3 اسب بخار
  • دارا بودن دو هندپیس پودری، الماسه

از هندپیس پودری می‌توان برای پاکسازی نمودن پوست و همچنین جوان سازی استفاده کرد. این کار به صورت عمقی انجام خواهد شد و برای چین و چروکهای ریز و عمیق موثر است. از هندپیس الماسه هم می‌توان برای پاکسازی و لایه برداری پوست استفاده کرد. اما این کار در سطح پوست انجام می‌شود. هندپیس اندرمولوژی برای فرم دهی به پوست و همچنین بهبود در گردش خون استفاده می‌شود.

دستگاه میکرودرم هاینس

کاربرد دستگاه میکرودرم هاینس

  • نابودی لکه های بارداری
  • نابودی لکه های قهوه ای افزایش سن
  • نابود کردن انواع چین و چروکهای پوست
  • حذف خطوط اخم و خنده
  • بهبود گردش خون در پوست
  • جوانسازی و روشن کردن پوست

همه این کارها با انجام لایه برداری و پاکسازی پوست انجام می‌شود. شما می‌توانید از این دستگاه در کلینیک زیبایی خود استفاده کرده و مشتریان زیادی را جذب کنید.

دستگاه میکرودرم هاینس ( پویان تجهیز) + قیمت خرید عالی

اگر برای کلینیک خود هنوز دستگاه میکرودرم تهیه نکرده‌اید، پیشنهاد ما به شما دستگاه میکرودرم پویان تجهیز است. این دستگاه با قدرت بالای خود انواع مشکلات پوستی را درمان کرده و مناسب جوانسازی پوست است. برای خرید دستگاه میکرودرم هاینس ( پویان تجهیز) با قیمت عالی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما