قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست به مدل و سال تولید آن بستگی دارد. این دستگاه ها لازمه کار هر پزشک زیبایی هستند. وجود آنها در کلینیک های زیبایی بسیار ضروری است.

کار دستگاه اسکن و آنالیز پوست چیست؟

این دستگاه قادر است تا سه لایه از پوست را شناسایی کند.

  • لایه اول که با استفاده از اسکنر دستگاه قابل مشاهده می باشد ، لایه اپیدرم است . در این لایه می توان چربی ها، چین و چروک ها، فیبر، کلاژن و بافت پوست را به راحتی دید.
  • لایه دوم که با استفاده از اسکنر دستگاه قابل مشاهده می باشد درمیس است و می تواند وجود حساسیت و پیگمان را تشخیص دهد.
  • لایه سوم که با استفاده از این دستگاه می توان مشاهده کرد لایه UV است . در این لایه می توان حتی منافذ پوست را کاملاً مشاهده کرد.

 

سیستم بررسی کردن پوست توسط دستگاه آنالیز در پوست

این دستگاه دارای ابزارهایی است که رزولوشن تصاویر گرفته شده توسط آنها بسیار بالا است. و می تواند از تمام جهات از اشخاص تصاویر با کیفیتی جهت نمونه برداری تهیه کند. این کار توسط حسگرهایی انجام می شود که اصطلاحاً CCD نامیده می شوند. سیستم آنالیز پوست به آیتم های خاصی مقدار دهی کرده و این کار را انجام می دهد. لازم به ذکر است که این دستگاه صرفاً یک دستگاه آنالیز کننده پوست است و برای حل مشکلات پوستی باید از دستگاه های دیگر که در این زمینه تولید شده اند بهره برد. قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست نسبت به کارایی آن فوق العاده است.

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست

لزوم دستگاه آنالیز کننده پوست برای کلینیک های زیبایی

در هر کلینیک زیبایی و برای هر پزشک زیبایی ، استفاده از دستگاه آنالیز کننده پوست صورت و بدن توصیه می شود. به این دلیل که این دستگاه قادر خواهد بود تا کلیه اطلاعات مراجعه کنندگان را در بانک اطلاعاتی خودش ذخیره کند. بنابراین پزشک یک سیستم یکپارچه خواهد داشت. که در مراجعات بعدی بیمار، می تواند از آن بهره بگیرد . نکته جالب توجه و مورد اهمیت این است که پزشک قادر خواهد بود تا اطلاعات مراجعه کنندگان خود را در قالب یک فایل یا عکس چاپ شده به آنها ارائه دهد.

گزارش فعالیت دستگاه آنالیز پوست شامل چه مواردی است؟

  • درصد رطوبت پوست
  • مقدار چربی پوست
  • بررسی چین و چروک های پوست
  • مشخص کردن نوع بافت پوست
  • بررسی فیبر کلاژن
  • بررسی پیگمان
  • بررسی منافذ باز پوست

دستگاه اسکن آنالیزور پوست Bitmoji

این دستگاه یک اسکن کننده و آنالیز کننده فوق حرفه‌ای است. این دستگاه می‌تواند کلیه مشکلات پوستی بیماران را بررسی کند. تشخیص کل مشکلات صورت در 10 ثانیه انجام می‌شود. از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تجزیه و تحلیل کننده تصاویر در جهان است. این کار از طریق دو طیف UV و RGB انجام می‌شود. پوست صورت با این دستگاه به صورت کامل بررسی شده و مشکلات آن مشخص می‌شود. انواع مشکلات مانند کک و مک، لکه‌ها، چین و چروک، اشعه ماوراء بنفش، آفتاب سوختگی‌ها، رنگدانه‌های پوست و مواردی از این قبیل را می‌تواند تشخیص دهد.

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست

موارد کاربرد دستگاه اسکن و آنالیزور پوست

یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه، توانایی ذخیره اطلاعات بیماران است. اگر در کلینیک خود این دستگاه را داشته باشید، سابقه همه بیماران خود را در خود ذخیره می‌کند. حتی می‌توانید این دستگاه را برای یک گالری فروش لوازم آرایشی استفاده کنید. به این صورت که پوست مراجعه کننده شما، با دستگاه اسکن پوست، مورد بررسی قرار می‌گیرد. بعد از آن لوازم و مواردی که برای پوست او مناسب است را به او می‌دهید.

همچنین برای پزشکان پوست هم می‌تواند کارایی بالایی داشته باشد. پزشکان معمولا بعد از بررسی پوست بیمار، درمان مورد نظر خود را ارائه می‌دهند. اگر از این دستگاه استفاده کنند، درمان و روش پیشنهادی با درصد بالایی اتفاق می‌افتد. دستگاه Bitmoji پیشنهادات خود را به پزشک ارائه می‌دهد. سپس پزشک تصاویر قبل و بعد بیمار را با هم مقایسه کرده و با درصد بالاتر، تجویز مناسب را به بیمار می‌دهد. قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست را از ما بخواهید.

ویژگی‌های دستگاه اسکن آنالیزور Bitmoji

💠 این دستگاه از مطمئن‌ترین دستگاه‌ها برای بررسی مشکلات پوست است.

💠 از دستگاه اسکن پوست می‌توان برای تحقیقات پزشکی و حرفه ای استفاده کرد.

💠 بی خطر بودن این دستگاه باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

💠 استفاده از آن هیچ گونه عوارضی به همراه ندارد.

💠 همه پزشکان متخصص پوست و مو می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

💠 کلینیک‌های زیبایی، سالن‌های زیبایی، آرایشگاه ها و حتی فروشگاه‌های لوازم آرایشی می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

💠 تصاویر قبل و بعد از مراقبت پوستی را نشان می‌دهد.

💠 می‌توانید از قابلیت بزرگنمایی برای مشخص کردن دقیق مشکلات و جزئیات آن، استفاده کنید.

💠 برای یک مشکل، روش‌های درمانی مختلف را نشان می‌دهد.

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست

کاربردهای دستگاه اسکین آنالایزر پوست Bitmoji

✅ بررسی میزان چربی پوست بیماران

✅ بررسی میزان آکنه پوست

✅ بررسی مقدار و عمق چین و چروک پوست

✅ بررسی میزان الاستین در پوست

✅ بررسی سوختگی‌های پوست

✅ نشان دادن میزان آب در لایه‌های مختلف پوست

✅ بررسی نوع پوست نازک و یا کلفت بودن آن

✅ میزان و نوع جوش‌های صورت

✅ مشاهده چین و چروک‌های پوست و بررسی آنها

✅ بررسی مقدار رطوبت پوست افراد مختلف

✅ بررسی نوع پوست فرد ( چرب، خشک، نرمال و یا مرطوب بودن)

✅ تعیین منافذ باز پوست بیماران

✅ مشخص کردن تیرگی‌ها و بیماری‌های پوستی

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست

دستگاه اسکن پوست چه مزیت هایی دارد؟

  1. امکان ذخیره کردن اطلاعات مراجعه کنندگان. این کارر باعث می شود تا سوابق پزشکی بیمار برای مراجعات بعدی موجود باشد.و منجر به افزایش کیفیت ارائه خدمات می شود.
  2. این دستگاه دارای کلید امنیتی است . و کار کردن با آن فقط توسط شخصی که مالک دستگاه است امکان پذیر است.
  3. پشتیبانی و خدمات پپس از فروش و امکان به روز کردن تجهیزات دستگاه وجود دارد.
  4. کاربر پسند بودن و امکان عوض کردن رنگ، لوگو، زبان در این دستگاه وجود دارد.

نحوه خرید و ارسال دستگاه اسکن پوست

لازم به ذکر است که همه دستگاه‌های شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا، دارای گارانتی معتبر هستند. برای راحتی خرید شما، دستگاه هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی قابل سفارش است. در روش اینترنتی دستگاه توسط کارشناسان برای شما تست شده و فیلم آن هم ارسال می‌شود. پس با اطمینان کامل می‌توانید دستگاه مورد نظر را از کارشناسان ما خریداری کنید. ارسال دستگاه هم به صورت باربری و هم با تیپاکس انجام می‌شود. اگر در تهران زندگی می‌کنید، می‌توانید به صورت حضوری دستگاه خود را خریداری کنید. البته اگر به صورت اینترنتی هم خریداری کنید، دستگاه با پیک و یا اسنپ هم برایتان ارسال می‌شود.

برای اطمینان خاطر شما عزیزان شرکت آروینیا این امکان را فراهم کرده تا اگر مشکلی در دستگاه شما بود، بتوانید آن را عودت دهید. البته ناگفته نماند که تا 24 ساعت بعد از دریافت، این امکان برایتان فراهم است. برای اطلاع از قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

❌ مورد دیگر که باید حتما به آن توجه کنید، این است که اگر به هر نحوی شما پاسخگوی تلفن خود نباشید و دستگاه برایتان ارسال شود، به محل انبار شرکت ارسال کننده، بر می‌گردد. در صورتی که دستگاه در انبار بماند، از شما هزینه اضافه گرفته خواهد شد. پس لطفا بعد از سفارش دستگاه، حتما پاسخگوی تلفن خود باشید.

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست

کارشناسان ما در شرکت آروینیا به صورت شبانه روز در حال فعالیت هستند. شما می توانید تمامی سوالات خود را در زمینه قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست با آنها در میان بگذارید. این دستگاه گارانتی معتبر دارد و در هنگام خرید برایتان فعال می‌شود. بعد از خرید دستگاه اسکن و آنالیز پوست از شرکت آروینیا، همواره کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند. همه آموزش‌های لازم در قالب فایل و دی وی دی به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

تماس با ما