تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed

تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed ، در سال 2022 و 2023 انجام شده است. این دستگاه لیزر یکی از پیشرفته ترین‌ها است. شما می توانید این محصول را پس از کسب اطلاعات کافی از کارشناسان ما، با قیمت مناسب تهیه نمایید.

از بین بردن موهای زائد به وسیله لیزر

انسان ها همواره به دنبال زیبایی بوده اند . از بین تمامی کارهایی که برای زیبایی و شادابی پوست انجام می شود، حذف موهای زائد به وسیله لیزر توانسته است طرفداران زیادی را به دست آورد. دستگاه لیزر موهای زائد دایود یکی از دستگاه های لیزر دائمی موها محسوب می شود. خوشبختانه این دستگاه بر روی انواع موها و رنگ پوست های متفاوت تست شده است.
نتایج به دست آمده به اندازه ای جالب توجه است که لیزر دایود را به عنوان برترین ذستگاه حذف موهای زائد تبدیل کرده است.اکر شما دارای یک کلینیک زیبایی هستید، استفاده از این دستگاه را به شما توصیه می کنیم. چون هم قیمت مناسب تری دارد و هم کار کردن با آن به شدت آسان است. تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed می باشد و توسط شرکت آروینیا فروش آن انجام می شود.

تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed

نحوه عملکرد دستگاه لیزر دایود ایرانی (لومینا)

  • این دستگاه دارای توان بالایی در از بین بردن موهای زائد می باشد.
  • سرعت تابش لیزر توسط این دستگاه به شدت بالا می باشد.
  • پالس های لیزر پشت سر هم و بدون وقفه ارسال می شوند. در این مدت زمان دمای بین موها به شدت بالا می رود.
  • شدت گرمای زیاد موجب آسیب جدی به ریشه و حتی ساقه موها می شود.
  • ادامه این روند، در نتیجه موجب از بین بردن و حذف موهای می شود.
  • علت سرعت بالای این دستگاه بزرگ بودن سطح مقطعی می باشد، که پالس های نوری به آن تابیده می شود.

مشخصات فنی دستگاه لیزر لومینا

  • قابلیت انجام 20 میلیون شات
  • دارای پمپ دیافراگمی
  • بار لیزر 6 بار
  • ماژول خنک کننده با توان 800 وات
  • دارا بودن تانک آب 5 لیتری
  • سرعت پمپ هد آن 15 میلی ثانیه است.

تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed

چرا دستگاه لیزر لومینا را انتخاب کنیم؟

این دستگاه سرعت بالاتری نسبت به دستگاه‌های لیزر دیگر دارد. دلیل آن هم داشتن سطح مقطع بزرگ‌تر است. این موضوع باعث می‌شود تا در هر شات، منطقه بیشتری از بدن، تحت لیزر قرار گیرد. ضمناً این روش دردی برای بیمار ندارد. دلیل آن هم این است که دستگاه لیزر دایود لومینا، طول موج خود را با طول موج رنگدانه‌های مو مطابقت می‌دهد. این امر باعث شده تا بیمار حین انجام لیزر، درد نداشته باشد. اگر بخواهیم با دستگاه های لیزر IPL مقایسه ای داشته باشیم، دستگاه لیزر لومینا، هم سرعت بالاتری نسبت به IPL ها دارد و هم درد کمتری ایجاد می‌کند.

کاربری راحت تر و یادگیری راحت دستگاه

تجربه کاربری مناسب دستگاه، از جمله مهم ترین نکات، حین خرید دستگاه لیزر است. چون کار لیزر طاقت فرسا است و کاربر دستگاه، باید مدت زمان زیادی، به انجام این کار بپردازد. لیزر لومینا منوی پیچیده ای نداشته، به همین دلیل امکان خطا هنگام ورود داده و یا مقادیر وجود ندارد. داشتن صفحه نمایش لمسی کار کردن با آن را راحت نموده است. کاربر هنگام شروع به کار با دستگاه، فقط کافی است تا محل مورد نظر درمان، جنسیت بیمار و نوع رنگ پوست را به دستگاه بدهد. بعد از اینکار دستگاه لیزر دایود لومینا به صورت خودکار، به تنظیم کردن مقادیر لازم برای لیزر می‌پردازد.

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر دایود لومینا

برای اینکه بیمار هنگام انجام لیزر، دردی نداشته باشد، سیستم خنک کننده در دستگاه های لیزر تعبیه شده است. این کار علاوه بر جلوگیری از درد، از ایجاد سوختگی، التهاب و همچنین لکه های پوست، جلوگیری می‌کند. سیستم خنک کننده دستگاه لومینا، بسیار پیشرفته است. این دستگاه، به صورت چند لایه کار خنک سازی را برای پوست انجام می‌دهد. این دستگاه دو ماژول خنک کننده دمایی دارد. این ماژول که ICC نامیده می‌شود، در هد این دستگاه قرار داشته و هنگام شروع به کار دستگاه، فعالیت خود را آغاز می‌کند. بنابراین دمای هد لیزر را به صفر درجه سانتی گراد می‌رساند. این کار تا پایان انجام لیزر اتفاق می‌افتد. دستگاه لیزر دایود لومینا تا 18 ساعت کار پیاپی، هد خود را در این دما ثابت نگه می‌دارد.

تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed

مدت زمان کارکرد پیاپی دستگاه لیزر دایود لومینا

یکی از فاکتورهای مهم دستگاه لیزر دایود لومینا، همین مدت زمان کارکرد پیاپی است. لیزر دایود لومینا را می‌توانید بین 15 تا 18 ساعت به صورت پیاپی به کار ببرید. اگر برای کلینیک زیبایی خود هنوز دستگاه لیزر موی زائد، تهیه نکرده اید، این دستگاه می‌تواند سودمندی زیادی برای شما داشته باشد. چون اکثر دستگاه های لیزر مدت زمان فعالیت کمی دارند و باید هر 4 ساعت خاموش شوند. به همین دلیل خرید دستگاه لیزر دایود لومینا، برای شما صرفه اقتصادی داشته و درآمد بالایی را برایتان خواهد داشت.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر دایود مدل ایرانی(لومینا)

  • سرعت بالای دستگاه: یکی از ویژگی های مهم دستگاه دایود است. چون در هر بار تابش پالس به قسمت بزرگی از پوست تابانده می شود. در نتیجه کل عملیات با سرعت بالاتری انجام می شود.
  • دارای نتایج فوق العاده : این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های لیزر از عملکرد بهتری برخوردار است. نتایج استفاده آن بر روی انواع پوست ها ، نشان دهنده برتری آن است.
  • عدم ایجاد عارضه جدی: استفاده از دستگاه لیزر دایود خوشبختانه عوارض زیادی بر روی بیماران ایجاد نکرده است. حتی مشکل قرمز شدن و متورم شدن پوست، در اثر استفاده از آن هم، خیلی کم گزارش شده است.
  • دارای درصد بالای رضایت مشتریان : خوشبختانه لیزر دایود توانسته است به سرعت در میان مردم محبوب شود. دلیل آن هم عملکرد عالی این دستگاه بر روی انواع تیپ های پوستی می باشد. علاوه بر آن سیستم خنک کننده فوق العاده این دستگاه، موجب شده تا عوارض استفاده از لیزر به حداقل برسد. تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed

تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed

خرید دستگاه لیزر دایود ایرانی

دستگاه لیزر دایود ایرانی را می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از کارشناسان شرکت آروینیا، خریداری کنید. امروزه میزان خرید اینترنتی افراد و رضایت آنها از سایت‌های اینترنتی بسیار زیاد شده است. با توجه به اینکه دستگاه‌های زیبایی قبل از خرید نیاز به مشاوره دارند، به شما توصیه می‌کنیم تا حتما با کارشناسان ما مشاوره کرده و سپس اقدام به واریز وجه کنید. دستگاه لیزر دایود ایرانی لومینا را هم می‌توانید به صورت حضوری در شعبه تهران خریداری کنید. هم به صورت اینترنتی بعد از مشاوره با کارشناسان ما این کار را انجام دهید.

در خرید اینترنتی، دستگاه بعد از واریز وجه، برایتان ارسال خواهد شد. این کار از طریق باربری و تیپاکس قابل انجام بوده و کد رهگیری به شما داده خواهد شد. شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا از سال 1396 فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش دستگاه‌ها و تجهیزات زیبایی آغاز نموده است. کارشناسان ما بعد از فروش دستگاه به شما، خدمات پس از فروش رایگان ارائه می‌دهند. همچنین گارانتی محصولات هم بعد از خرید دستگاه به شما داده خواهد شد.

تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed

تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed

شرکت آروینیا تولید دستگاه لیزر دایود ایرانی دارای مجوز imed را در رأس کارهای خود قرار داده است. به همین دلیل می تواند با قیمت مناسب و گارانتی معتبر آن را به خریداران واقعی عرضه نماید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما