قیمت روز انواع دستگاه هایفو کلینیکال

قیمت روز انواع دستگاه هایفو کلینیکال با توجه به مدل و کارکرد آن تعیین می شود. هایفو یک روش بسیار قوی برای از بین بردن  چین و چروک ها، لکه های پوستی و خطوط پیزی است. می تواند بدون عمل جراحی بهترین نتایج را به  شما ارائه دهد.

پوست و زیبایی

پوست انسان از سه لایه تشکیل شده است:

  1. لایه اول که لایه سطحی پوست است ، لایه اپیدرم است.
  2. لایه دوم که لایه میانی است رار لایه درم می نامند.
  3. لایه سوم که لایه عمقی است را لایه هیپودرم می نامند.

کلاژن ها یک شبکه توری هستند که در لایه میانی پوست قرار دارند. این رشته ها را شبیه فیبر می نامند که باعث حفظ کردن حالت سفتی و قوام پوست انسان می شود. متأسفانه عوامل زیادی باعث تخریب این رشته ها می شوند. از جمله نور آفتاب، استفاده از خوراکی های مضر ، الکل و …  و همینطور عواملی مانند نژاد، جنسیت ، ژنتیک. آسیب رسیدن به این رشته ها، باعث شل شدن پوست ، ایجاد چین و چروک و خطوط نازیبا در پوست می شود.
می توانیم با استفاده از کرم های ضد آفتاب و مواد آرایشی بی ضرر  ،جلوی آسیب های پوستی را بگیریم. اما این روش ها نمی توانند صد در صد محافظت را شامل شوند. به همین دلیل خیلی ها به سراغ روش های جراحی و غیر جراحی می روند تا از شر چین و چروک ها و مشکلات پوستی خلاص شوند. در بین همه روش ها و دستگاه ها، دستگاه هایفو می تواند یکی از موثر ترین روش ها باشد . با توجه به اینکه روش غیر جراخی است، مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفته است.

قیمت روز انواع دستگاه هایفو کلینیکال —

هایفو تراپی چیست؟

این روش از روش فراصوت استفاده می کند. امواج با صدای بالا و شدت بالا را ارسال می کند. گرما در ناحیه هدف رخ می دهد. گرمای ایجاد شده باعث تحریک پوست برای ساخت و تولید کلاژن های جدید می کند. ناگفته نماند این دستگاه برای لاغری و تناسب اندام هم مورد استفاده قرار میگیرد . خوب این روش این است که آسیبی به سطح پوست وارد نمی شود. این موضوع باعث شده تا همگی به دنیال آن بروند.
چون دوران نقاهت و بستری ندارد. یک عمل سرپایی محسوب می شود. تأثیر این دستگاه بر روی پوست بیار زیاد است . می توان بعد از انجام یک جلسه به خوب شاهد نتایج فوق العادهآن بود. هرند برای دیدن نتایج واقعی باید حداقل سه ماه بگذرد.

مزایا ی هایفو کلینیکال

  • پوست را تحریک می کند تا خودش شروع به تولید کلاژن کند.
  • این یک روش غیر جراحی است . نیازمند برش و جدا کردن پوست نیست.
  • بعد از انجام آن نتایج به خوبی قابل مشاهده هستند. نیازمند استراحت نیست.
  • نتایج آن خیلی تأثیر برانگیز خواهد بود.

قیمت روز انواع دستگاه هایفو کلینیکال —

انواع دستگاه هایفو

این دستگاه مدل های مختلفی دارد: شامل مدلهای سالنی، خانگی و کلینیکی می باشد.مدل خانگی همان مدل مینی هایفو است.

قیمت روز انواع دستگاه هایفو کلینیکال —

عملکرد دستگاه مینی هایفو

عملکرد این دستگاه و نتایج آن بیشتر برای پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه هم مدل خانگی و هم مدل سالنی دارد. با کشیدن سطح پوست باعث لیفت و سفت شدن آن می شود. می تواند چین  چروک ها را از بین ببرد. خط اخم و خنده را محو کند. باعث کشیدگی چشم ها می شود.

دستگاه هایفو دابلو

دستگاه هایفو دابلو از بهترین های دستگاه های هایفو می باشد. در ایران دستگاه هایفو دابلو پرکاربرد ترین و بهترین ها است. چون تأثیرات و ماندگاری زیادی دارد. این روش هیچ گونه آسیبی به بافت های پوستی وارد نمی کندپ. پی تواند برای همه نوع پوستی استفاده شود.

قیمت روز انواع دستگاه هایفو کلینیکال —

قیمت روز انواع دستگاه هایفو کلینیکال

دستگاه هایفو تنوع زیادی دارد و می تواند برای از بین بردن چین و چروک ، جای خال ، جوش ، خط و خطوط و … استفاده شود. یک روش غیر جراحی است. نتایج به دست آمده در روزهای اولیه قابل مشاهده خواهد بود. برای اطلاع از قیمت روز انواع دستگاه هایفو کلینیکال می توانید با شماره کارشناس ما ، خانوم مجلسی تماس حاصل نمائید.

تماس با ما