قیمت خرید انواع دستگاه میکرودرم

خرید دستگاه میکرودرم از فروشگاه های عرضه کننده لوازم و تجهیزات کشاورزی امکان پذیر است. همه ما بارها پیش آمده که درآینه به پوست خود دقت می کنیم و متوجه چین و چروک های پوست مان می شویم و همچنین از دیدن آنها مضطرب و آزرده خاطر می شویم چرا که می دانیم پوست نقش مهمی را در زیبایی هر فرد ایفا میکند و عوامل مختلفی این زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد از جمله آلودگی هوا ،کهولت سن، تغذیه نامناسب و از همه مهم تر استرس و اضطراب. آیا شما هم این نگرانی را دارید؟ باید گفت پیری و چروک های پوست کاملا طبیعی است و همه دچار این نوع مشکلات می شوند اما نگران نباشید درست است که ما نمی توانیم از به وجود آمدن این چین و چروک ها جلوگیری کنیم اما می توانیم  به یک نحو پدیدار شدن  این چروک ها و خط ها ی روی صورت را به تعویق بیاندازیم و چاره کار استفاده از دستگاه میکرودرم است. دستگاه میکرودرم از روش های درمانی پاکسازی و جوانسازی پوست می باشد که کاملا غیر شیمیایی بدون نیاز به عمل باز صورت می گیرد. این روش که سال هاست به دست متخصصان پوست امتحان شده و نتیجه چشمگیری را به جا گذاشته است.

قیمت خرید انواع دستگاه میکرودرم

انواع دستگاه میکرودرم سالنی در بازار ایران

انواع دستگاه میکرودرم سالنی در بازار ایران

این دستگاه از کمپرسوری تشکیل می شود که هوا را از طریق یک سری دستی به داخل می کشد که با قرار گرفتن سر دستگاه روی خارجی ترین قسمت پوست، نوعی ماده معدنی روی پوست پاشیده می شود که سلول های مرده را به جذب خود کرده و سلول های جدیدی را جایگزین سلول های مرده می کند.
قدرت مکش این دستگاه باعث به جریان انداختن گردش خون در آن ناحیه می شود  که با این عمل لایه برداری شکل گرفته که  باعث طراوت بخشیدن پوست و هم چنین بازسازی آن می شود.

بهترین دستگاه و محصولات میکرودرم،  از قدرت مکش بالایی برخوردار بوده و می تواند عمل لایه برداری مناسبی را در چند جلسه برای پوست انجام دهد. همچنین سیستم استریل هوشمندی داشته باشد چرا که این دستگاه در معرض مستقیم پوست قرار دارد.
انواع میکرودرم سالنی در ایران وجود دارد که درسالن ها، کلینیک ها و درمانگاه های پوست و مو برای افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و باید از قدرت بالایی برخوردار باشد. بی شک می توان گفت دستگاه میکرودرم با توجه به ویژگی و قابلیت های بالایی  نظیر:

  • قدرت فنی موتور
  • سیستم استریل هوشمندانه
  • جنس عالی بدنه دستگاه گارانتی
  • و خدمات پس از فروش

زیبایی و طراوت پوست شما را تضمین می کند. دستگاه میکرودرم در مدلهای مختلفی در بازار به فروش می رسد که عبارتند از:

  • مدل خانگی
  • مدل سالنی
  • و مدل کلینیکی

که برای تهیه آن باید به مراکزی که این دستگاه را به صورت عمده به فروش می رسانند یا به شرکت های تولید کننده دستگاه میکرودرم مراجعه کرد.

بزرگترین مرکز خرید میکرودرم نو و دسته دوم در اهواز

بزرگترین مرکز خرید میکرودرم نو و دسته دوم در اهوازمیکرودرم یکی از روش های محبوب و پر طرفدار برای پاکسازی پوست می باشد که بر طرف کننده چین و چروک های پوست می باشد. پیری و چین و چروک پوست یک واقعیت اجتناب ناپذیر است اما می توان با استفاده از روش هایی نظیر میکرودرم عیوب پوست را بر طرف نمود. 

