فروش دستگاه میکرودرم سالنی

امروزه روش های زیادی برای جوان سازی پوست آمده است که انواع ماسک های لایه بردار، لیفت صورت، عمل های جراحی و تزریق ژل نمونه هایی از این روش ها می باشند. اما دستگاه میکرودرم روشی متفاوت از همه ی این موارد است و کاملا بدون عوارض می باشد. این دستگاه به روش میکرونی عمل می کند. فروش دستگاه میکرودرم سالنی در سایت های معتبر فروش تجهیزات زیبا سازی وجود دارد و بسته به نوع و کیفیت دستگاه در قیمت های مختلف به فروش می رسد.

 

خرید اینترنتی دستگاه میکرودرم سالنی ارزان

پوست قسمت حساس بدن می باشد و در طول روز در معرض آلودگی هوا، گردو غبار و اشعه نور خورشید قرار دارد که هر کدام ازینها می توانند به مرور زمان به پوستمان آسیب برسانند. در صورت نرسیدن به سلامت پوست ممکن است دچار لک های پوستی و چین و چروک روی پوست صورتمان شویم.

روش های مختلف جوان سازی و زیباسازی پوست در کلینیک و سالن های زیبایی وجود دارد که اکثر آن ها ممکن است عوارضی به به دنبال داشته باشند. اما دستگاه میکرودرم می تواند بدون هیچ ماده ی شیمیایی لایه های مرده ی سطح پوست را بردارد و به پوست شادابی خاصی ببخشد.

این دستگاه به روش میکرونی عمل می کند و روش آن کاملا فیزیکی و بدون دخالت مواد مختلف شیمیایی مضر می باشد. خرید اینترنتی دستگاه میکرودرم سالنی ارزان به صورت آنلاین و توسط سایت های معتبر امکان پذیر می باشد.

فروش دستگاه میکرودرم سالنی

قیمت روز انواع دستگاه میکرودرم سالنی

میکرودرم علاوه بر لایه برداری پوست صورت می تواند در از بین بردن لک های به جا مانده از جوش نیز موثر باشد و با چند مرحله اثرات عمقی را نیز از بین ببرد. همچنین در از بین بردن لک های بارداری بسیار موثر است و آن ها را از بین می برد.

این دستگاه توسط نوعی کریستال بسیار ظریف عمل می کند و در از بین بردن سلول های شاخی و مرده پوست مفید است. میکرودرم برخلاف ژل های شیمیایی و مضر که به صورت آسیب می رسانند، پوست را ترمیم و شاداب می کند.

برای اطلاع از قیمت روز انواع دستگاه میکرودرم سالنی می توانید به سایت معتبر مراجعه کنید و این محصول را با قیمتی ویژه خریداری کنید. این سایت محصولات تضمینی و با کیفیت را تحویل مشتریان می دهد و بسیار مورد اطمینان است.

بهترین مارک دستگاه میکرودرم پزشکی و سالنی در بازار های کشور

پوست مانند دیگر اعضای بدن نیاز به رسیدگی دارد. با افزایش سن، پوست صورت دیگر آن جوانی و طراوت قبل را ندارد. اگر به پوست رسیدگی نشود پوست خیلی زود چین می افتد و خشک و افتاده می شود.

ماسک های مختلف طبیعی و شیمیایی وجود دارند و لایه بردار قوی پوست هستند اما ممکن است با هر پوستی سازگاری نداشته باشند. میکرودرم تنها روشی است که با انواع پوست سازگار است و یک لایه بردار قوی و طبیعی به شمار می رود.

دستگاه میکرودرم با توجه به نوع شرکت سازنده، در مارک های مختلفی در بازار موجود است. انواع مدل های پزشکی و سالنی وجود دارد که هر کدام از نظر قیمت و کیفیت متفاوت هستند. برای این که از بهترین مارک این محصول مطمئن شوید می توانید به سایت های فروش این دستگاه مراجعه کنید.

فروش دستگاه میکرودرم سالنی

فروش عمده دستگاه میکرودرم سالنی با گارانتی معتبر

قیمت دستگاه میکرودرم با توجه به مدل و مارک آن متفاوت است. فروش عمده دستگاه میکرودرم سالنی با گرانتی معتبر بسیار ارزان و قیمت مناسب می باشد. این محصول به دلیل کاربرد زیاد آن، در اکثر سالن های زیبایی وجود دارد.

دستگاه میکرودرم وارداتی، در برندهای مختلف وارد بازار وجود دارد. این محصول با مکش می تواند جوش های سرسیاه را نیز ازبین ببرد. امروزه لوازم و دستگاه های زیباسازی در برندهای متفاوت تولید می شوند.

کاربرد دستگاه میکرودرم با توجه به مدل دستگاه می تواند متفاوت باشد. معمولا این محصول دارای دفترچه ی راهنما می باشد و یا طریقه ی استفاده ی آن توسط مشاوران آموزش داده می شود.

تولید و عرضه بهترین نوع دستگاه میکرودرم پوست در مدل های مختلف

با دستگاه میکرودرم ایرانی و نمونه ی خانگی آن خانم ها می توانند بدون مراجعه به سالن های زیبایی و پرداخت هزینه های سنگین، خودشان در منزل صورت خود را اصلاح کنند. دستگاه میکرودرم پوست خانگی، پوست شما را صاف و به آن طراوت خاصی می بخشد.

تولید و عرضه بهترین نوع دستگاه میکرودرم پوست در مدل های مختلف، توسط سایت های معتبر وجود دارد. برخی از این سایت ها دارای مشاور رایگان محصولات می باشند و مشتری می تواند به راحتی به پاسخ سوالات خود پیرامون محصول مورد نظر دست یابد.

دستگاه میکرودرم ابریژن، یک روش درمان بدون درد و دخالت مواد شیمیایی است و نیز غیر تهاجمی می باشد. این دستگاه در نمونه های مختلف سالنی و خانگی تولید و در بازار توزیع می شود. خرید این محصول به صورت غیر حضوری نیز امکان پذیر است.

فروش دستگاه میکرودرم سالنی

بزرگترین و معتبرترین شرکت تولیدی دستگاه میکرودرم سالنی در ایران

معمولا همه ی ما به دنبال روشی طبیعی و فیزیکی برای حفظ سلامت پوستمان هستیم اما روش هایی مانند تزریق ژل ممکن است برگشت داشته باشند و یا عوارضی در پوستمان ایجاد کنند که دیگر بازگشت آن ممکن نباشد.

آنچه دستگاه میکرودرم را از سایر روش های جوان سازی پوست متمایز می کند بی عارضه بودن این روش است که هر فردی را جدب می کند. برای خرید دستگاه میکرودرم می توانید به بزرگترین و معتبرترین شرکت تولیدی دستگاه میکرودرم سالنی در ایران مراجعه کنید.

شرکت پخش دستگاه میکرودرم با گارانتی و تضمین ضمانت کالا به مشتریان، انتخاب و خرید را برای آن ها آسان می کند. مارک های پرفروش معمولا از کیفیت بالایی برخوردار و دوام طولانی دارند.

انواع دستگاه میکرودرم سالنی

دستگاه میکرودرم سالنی در انواع مختلف، توسط برندهای مختلف تولید شده است. شرکت های مختلف استارمکس، طب مکس، طوس طب و فاپسکو، دستگاه های میکرودرم سالنی را تولید کرده اند. در ادامه این دستگاه ها را برایتان بازگو می‌کنیم.

دستگاه میکرودرم استارمکس

میکرودرم استارمکس دارای چند مدل است که بر اساس قدرت دسته بندی شده اند. این دستگاه قابلیت استفاده در سالن زیبایی را دارد. تنوع در مدل و رنگ و اندازه و قدرت، باعث شده تا میکرودرم سالنی استارمکس، مورد توجه همگان قرار بگیرد. اگر هنوز برای سالن زیبایی خود دستگاه میکرودرم خریداری نکرده اید، دستگاه میکرودرم استارمکس، مناسب شماست.

فروش دستگاه میکرودرم سالنی

ویژگی های دستگاه میکرودرم استارمکس

  • هر سه قابلیت پودری، الماسه و اندرمولوژی را دارد.
  • برای از بین بردن انواع جوش و چین و چروک کاربرد دارد.
  • در قدرت های 70، 80، 85، 120 و 160 پاسکال تولید شده است.

دستگاه میکرودرم طب مکس

شرکت طب مکس دستگاه میکرودرم خود را در سه مدل به بازار روانه کرده است. مدل X16 ، X18 و TKN 160 . هر سه مدل این دستگاه قابلیت های پودری، الماسه و اندرمولوژی را دارند. برای لایه برداری پوست بسیار کاربردی است. قابلیت تنظیم میزان پودر از ویژگی های خاص این دستگاه است. مدل TKN 160  برای کلینیک های زیبایی مناسب است.

فروش دستگاه میکرودرم سالنی

دستگاه میکرودرم طوس طب

میکرودرم طوس طب شرکت آروینیا مدل TM122 است. این دستگاه توان و سرعت زیادی دارد. همچنین قدرت مکش آن خیلی خوب است. علاوه بر حالت پودری و الماسه، قابلیت وکیوم و ماساژ را هم دارد. بدنه بسیار محکمی داشته و قطعات آن از پلی کربنات نشکن ساخته شده است. به گونه ای طراحی شده تا بتوان به راحتی فیلترها را تعویض کرد.

فروش دستگاه میکرودرم سالنی

دستگاه میکرودرم فاپسکو

این دستگاه دو مدل دیجیتالی و آنالوگ دارد. این مدل از میکرودرم از نظر کارایی با بقیه مدل ها فرق دارد. این دستگاه پودر اکسید آلومینیوم را به صورت مستقیم روی پوست بیمار استفاده نمی‌کند. بلکه به جای آن از خشاب های اکسید آلومینیوم استفاده می‌کند. این خشاب ها در رنگ های مختلف تولید شده اند. با توجه به نوع پوست یکی از آنها را استفاده می‌کنید.

فروش دستگاه میکرودرم سالنی

مشخصات فنی دستگاه میکرودرم

تولیدکننده دستگاه میکرودرم، این محصول را  در دو نوع آنالوگ و دیجیتال تولید و به بازار عرضه می کند. دستگاه آنالوگ دارای سه قابلیت برای زیباسازی پوست می باشد و بدون هیچ دردی پوست را پاک سازی می کند. چین و چروک های ریز اطراف چشم را از بین برده و پوست را روشن می کند. بویژه زیر بغل و کشاله ی ران را از تیرگی در می آورد.

این محصول معمولا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش، همچون آموزش رایگان کار با دستگاه و نصب رایگان دستگاه می باشد. همچنین با گارانتی چند ساله، درصورت خرابی دستگاه می توان آن را به نمایندگی ها برد و به طور رایگان تعمییر کرد.

تولید کننده دستگاه میکرودرم، این دستگاه را به گونه ای تولید کرده که مصرف کننده احساس درد نمی کند در صورت داشتن پوست خیلی حساس امکان کبود شدن وجود دارد. اما در مجموع پوستی شاداب خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما