قیمت انواع دستگاه میکرودرم ابریژن طب مکس

دستگاه میکرودرم  یکی از انواع دستگاه های درمانی بوده که ویژگی های خاص آن باعث شده است، امروزه در قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد.  و در رفع بسیاری از مشکلات پوستی نقش موثری داشته باشد و در بازار این محصول، دانستن قیمت فروش این دستگاه در طرح ها و مدل های مختلف از جمله دستگاه میکرودرم طب مکس، آشنایی با ویژگی ها و خصوصیات این محصول و همچنین آگاهی از شرکت ها و کارخانه های معتبر فروش دستگاه میکرودرم ، می تواند کمک زیادی به مشتریان محترم در خرید این محصول کرده و تجربه خوبی از خرید دستگاه میکرودرم را برای آن ها رقم بزند.

بهترین برند دستگاه میکرودرم در ایران

امروزه کارخانه ها و شرکت های زیادی در ایران با بهره گیری از پرسنل مجرب و امکانات به روز و پیشرفته به کار ساخت انواع دستگاه میکرودرم مشغول بوده و همواره در حال افزایش کیفیت، مرغوبیت و تنوع محصولات خود می باشند و به این ترتیب، خرید دستگاه میکرودرم برای زیبایی بخشیدن به چهره و رفع مشکلات پوستی، به کاری راحت و لذت بخش برای خریداران محترم تبدیل شده است.

تولید و طراحی بهترین برند دستگاه میکرودرم در ایران، به عنوان یک وسیله موثر در پاک سازی پوست، با به کار گیری اصول صحیح ساخت و استفاده از ابزارآلات مدرن در حال انجام است و این موضوع باعث شده است تا فروش دستگاه میکرودرم در شهر های مختلف دارای رونق زیادی باشد.

ویژگی های دستگاه میکرودرم طب مکس

خرید دستگاه میکرودرم به صورت نقدی و اقساطی

برای خرید دستگاه میکرودرم چه خوب است که بدانیم خرید اقساطی دستگاه میکرودرم بسیار مقرون به صرفه تر برای خریداران محترم بوده و باعث می شود تا با خیال آسوده تری به خرید خود بپردازند و نمایندگی های فروش دستگاه میکرودرم، مکانی هستند که این کار را انجام می دهند.

حضور این مراکز و نمایندگی های فروش در شهر های مختلف باعث شده است تا امکان خرید دستگاه میکرودرم به صورت نقدی و اقساطی برای مشتریان گرامی در شهر های خودشان به راحتی فراهم بوده و دغدغه ای بابت خرید این محصول با قیمت و کیفیت مناسب وجود نداشته باشد.

تولید انواع دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

دستگاه میکرودرم پوست، از آن دسته محصولاتی است که کارایی بالا، کیفیت منحصر به فرد و هم چنین قیمت ارزان و مناسب آن زبانزد عام و خاص بوده و می تواند توجه هر خریداری را به خود جلب کند و تجربه یک خرید خوب و به یاد ماندنی را برای مشتریان محترم رقم بزند.

تولیدکنندگان دستگاه میکرودرم با بهره گیری از مدرن ترین ابزار آلات و فناوری های روز و هم چنین به کار گیری اصول صحیح طراحی این ابزار، به کار تولید تولید انواع دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی از جمله دستگاه میکرودرم طب مکس مشغول بوده و از طرفی قیمت این کالا نیز یک نقطه قوت برای آن به شمار آمده و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

انواع دستگاه میکرودرم طب مکس

دستگاه میکرودرم طب مکس از نظر قدرت دارای سه مدل است. میکرودرم طب مکس x16, x18  و TKN160 . در ادامه هر کدام از این دستگاه‌ها را برای شما به صورت کامل شرح خواهیم داد.

دستگاه میکرودرم X16

این دستگاه را می‌توانید به صورت خانگی هم استفاده کنید. یکی از روش های پاکسازی پوست است که با از بین بردن چین و چروک‌های پوست، در قسمت‌های دور چشم و پیشانی، منجر به جوانسازی می‌شود. دستگاه میکرودرم ابریژن طب مکس را در همه پوست‌ها می‌توانید استفاده کنید. این دستگاه هندپیس دائمی دارد و هزینه مواد مصرفی در این دستگاه، نسبت به دستگاه‌های دیگر کمتر است.

قیمت میکرودرم طب مکس x16

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم طب مکس X16

💠 از بین برنده چین و چروک‌ها و خطوط ریز پوست

💠 جوانسازی پوست

💠 مناسب انواع پوست چرب و خشک

💠 بهبود و درمان اسکارهای مینور

💠 قدرت مکش 65 کیلو پاسکال

💠 برخورداری از سیستم‌های پودری، الماسه و اندرمولوژی

💠 داشتن هندپیس دائمی

💠 مناسب جهت نابودی جوش‌های سرسیاه و سرسفید

💠 نابودی خال‌های قهوه‌ای که در اثر افزایش سن ایجاد می‌شوند.

دستگاه میکرودرم ابریژن طب مکس X18

این مدل از دستگاه میکرودرم طب مکس هم دارای پروب‌های الماسه، اندرمولوژی و پودری است. قبل از استفاده از دستگاه میکرودرم باید پوست خود را از چربی و هرگونه آرایش پاک کنید. پزشک با توجه به مشکل پوست، مدت زمان انجام لایه برداری را به شما خواهد گفت. اما معمولا هر جلسه میکرودرم، حدود نیم ساعت زمان می‌برد. نتایج استفاده از میکرودرم تا چند ماه روی پوست باقی خواهد ماند. بعد از انجام میکرودرم، باید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. سعی شود تا 24 ساعت بعد از میکرودرم، آب داغ روی پوست استفاده نشود. در ادامه ویژگی‌های دستگاه میکرودرم طب مکس X18 را بررسی خواهیم کرد.

انواع دستگاه میکرودرم طب مکس

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم طب مکس X18

✔️ قدرت مکش این دستگاه 85 کیلو پاسکال است.

✔️ از سه سیستم الماسه، پودری و اندرمولوژی برخوردار است.

✔️ جریان پودر را می‌توانید خودتان تنظیم کنید.

✔️ این دستگاه موتور کره‌ای بسیار قدرتمند دارد.

✔️ مناسب از بین بردن اسکارهای مینور است.

✔️ موجب شادابی و روشنی پوست می‌شود.

✔️ بعد از جلسه اول هم نتایج به خوبی قابل مشاهده هستند.

دستگاه میکرودرم ابریژن طب مکس TKN160

این دستگاه مناسب کلینیک‌های زیبایی است. شما برای کلینیک زیبایی خود دستگاه میکرودرم طب مکس TKN160  را تهیه کنید. خواهید دید که مشتریان شما روز به روز بیشتر شده و خودش برای شما تبلیغات به حساب می‌آید. این مدل از دستگاه طب مکس، کارایی فوق العاده ای داشته و قابل مقایسه با میکرودرم پویان تجهیز است. قدرت این دستگاه برابر با 90 پاسکال است.

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم طب مکس TKN160

🔶 وزن این دستگاه برابر با 5 کیلوگرم است.

🔶 ابعاد آن 20 در 50 در 70 سانتی متر است.

🔶 توان این مدل 1.8 اسب بخار برآورد شده است.

🔶 دارای 3 سری مختلف است.

🔶 مناسب از بین بردن انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید است.

🔶 لایه‌برداری با دستگاه میکرودرم Teb max TKN160 یکی از بهترین گزینه های کلینیک‌های زیبایی پوست است.

قیمت دستگاه میکرودرم طب مکس tkn160

 

قیمت دستگاه میکرودرم پزشکی در بازار

برای خرید یک دستگاه میکرودرم ارزان قیمت و درجه یک، باید توجه داشته باشیم که قیمت این وسیله به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توانیم به کیفیت ساخت این محصول اشاره کنیم که این سوال را در ذهن خریدار ایجاد می کند که قیمت دستگاه میکرودرم پزشکی در بازار فروش آن به چه صورتی است؟

لیست قیمت انواع مختلف دستگاه میکرودرم، هم توسط مراکز فروش این کالا قابل دریافت و بررسی هست و هم این که در سایت های اینترنتی این شرکت ها، امکان مشاهده اطلاعات مختلف این کالا و همچنین اطلاع از آخرین قیمت های آن وجود دارد که خریداران دستگاه میکرودرم می توانند با مراجعه به این سایت ها، خرید خود را به راحتی انجام دهند.

بزرگترین شرکت تولیدکننده دستگاه میکرودرم در ایران

شرکت های ساخت و تولید دستگاه میکرودرم با استفاده از امکانات به روز و پیشرفته، به کار گیری پرسنل با تجربه و مجرب و همچنین استفاده از اصول صحیح ساخت این محصول، این وسیله پر مصرف را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب تولید کرده و علاوه بر فروش آن در بازار های داخلی، به عرضه آن به دیگر کشور ها نیز می پردازند و به این دلیل شرکت های ایرانی همواره یکی از انتخاب های کشور های مختلف برای خرید این کالا بوده و علاوه بر این، قیمت این محصول در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار ارزان تر و مناسب تر بوده و این موضوع یکی از عوامل تاثیر گذار در جذب مشتری به شرکت های ایرانی می باشد.

امروزه با حضور بزرگترین شرکت تولید کننده دستگاه میکرودرم در ایران و تولید انواع مختلفی از این دستگاه از جمله دستگاه میکرودرم طب مکس، خرید این وسیله درمانی با کیفیت و قیمت مناسب، می تواند به راحتی توسط مشتریان محترم صورت بگیرد و دغدغه آن ها برای داشتن پوستی سالم و جوان را رفع نماید.

یک دستگاه میکرودرم باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

دستگاه میکرودرم یکی از ابزار های نوین و کاربردی پزشکی در رفع بسیاری از مشکلات پوستی و حفظ طراوت و شادابی پوست است و به همین دلیل، لازم است بدانیم که یک دستگاه میکرودرم با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟

 

دستگاه های میکرودرم دارای انواع مختلف خانگی  و سالنی بوده و ویژگی هایی همچون قابلیت  تنظیم سرعت و عملکرد، شستشوی راحت، باطری کم مصرف و کوچک و قابل حمل بودن، می تواند در تعیین کیفیت این وسیله پر مصرف موثر باشد.

دستگاه میکرودرم کاربرد ها و فواید بسیار مطلوبی دارد که باعث حفظ طراوت و شادابی پوست می شود، از جمله آن ها می توان به بهبود لکه های ایجاد شده به خاطر سن و نقطه های سیاه روی پوست، لایه برداری و پاکسازی پوست و کاهش چین و چروک های زیر پوست و دور چشم اشاره کرد.

ویژگی های دستگاه میکرودرم طب مکس

نحوه خرید دستگاه میکرودرم طب مکس  Teb max

برای خرید دستگاه طب مکس، شما هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام کنید. شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا با داشتن سابقه بالای فروش و همچنین تیم خبره و آموزش دیده، آماده پاسخگویی به همه سوالات شما است. برای داشتن این دستگاه در کلینیک زیبایی خود، کافی است تا با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت کنید، دستگاه تست شده و برایتان ارسال می‌شود. در ضمن شما تا 24 ساعت مهلت تست دارید و در صورت مشکل دار بودن دستگاه، می‌توانید آن را برای ما عودت دهید.

برای خرید حضوری هم با کارشناسان ما هماهنگ کنید. دستگاه طب مکس را می‌توانید در حوزه کرج شرکت آروینیا از ما خریداری کنید. در خرید حضوری هم دستگاه را در حضور شما تست می‌کنیم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

شما با خرید از مجموعه آروینیا، می‌توانید تا مدت ها از خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه‌ها بهره مند شوید. دستگاه میکرودرم طب مکس در سه مدل خانگی، سالنی و کلینیکی بهترین گزینه برای شما می‌باشد. اگر قصد سرمایه گذاری دارید، می‌توانید با خرید این دستگاه و قرار دادن آن در یک کلینیک زیبایی، به درآمد بالایی دست پیدا کنید. اگر پس از خواندن این مطلب، هنوز هم سوالی در ذهن خود دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

فروش معتبرترین برند دستگاه میکرودرم با قیمت ارزان در بازارهای داخلی

وجود برترین تولیدات دستگاه های پزشکی و درمانی در کشور باعث شده است تا شاهد فروش معتبرترین برند دستگاه میکرودرم با قیمت ارزان در بازار های داخلی باشیم  و به همین دلیل، خرید این محصول بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر برای خریداران محترم بوده و هزینه کم تری بابت خرید آن بپردازند، این موضوع موجب شده است تا قیمت دستگاه میکرودرم در بازار های داخلی بسیار مناسب تر از جاهای دیگر بوده و همواره رضایت کامل و صد در صدی برای مشتریان محترم وجود دارد.

کیفیت مطلوب و استحکام بالای دستگاه میکرودرم و همچنین عرضه اقساطی آن در مکان های مختلف باعث شده است تا قیمت انواع مختلف این وسیله از جمله دستگاه میکرودرم سالنی، بسیار ارزان و مناسب بوده و به این ترتیب خرید این نوع دستگاه در ایران، یک انتخاب عالی برای مشتریان محترم باشد، چرا که فروشنده دستگاه میکرودرم، این دستگاه پر مصرف را به روش های مختلف و با تخفیف های مناسب به فروش می گذارد.

تماس با ما