در واقع میکرودرم نوعی روش فیزیکی است که به کمک دستگاه عمل جوانسازی پوست انجام می شود. سلول های خارجی و مرده پوست به این روش از بین رفته و جای خود را به سلول های جدید می دهند. 

 دستگاه میکرودرم را می توان از مراکز خرید اهواز تهیه کرد. بی شک پاسخ تمام نیازهای مشتری را در برمی گیرد. به طور مثال برای تهیه این دستگاه باید در نظر داشته باشیم که از مراکزی خرید کنیم که علاوه بر برند اصل بودن دستگاه، از کیفیت لازم نیز برخوردار باشد. 

خرید این دستگاه از بزرگترین مراکز و بازار های خرید و فروش، هم به صورت نو و هم به شکل دست دوم امکان پذیر است. از این رو کسانی که تمایل به صرف هزینه کم برای خرید این کالا را دارند، بهتر است از انواع دست دوم آن که در حد نو هستند استفاده نمایند.

بهترین برند دستگاه میکرودرم درسال 98

بهترین برند دستگاه میکرودرم درسال 98میکرودرم به روشی بسیار آسان و آرام عمل می کند و روش درمانی است که به صورت عمیق خطوط موجود در پوست صورت را از بین می برد. انجام میکرودرم هیچ گونه دردی ندارد و هیچ نیازی به گذراندن دوره نقاهت نیز ندارد. 

عوامل محیطی باعث جوش در اکثر سنین می شود. وقتی جوش درمان می شود جای آن یا به اصطلاح اسکار جوش یا لک می ماند و فرد را اذیت میکند گاهی جوش ها عمیق هستند و سطح پوست به صورت پوست پرتقال می شود و بر زیبایی فرد تاثیر می گذارد. اکثر این جوش ها و لکه ها به دلیل آلودگی هوا و مواد غذایی هورمونی اتفاق می افتند.

تولید دستگاه میکرودرم توسط شرکت های مختلفی صورت می گیرد که در امر طراحی و ساخت وسایل و قطعات مختلف آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند. در سال های اخیر تولید این تجهیزات به دلیل رشد فناوری و تکنولوژی با رشد چشمگیری همراه بوده است. از این رو بهترین برند دستگاه میکرودرم در سال 98 را می توان در مراکز و بازار های فروش مشاهده نمود.

کاربرد دستگاه میکرودرم

کاربرد دستگاه میکرودرم دستگاه میکرودرم به وسیله متخصصان زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و آنها به صورت علمی و با تعیین:

  • قدرت خلاء
  • و مقدار جریان کریستال

عمل جداسازی لایه های مرده پوست را انجام می دهند. لایه برداری پوست در سطوح مختلفی انجام می گیرد که بسته به مقدار آسیب دیدگی پوست، عمل لایه برداری صورت می گیرد. این دستگاه جای جوش های پوستی نظیر:

  • آکنه، آبله مرغان و کک و مک و لک های ناشی از بارداری

را از بین می برد. با حرکت دستگاه بر روی پوست نواحیی از آن که دچار آسیب بیشتری باشند بیشتر نیاز به عمل پاکسازی دارند و ممکن است چندین بار نیز فرایند پاکسازی بر روی آن صورت گیرد. در هنگام انجام این عمل، فردی که کار میکرودرمینگ را انجام می دهد، باید از لوازم بهداشتی مانند دستکش و ماسک و عینک استفاده نماید. 

دستگاه میکرودرم دارای بخشی به نام الماس می باشد که دارای درجه زبری متفاوت است. روش های متفاوتی برای جوان سازی پوست وجود دارد که هر کدام فواید خاصی دارد. از جمله این فواید عبارت است از:

  • کاهش چین های ظریف و چین و چروک های زیر پوست
  • کاهش سوراخ های ظریف و کوچک کردن آن ها
  • روشن شدن پوست و بهبود قسمت های تیره پوست ماند نواحی زیر بغل
  • افزایش غلظت کلاژن پوست

بنابراین می توان برای کاهش آسیب های پوستی و نقاط تیره عمل لایه برداری پوست را به بهترین نحو ممکن انجام داد. 

خرید آنلاین دستگاه میکرودرم خانگی چند کاره

خرید آنلاین دستگاه میکرودرم خانگی چند کارهنوعی از دستگاه های میکرودرم از نوع خانگی و قابل حمل هستند که دیسک چرخانی دارند که عمل وکیوم و از بین بردن لایه های مرده پوست را انجام می دهند. سرعت بخشیدن به عمل بازسازی پوست و افزایش گردش خون سبب پاکسازی پوست می شود. 

یکی از ویژگی های این تجهیزات امکان استفاده از آن در نواحی مختلف بدن است که دیسک چرخان هر کدام متفاوت است. به طور مثال، دیسک چرخان باریک برای صورت و دیسک های بزرگ تر برای بدن مناسب می باشند.

دستگاه های مکنده جوش صورت، در چهار سری مجزا طراحی شده اند که عبارتند از:

  • سری دایره ای کوچک که برای تخلیه جوش های سرسیاه و تمیزی پوست های نازک به کار می روند. 
  • سری الماسی که جهت جوان سازی پوست و لایه برداری سطحی پوست های مرده به کار می رود
  • سری بیضی شکل که رفع چین و چروک های پوست، 
  • سری دایره ای بزرگ برای از بین بردن جوش های سرسیاه عمیق

دستگاه میکرودرم خانگی چند کاره همان طور که از عنوانش پیداست، چندین عمل را با هم انجام می دهد. این عمل ها مانند:

  • جوان سازی پوست های مرده
  • تخلیه جوش های سیاه و تمیزی پوست های نازک
  • کاهش چین و چروک پوست
  • رفع جوش های سر سیاه پوست

خرید آنلاین این دستگاه با امکانات مختلفی مانند قابلیت ارسال به تمام کشور، ضمانت اصالت کالا، ضمانت بازگشت وجه، و خرید امن و راحت همراه است که وب سایت های اینترنتی این امکان را به خوبی برای کاربران در سراسر کشور فراهم می سازند. 

پخش دستگاه میکرودرم و دستگاه پاک سازی صورت به صورت آنلاین توسط شرکت های تولید کننده راهی برای خرید آسان و در دسترس حتی در دورترین نقاط کشور می باشد. به این ترتیب در هر زمان قصد خرید این کالا باشد، می توان بهترین دستگاه میکرودرم را خریداری نمود.

لیست قیمت میکرودرم سالنی کلینکی و خانگی

لیست قیمت میکرودرم سالنی کلینکی و خانگیدستگاه های میکرودرم به سه نوع:

  • سالنی
  • کلینیکی
  • خانگی 

تقسیم بندی می شود. آنچه در هر سه نوع این دستگاه از اهمیت خاصی برخوردار است، قدرت مکش دستگاه می باشد. در واقع این عامل مهمترین فاکتور تعیین کننده برای کیفیت این وسیله به شمار می رود. بر این اساس قدرت مکش انواع دستگاه میکرودرم متفاوت است و انواع خانگی آن برای استفاده های کم ساخته شده اند و بهترین گزینه ممکن برای کسانی می باشند که فرصت مراجعه به سالن ها یا مراکز زیبایی را ندارند. 

نوع سالنی و کلینیکی دستگاه میکرودرم، باید از قدرت بیشتری برخوردار بوده تا بتواند پاسخگوی نیاز همه مراجعه کنندگان باشد. از طرفی برخی نمونه های این وسیله دارای بخش تنظیم کننده ای است که می توان به کمک آن به راحتی قدرت مکش دستگاه را تنیظیم نمود. 

در سایت های فروشگاهی، انواع قیمت میکرودرم کلینیکی و خانگی همراه با برند های معروف موجود می باشد. و هر شخص با توجه به توانایی خود می تواند آن ها را خریداری کند و حتی میتواند یا تک محصولی یا به صورت عمده خرید خود را انجام دهد.

جدای از کیفیت در محصولات قیمت نیز اهمیت دارد پس باید محصول به گونه ای باشد که اگر کیفیت این کالا بالا بوده و از برند معروفی نیز برخوردار است، قیمت مناسبی نیز برای مصرف کننده داشته باشد. 

همواره در این دوران که افراد جامعه مشغله دارند و اکثرا شاغل هستند و وقت کلینیک رفتن یا هزینه های آن چنانی را ندارند می توانند دستگاهی برای خانه ی خود تهیه کنند

بهترین و پرفروش ترین نوع دستگاه میکرودرم در کشور

بهترین و پرفروش ترین نوع دستگاه میکرودرم در کشورامروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی  روش های گوناگونی برای این که شما بتوانید پوست خود را بازسازی و جوان سازی کنید وجود دارد انواع لیفت های صورت عمل های جراحی و انواع تزریق بوتاکس و ژل ها و از همه مهم تر انجام میکرودرم توسط متخصصان زیبایی که در مراکز زیبایی این خدمات را ارائه می دهند.

یکی از ویژگی های این تجهیزات امکان استفاده از آن در نواحی مختلف بدن است که دیسک چرخان هر کدام متفاوت است. به طور مثال، دیسک چرخان باریک برای صورت و دیسک های بزرگ تر برای بدن مناسب می باشند.

دستگاه های مکنده جوش صورت، در چهار سری مجزا طراحی شده اند که عبارتند از:

  • سری دایره ای کوچک که برای تخلیه جوش های سرسیاه و تمیزی پوست های نازک به کار می روند. 
  • سری الماسی که جهت جوان سازی پوست و لایه برداری سطحی پوست های مرده به کار می رود.
  • سری بیضی شکل به منظور رفع چین و چروک های پوست
  • سری دایره ای بزرگ برای از بین بردن جوش های سرسیاه عمیق

    دستگاه های میکرودرم به سه نوع:

    • کلینیکی
    • سالنی
    • خانگی

      تقسیم بندی می شود. آنچه در هر سه نوع این دستگاه از اهمیت خاصی برخوردار است، قدرت مکش دستگاه می باشد. در واقع این عامل مهمترین فاکتور تعیین کننده برای کیفیت این وسیله به شمار می رود. بر این اساس قدرت مکش انواع دستگاه میکرودرم متفاوت است و انواع خانگی آن برای استفاده های کم ساخته شده اند و بهترین گزینه ممکن برای کسانی می باشند که فرصت مراجعه به سالن ها یا مراکز زیبایی را ندارند. 

      نوع سالنی و کلینیکی دستگاه میکرودرم، باید از قدرت بیشتری برخوردار بوده تا بتواند پاسخگوی نیاز همه مراجعه کنندگان باشد. از طرفی برخی نمونه های این وسیله دارای بخش تنظیم کننده ای است که می توان به کمک آن به راحتی قدرت مکش دستگاه را تنیظیم نمود. 

      صد ها نمایندگی دستگاه میکرودرم در سراسر بازار با ما همراه هستند. بهترین و پر فروش ترین نوع دستگاه میکرودرم بستگی به کارایی و قدرت آن دارد. از آن جا که این تجهیزات از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشند بنابراین باید در خرید آنها دقت لازم صورت گیرد. از این رو باید مارک هایی خریداری شود که ضمن داشتن کیفیت مناسب و کارآیی مطلوب، طول عمر مفیدی نیز داشته باشند.

      این خصوصیات در پر فروش ترین نمونه های موجود در بازار قابل مشاهده است و فروشندگان می توانند در این زمینه اطلاعات لازم را به خریداران ارائه نمایند. به عنوان مثال، سری های سالنی آن به دلیل استفاده زیاد باید از بین برند های معروف که کیفیت آنها به اثبات رسیده است، انتخاب شوند.

      دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

      نظرتان را ثبت نمایید.

      شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

      تماس با ما