قیمت دستگاه میکرودرم استارمکس

میکرودرم استارمکس دستگاهی است برای پاک سازی، جوان سازی و لایه برداری از پوست صورت، که در اثر عواملی مانند آلودگی هوا، بیماری های پوستی و…  را ازبین می برد.

میکرودرم استارمکس عواملی که باعث جوش ولکه شده است. ویا دراثر کهولت سن دچار چین وچروک می شود را از بین می برد. همچنین این دستگاه قادر به درمان و از بین بردن خالکوبی و تتو می باشد.
این فرآیند بدون درد پوست را صاف و شفاف می کند. دستگاه میکرودرم استارمکس مدادی شکل است که دارای ۲لوله می باشد. لوله اول وظیفه رساندن اکسیدآلومینیوم به پوست و لوله دوم وظیفه ی مکش و پاک سازی پوست مرده را برعهده دارد. از طریق سرم تزریقی پوست را آبرسانی کرده. باکلاژن سازی سطح پوست را صاف ویکنواخت می سازد.

قیمت دستگاه میکرودرم استارمکس

آموزش پاکسازی پوست با دستگاه

آموزش پاکسازی پوست با دستگاه

درهنگام استفاده از دستگاه میکرودرم، یکنواختی و قدرت نگهداری هندپیس بسیار مهم بوده و بهتراست زیر نظر متخصص انجام گیرد.

یکی از بهترین روش ها برای پاک سازی وجوانسازی پوست روش پودری می باشد. در این روش صورت را باید به دونیمه راست وچپ تقسیم کرده، سپس چند لحظه روی پوست مکث می کنیم. تا پودر یکنواخت شده و از هر سمتی که بخواهیم می توانیم شروع کنیم.

دقت شود در هنگام استفاده از دستگاه میکرودرم پوست باید پاک سازی شده باشد. یعنی نباید مواد آرایشی و بهداشتی روی پوست وجود داشته باشد؛ برای اینکه پاکسازی خوب انجام شود بهتر است عمل میکرودرماسیون را از پیشانی شروع کرده و بطور متوالی و مماس انجام داد.

طریقه حرکت دستگاه از سمت رویش مواز بالا به پایین بوده و این عمل تا انتها انجام می شود. به دلیل اینکه لایه برداری یکنواخت انجام شود؛ عمود نگه داشتن هند پیس از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

علت جهت حرکت ازبالا به پایین این است که علاوه بر پاک سازی لیفت صورت نیز انجام شود. مهمترین قسمت پوست روی گونه ها می باشد. که در هنگام پاک سازی باید دقت داشته باشیم این عمل با دقت و به طور کامل انجام گیرد.

سمت دیگر صورت هم به همین ترتیب ادامه داده و هنگامی که می خواهیم قسمت دیگر پوست را انجام بدهیم نباید چرب باشد. قبل ازانجام پاک سازی می بایست سطح پوست را باپنبه الکل تمیز کنیم. اگر پوست چرب نبود به کار خود ادامه می دهیم.

بعدازانجام میکرودرماسیون پوست صورت را با آب سرد شست وشو داده و اگر پوست التهاب داشت با پماد ضدالتهاب درمان می کنیم. اگر دور چشم چروک نبود بهتر است میکرودرم انجام ندهیم. بدلیل آسیب هایی که ممکن است در هنگام عمل میکرودرم به چشم وارد شود بهتر است از عینک های مخصوص استفاده کرد.

تولید دستگاه میکرودرم استارمکس با قیمت عالی در ایران

تولید دستگاه میکرودرم استارمکس با قیمت عالی در ایران                                                                                                           

انواع دستگاه میکرودرم استارمکس در ایران؛ با دو نوع خانگی وسالنی تولید وعرضه می گردد. که هرکدام از این دستگاه ها دارای موتورهای مختلفی بوده و در تعیین قیمت دستگاه میکرودرم استارمکس تاثیر گذار می باشند.

دستگاه میکرودرم استارمکس خانگی به دلیل غیرشیمیایی بودن و باتوجه به تاثیر داروهای شیمیایی زیبایی پوست بر سایر اعضای بدن، امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خوداختصاص داده است. به همین دلیل استفاده فراوان از این دستگاه تولید، عرضه و فروش دستگاه های میکرودرم استارمکس درسال های اخیر تا دوبرابر افزایش یافته است.

عرضه مدل های جدید دستگاه میکرودرم در بازار

عرضه مدل های جدید دستگاه میکرودرم در بازار

بیش از ۱۰۰مدل دستگاه پاک سازی پوست توسط شرکت های عرضه دستگاه میکرودرم در بازار با برند تجهیزات آرایشگاهی موجود می باشد. اساس کار همه مدل ها یکسان بوده، اما نکته مهمی که خرید دستگاه میکرودرم استار مکس را از سایر برند ها متمایز کرده وجذابیت برای خریدار ایجاد می کند قیمت دستگاه میکرودرم استارمکس همچنین قدرت پاک سازی این دستگاه می باشد.

برای تهیه دستگاه میکرودرم استارمکس می توان به نمایندگی های فروش شرکت استارمکس مراجعه نموده. درضمن امکان ارسال دستگاه میکرودرم خانگی باموتورهای متفاوت بوده، که بسته به سلیقه ونحوه استفاده مشتری می باشد.

درخرید دستگاه میکرودرم به نکات زیر توجه کنید:

 بودجه:درست است که این دستگاه قیمت خیلی بالایی ندارد ولی می توانید باتوجه به میزان بودجه خودازانواع دستگاه میکرودرم استارمکس موجود در بازار استفاده کرد.

 منبع انرژی مورد استفاده:در میکرودرم های خانگی از دونوع منبع استفاده میگردد. یا با باتری قابل شارژ یا با برق مستقیم کار می کند و براساس سلیقه  می باشد. میکرودرم های شارژی به دلیل آسانی در استفاده قیمت بالاتری دارد.

  تنظیم سرعت: پوست قسمت های بدن باهم فرق دارد. که باید، تنظیم سرعت شود.

فیلترهای قابل تعویض: لازم است بعدازمدتی که از دستگاه استفاده می شود فیلتر تعویض شودچون کند می شود.

 موتور دستگاه: باید درهنگام خرید باتوجه به نوع پوست و میزان استفاده از موتور متناسب با نحوه مصرف خریداری شود.

مهمترین کاربرد دستگاه های پاکسازی صورت

مهمترین کاربرد دستگاه های پاکسازی صورت

  • کاربرد دستگاه میکرودرم و پاک سازی پوست

اصلی ترین و مهم ترین کاربرد دستگاه میکرودرم استار مکس جهت پاک سازی رفع لک، رفع کک ومک، رفع چین وچروک، رفع جای غبغب و رفع آکنه و رفع انواع آسیبهای پوستی و از بین بردن خالکوبی و تتو و … می باشد.

از دستگاه میکرودرم طی چند جلسه براساس نوع پوست و هر جلسه ۳۰دقیقه  بدون عمل جراحی تمامی انواع این ضایعات قابل اصلاح می باشد. این روش غیر تهاجمی پوست را جوان سازی می کند. از دستگاه میکرودرم بهتر است در سنین ۳۵ الی ۵۰ سال استفاده شود. عوارض و ناهنجاری با استفاده از دستگاه میکرودرم استارمکس گزارش نشده است.

براساس شرایط پوستی افراد امکان ملتهب شدن پوست را دارد. که با استفاده از ماسک های خنک کننده یا پماد درمان می شود.

بعد از پاکسازی صورت با استفاده از دستگاه میکرودرم استارمکس، حتما کرم ضدآفتاب با اس پی اف بالا مصرف شود.

  • کاربرد دستگاه میکرودرم خانگی

دستگاه میکرودرم خانگی توسط چرخش دیسکی پوست را لایه برداری می کند. این دیسک چرخان سرخود اکسیدآلومینیوم دارد که سلول های پوستی مرده را جدا سازی کرده و مکشی که در این دستگاه وجود دارد باعث می شود. از سطح پوست لایه مرده را جمع آوری کند. با مکشی که در این دستگاه است. باعث می شود که خون در صورت به جریان افتاده و شفاف بشود. به مرور پوست جوان وچروکها از بین می رود. وسطح پوست صاف می شود.

قیمت روز انواع دستگاه های جوانسازی پوست درسال 98

قیمت روز انواع دستگاه های جوانسازی پوست درسال  98

امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی در تولیددستگاه های پاک سازی پوست، دستگاه های میکرودرم برای مراقبت و زیبایی پوست صورت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، که علاوه بر دستگاه های سالنی دستگاه میکرودرم از نوع خانگی نیز تولید و به بازار جهت استفاده خانگی عرضه گردیده.

 این دستگاه مشابه دستگاه های میکرودرم سالنی یا کلینیکی می باشد. دستگاه پاک سازی صورت، به صورت مصرف خانگی باتوجه به صرفه اقتصادی و کاهش هزینه ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. قیمت دستگاه پاک سازی استارمکس در مدل های مختلفی با توجه به نوع استفاده و قدرت موتور وجود دارد وقیمت های آن به روز می باشد.

راهنمای خرید بهترین مارک دستگاه میکرودرم

راهنمای خرید بهترین مارک دستگاه میکرودرم

می توان برای تهیه ی بهترین مارک میکرودرم به شرکت های عرضه و فروش دستگاه پاک سازی صورت و تجهیزات آرایشگاهی معتبر مراجعه نمود.

 انواع برند دستگاه میکرودرم، معتبر زیادی است. و شرکتهای معتبردیگر در زمینه تولید دستگاه میکرودرم وجود دارد؛ که می توان دستگاه میکرودرم استارمکس را در زمره بهترین و معتبرترین برند تولید تجهیزات آرایشگاهی به خصوص دستگاه میکرودرم خانگی معرفی نمود.      

لیست بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه میکرودرم در کشور

لیست بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه میکرودرم در کشور

مرکز فروش میکرودرم استارمکس از جمله معتبرترین برند تجهیزات آرایشی وبهداشتی و بزرگترین تولیدکننده دستگاه میکرودرم می باشد. و درسراسر کشور دارای نمایندگی فروش بوده.

برای خرید دستگاه میکرودرم استارمکس توجه داشته باشید که از شرکت های عرضه میکرودرم و مراکز معتبر و تولیدکنندگان دستگاه میکرودرم خریداری و حتما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. براساس جنس پوست صورت، میزان استفاده و هزینه ای که درنظر گرفته می شود. می توان دستگاه میکرودرم الماسه، پودری واندرومولوژی تهیه کنید.

سخن پایانی

میکرودرم روشی نوین برای پاک سازی پوست و جوانسازی، ازبین بردن آکنه و چین وچروک هاجوش های سرسیاه و… می باشد. با مراجعه به سالن ها، وبا خریددستگاه میکرودرم استارمکس خانگی به پوست خود رسیدگی کنید واز مزایا بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما