قیمت دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت در سایت آروینیا برای مشتریان قرار داده شده است. بهتر است قبل از خرید دستگاه های زیبایی ابتدا در مورد مشخصات و نحوه کار با آن و موارد استفاده آن تحقیق کنید. همچنین در صورت داشتن سوالات احتمالی می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت

دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت، برای نخستین بار توسط کمپانی VIOL کره جنوبی اختراع شد. این کمپانی همچنین نسخه جدید دستگاه آر اف فرکشنال را تحت عنوان آر اف فرکشنال اسکارلت اس به بازار عرضه کرده است. این دستگاه ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. دستگاه فرکشنال اسکارلت، از امواج رادیویی فرکانسی با تکنولوژی فرکشنال برای پاکسازی و جوان سازی پوست استفاده می کند. به همین علت هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند. عوارض جانبی ندارد.  این دستگاه امواج رادیویی با کیفیت بالا به پوست منتقل می شود و کار پاکسازی را انجام می دهد. این دستگاه، امواج رادیو فرکانسی را با استفاده از ۲۵ نیدل موجود در هندپیس دستگاه وارد پوست کرده. به این ترتیب کار جوان سازی و لایه برداری را انجام می دهد. همچنین با تحریک لایه های پوست به کلاژن سازی، بافت های مرده و آسیب دیده پوست را ترمیم می کند. مهم ترین مزیت این دستگاه برای پاکسازی پوست نسبت به روش های قدیمی، عدم آسیب به پوست و انجام کلاژن سازی و سفت شدن پوست بدون درد و خونریزی است.

دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت

ویژگی های دستگاه آر اف فرکشنال

  • قابلیت تنظیم عمق نفوذ از ۰/۵ تا ۳/۵ میلی متر با دقت ۰/۱ میلی متر.
  • مناسب برای انواع مختلف پوست در تمام فصول سال
  • قابلیت انجام بیش از ۶ هزار شات بدون کندل شدن نیدل ها
  • درد بسیار کم و عدم ایجاد کبودی و خونریزی
  • امکان استفاده در تمام مناطق صورت حتی پلک بالا و پائین
  • هندپیس سبک (جلوگیری از خستگی پزشک)
  • دارای سه مد عملکردی با قابلیت های متفاوت
  • به دلیل قطره ای شکل بودن آن، به لایه اپیدرم پوست آسیب حرارتی نمی رساند.
  • از بین بردن جای لک و آکنه

ویژگی های دستگاه آر اف فرکشنال

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت با توجه به وارداتی بودن آن نسبت به سایر دستگاه های زیبایی پوست بالاتر است. اما حسی که بعد از استفاده از این دستگاه در پوست خود احساس خواهید کرد، با هر تیپ پوستی که باشید، نسبت به سایر دستگاه های جوان سازی پوست، قابل مقایسه نیست. برای اطلاع دقیق از قیمت و نحوه سفارش این دستگاه با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما