خرید دستگاه الکساندرایت اکسنتو در دو مدل الکس و الکس اندیاگ

خرید دستگاه الکساندرایت اکسنتو در دو مدل الکس و الکس اندیاگ از طریق مراکز فروش معتبر و نمایندگی های این برند امکان پذیر است. در صورت هر گونه پرسش احتمالی در مورد نحوه کارکرد این دستگاه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

امروزه یکی از دغدغه های اکثر مردم به خصوص خانم ها در مورد رسیدگی به پوست، از بین بردن موهای زائد می باشد. برای این کار روش های زیادی وجود دارد که هر کس بنا به سلیقه و بودجه خود از آن استفاده می کند. اما از آنجا که پوست بدن بسیار حساس است، بهتر است روشی کارآمد و ماندگار را انتخاب کنید تا هم از لحاظ به صرفه بودن و هم از نظر دفعات مراجعه به پزشک به نفع شما باشد.
لیزر الکساندرایت که به آن دستگاه لیزر الکس هم گفته می شود، یکی از بهترین انتخاب های موجود در بازار می باشد که در ادامه به بیان ویژگی های آن خواهیم پرداخت. این دستگاه برای منبع لیزر جامد خود از یک کریستال یاقوتی شکل استفاده می کند. طول موج این لیزر استاندارد و ۷۵۵ نانومتر است که موجب می شود ملانین های مو با سرعت بالایی جذب دستگاه شوند. همچنین موارد ناخوشایندی که ناشی از اصلاح مکرر پوست است مانند تیرگی ها یا Hyper Pigmentation  و Hair Removal  با استفاده از این دستگاه، قابل درمان است. برای پوست های روشن می توان از تیپ ۱ تا ۳ استفاده کرد.

خرید دستگاه الکساندرایت اکسنتو در دو مدل الکس و الکس اندیاگ

ویژگی های دستگاه الکساندرایت

  • این دستگاه از دو تکنولوژی الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر و تکنولوژی اندیاگ با طول موج۱۰۶۴ نانومتر استفاده می کند.
  • دستگاه الکساندرایت ساخت کشور کره جنوبی و کمپانی بایستون است.
  • انرژی استفاده شده در این دستگاه ۶۰ ژول می باشد.
  • توان لیزر اندیاگ آن، ۱۰۰ ژول است که توانایی رسیدن به ۶۰۰ ژول را نیز دارد.
  • از دیگر موارد استفاده این دستگاه،  درمان ضایعات عروقی را نام برد.
  • استفاده از سیستم هوشمند پیشرفته به صورت خودکار ، موجب بالا بودن سرعت کار این دستگاه است.

 

خرید دستگاه الکساندرایت اکسنتو در دو مدل الکس و الکس اندیاگ

خرید دستگاه الکساندرایت اکسنتو در دو مدل الکس و الکس اندیاگ

دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسنتو توسط کمپانی بیکسون کره جنوبی تولید شده که دارای دو تکنولوژی لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر و تکنولوژی اندیاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر است. از مهمترین ویژگی های این دستگاه این است که از قطعات ساخت کشور آمریکا در آن استفاده شده است. خرید دستگاه الکساندریات اکسنتو در دو مدل الکس و الکس اندیاگ توسط شرکت آفتاب فروزان آریا، که عرضه کننده دستگاه اکسنتو است قابل انجام است. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما