قیمت دستگاه پلاسما جت پلاروکس

قیمت دستگاه پلاسما جت پلاروکس در سایت آروینیا درج شده است. برای اطلاع از قیمت و نحوه تهیه این محصول می توانید با پشتیبان فروش ما و شماره تماس های قرار گرفته در بنر تماس بگیرید. در ادامه به بررسی دستگاه پلاسما جت پلاروکس و آشنایی با کاربردهای آن می پردازیم.

پدیده پلاسما

همانطور که در مطالب قبل گفتیم؛ پلاسما به حالت چهارم ماده می گویند که در حین فرآیند تصعید به دست می آید و ماده یکباره از حالت جامد به گاز تبدیل می شود. اگر این فرآیند بدون تغییر حالت به مایع اتفاق بیفتد، ماده ای که در اختیار داریم، پلاسما نام دارد. به پلاسما همچنین گاز شبه خنثی نیز گفته می شود. پلاسما از ذرات باردار مثبت و منفی (یون) تشکیل شده است که می توانند آزادانه حرکت کنند و میدان الکتریکی و مغناطیسی قوی ایجاد کنند.
نیروهای الکتریکی باعث می شود که ذرات بر روی هم اثر بگذارند و حرکت بخشی از توده موجب تغییر در وضعیت حرکت و انرژی بخش های دیگر شود که به آن پدیده اثر جمعی می گویند. از انرژی ای که در پلاسما وجود دارد در درمان بسیاری از بیماری های و همچنین در بخش پزشکی استفاده می شود.

پدیده پلاسما

نحوه کار دستگاه پلاسما جت پلاروکس

  • در این روش فضای بین هندپیس دستگاه و سطح پوستی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد.
  • توسط پلاروکس یونیزه می شود و در واقع این فضا به پلاسما تبدیل می شود.
  • یعنی این هوا یا GAP به وسیله این دستگاه تصعید شده و از جامد به گاز تبدیل می شود.
  • در دستگاه پلاسما جت پلاروکس، به هیچ عنوان از تیغ استفاده نمی شود.
  • و بدون خونریزی، با پدیده پلاسما در بافت پوست عمل تصعید انجام می شود.
  • لایه های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار داده و موجب جمع شدن آن می شود.
  • پلاسما جت در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار توانست افتادگی پلک را برطرف کند.
  • و بعد از آن انقلابی در زمینه زیبایی اتفاق افتاد.
  • افراد زیادی برای رفع چروک های ریز پوست به خصوص در نواحی حساس
  • مانند پلک ها، خط لبخند، از بین بردن زیگیل به این دستگاه روی آوردند.

نحوه کار دستگاه پلاسما جت پلاروکس

مزایای دستگاه پلاسما جت پلاروکس

در دستگاه پلاسما جت پلاروکس، همانطور که در بالا توضیح دادیم، بدون اعمال حرارت بر بافت پوست، لایه های پوستی را تحریک کرده و مشکلات پوستی را برطرف می کند. همچنین مهم ترین کاربرد این دستگاه، رفع افتادگی پوست یا بلفراپلاستی می باشد که با این دستگاه قابل انجام است. همچنین عدم خونریزی با استفاده از این دستگاه نیز از مواردی است که موجب تقاضای بالای آن شده است. بعد از استفاده از دستگاه پلاسما جت پلاروکس، توصیه می شود در معرض آفتاب قرار نگیرید و حتما از کرم های مراقبت پوستی استفاده کنید.

مزایای دستگاه پلاسما جت پلاروکس

قیمت دستگاه پلاسما جت پلاروکس

بسیاری از کلیلنیک ها و سالن های زیبایی و پوستی، به دنبال دستگاهی هستند که بتواند بسیاری از مشکلات پوستی به خصوص در نواحی حساس بدن را به خوبی انجام دهد. دستگاه پلاسما جت پلاروکس، این نیاز را برطرف می کند. قیمت دستگاه پلاسما جت پلاروکس در سایت هایی که نمایندگی این دستگاه را به عهده دارند به صورت روازانه، به روز رسانی می شود. همچنین برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه پلاسما جت، می توانید با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما